[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

bedrijven waarbij ervaring niet belangrijk is


rotaruud

Vraag

  • Forumlid

Daar ben ik weer met een vraag , zijn er ook bedrijven die ervaring niet zo belangrijk

vinden. Die een mentor hebben om je te begeleiden en zo.

Ik heb al begrepen bij Peter Appel , maar zijn er zo nog meer ?

Ik heb namelijk nul ervaring en die moet je toch ergens een keer op doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
maar wil eigenlijk het liefste internationaal.
Ik denk dat dat best lastig gaat worden.Maar wens je toch veel succes.Ikzelf zou zo 123 niet iets weten.Maar regio is ook wel leuk om te weten.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Zit genoeg distributie: Simon Loos, Peter Appel, Heuveltrans, Norbert Dentressangle (ex-TDG), KEBO Echteld, Blokker Geldermalsen, CB Culemborg...

Vast wel iemand die je een kans wil geven, en dan van daaruit kun je altijd nog zien wat je doet.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators
Ze zeggen dat je er veel van leert.

Steken op de vierkante meter, snel adressen zoeken én op de juiste manier benaderen, beetje crea-bea met de rijtijd omgaan indien nodig: dingen die je snel leert in dat werk omdat het veel voorkomt én waar je altijd weer plezier van zult hebben;)

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Daar ben ik weer met een vraag , zijn er ook bedrijven die ervaring niet zo belangrijk

vinden. Die een mentor hebben om je te begeleiden en zo.

Ik heb al begrepen bij Peter Appel , maar zijn er zo nog meer ?

Ik heb namelijk nul ervaring en die moet je toch ergens een keer op doen.

Dat van die mentor chauffeur is waar, maar nog steeds is er een erg sterke voorkeur voor iemand met ervaring hoor!

Sterker nog, het was altijd beleid dat een nieuwe chauffeur ervaring moest hebben in distributie en/of trekker-oplegger rijden.

Ik ben 10 jaar geleden begonnen bij een bakkerij. Dat soort werk, en met name het vroege opstaan, zijn lastig mensen voor te vinden. Eerst gereden met 12m bakwagens, toen met city-opleggers en daarna met 13,60 stuuras trailers. Toen Appel het transport van de bakkerij overnam was het slechts een formaliteit dat ik meeging. Geleidelijk daarna ook voor allerlei andere opdrachtgevers gereden.

Je moet er ergens in rollen omdat ze net om iemand zitten te springen en ook een beetje uitstralen dat je bereid bent om een stapje meer te doen. Dan gaat het vast wel goed komen ergens;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ik zou graag nachtwerk doen , heb hiervoor als offsetdrukker in de ploegendienst gewerkt en heb er geen hekel aan

ook anderen bedankt voor het meedenken , ik hoop dat ik wat vind en of ik er nou op goed geluk tussen rol

of gewoon door een sollicitatie aan de bak kan dat is allemaal ok.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik zou graag nachtwerk doen , heb hiervoor als offsetdrukker in de ploegendienst gewerkt en heb er geen hekel aan

ook anderen bedankt voor het meedenken , ik hoop dat ik wat vind en of ik er nou op goed geluk tussen rol

of gewoon door een sollicitatie aan de bak kan dat is allemaal ok.

s'nachts rijden is wat anders als s'nachts ergens binnen werken moet je wel rekening mee houden!!!!succes met zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

ja , dat snap ik , je zit toch op de weg. Ik mag nu van het uwv 2 maanden met behoud van ww gaan werken mits het bedrijf bij goed functineren mij minamaal een contract aanbied voor een half jaar. Is misschien ook weer een klein voordeeltje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Mochten mensen nog tips hebben voor de regio Noord-Holland dan zijn die voor mij ook welkom. Ik ben sinds deze maand ook bezig met mijn C rijbewijs (en daarna waarschijnlijk CE) en ik kom ook regelmatig het "probleem" m.b.t. ervaring tegen.

Je ziet op internet ook vrij regelmatig vacatures voorbij komen voor vuilniswagens. Je moet dan echter wel een VCA hebben. Is dit geen leuke opstap? Ik neem aan dat je hier wel mee leert sturen namelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden