[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

raar geluid,motorrem


Gast cocoolkast

Recommended Posts

Gast cocoolkast

Tijdens het gebruik maken van de motorrem, hoor ik een raar geluid,het lijkt op een zuigend geluid.

Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven,

iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tijdens het gebruik maken van de motorrem, hoor ik een raar geluid,het lijkt op een zuigend geluid.

Weet niet hoe ik het beter kan omschrijven,

iemand een idee wat het zou kunnen zijn?

Waarschijnlijk sluit t zijraam,aan de bijrijderskant* ,niet goed.:angel:

Laat dat maar nakijken dan zal t wel over zijn( dat zuigend geluid).:D:D

( voor de mierenn**kers: de bijrijders kant is de rechterkant van de cabine,gezien in de rijrichting,(de kant waar geen stuurwiel zit):D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

wacht maar niet te lang... bij een zuigend geluid op je motorrem (soms fluiten)... hoor je meestal ook een drukkend geluid na het intrappen van die rem (plof)...

in dit geval.... is je klep uit de uitlaat geblazen en mag je lekker rustig aan doen, want bij iedere druk op de lucht, verminderd deze...

na dit bericht geplaatst te hebben lees ik allerlei teksten vóór mij... waarvan ik geen reet meer snap..... volgens mij heb ik hier een verkeerde reactie geplaatst op een verkeerd artikel of zo....

reactie aangepast na conclusie....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
DIT soort reactie's is nou hetgeen me weert van dit forum... het lijkt hier wel een stel ouwe kutwijven die niemand gunt een oplossing te vinden voor deze chauffeur....

chauppeau!!!!! ik ben trots op jullie! waar is sesamstraat afdeling eigenlijk????? ik wil daar ook kunnen typen!!!!!

Aangezien t.s een Volvo in zijn avatar heeft staan dacht dit oud kutwijf,met + 2 000 000 km ervaring op eenzelfde soort auto, een kleine tip te kunnen geven.

Juist omdat de oplossing in een klein hoekje kan zitten.

Dit type auto kan uitgerust zijn met en V.E.B.( Volvo Engine Brake) en als je rechter raam een heel klein stukje open staat,of er is een deurrubber kapot of lek,komt dit geluid anders over dan normaal.

Dit komt omdat t spruitstuk met de vlinderklep aan de rechterkant zit bij dit type auto.

Verder vind ik de vraag van Co(T.S.) nogal "vaag"( de motorrem maakt een zuigend geluid) en kan dit oud kutwijf ook niet anders dan met een "vaag"antwoord komen.:D.

Ik denk dat Co de vraag ook wat informatief stelde,als hij zich er zorgen over maakt zal hij wel verstandig zijn en de dealer met een bezoek vereren.

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden