[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrachtauto met mest muurvast op N366


ronald25

Recommended Posts

  • Forumlid

Mooi onnozel om hem op die weg rond te willen trekken. Het zou niet de eerste zijn waar er eentje onder klapt......

Kost weer flink wat geld voor deze eigen rijder. Maar zo te zien heeft die brandstoftank ook al het een en ander mee gemaakt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tja.....was ff 500 mtr verder gereden........total pomp.....afslag....keren:hamer: Begrijp zulke acties niet echt of je raakt wel erg gauw in paniek als je ff verkeerd bent gereden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
gepost door Pierreviewpost-right.pngHet blijft zomaar rustig met de reacties.....zeer kenmerkend voor het verschil tussen twee letters, de N(L)en de P(L).:D
Jij zegt het ...ik dacht het :ja:.

Een inschattings fout met een dure afloop :ja: . Waarom is die berm dan ook zo zacht ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe zo eigen rijder. Die auto en oplegger zijn van Mechielsen en de chauffeur daar in loondienst. Als je wat schrijft moet je het wel zeker weten.

Als dat zo is dan heeft een uitvoerder van Mechielsen mij voorgelogen.

Tot vorig jaar kwam Mechielsen regelmatig schepen lossen bij en voor ons, en meestal werd de overslagkraan door deze DAF gebracht. Op mijn vraag aan Gert-Jan waarom deze auto, als enige, niet in de Mechielsen kleuren was werd dit geantwoord..............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee de TOMTOM zei KEEROM<KEEROM>KEEROM en ja wat doe je dan als rechtschapen chauffeur dan keer je om alleen zou ik het verderop proberen.

Maar ja die van de planning zaten mee te kijken op het scherm en zagen dus dat hij verkeerd reed en belden gelijk en riepen in koor KEEROM.

En natuurlijk gelijk er achter aan weet je wel hoe duur het is als je verkeerd rijd.

En het antwoordt van de chauffeur ;weet het als ik weer met alle wielen op het asfalt sta en jullie het vertellen.LOLLOL

Maar zoals altijd in dit soort gevallen;DE BESTE STUURLUI STAAN AAN DE WAL.

Weet echter wel zeker dat die chauffeur deze fout nooit meer maakt en zich zelf wel een grote:grote smurf: vindt maar hij heeft er wel van geleerd hoop ik voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weet echter wel zeker dat die chauffeur deze fout nooit meer maakt en zich zelf wel een grote:grote smurf: vindt maar hij heeft er wel van geleerd hoop ik voor hem.
Oei jij durft,ik hoop voor je dat ons opperhoofd hier een goede bui heeft anders :bey::D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Oei jij durft,ik hoop voor je dat ons opperhoofd hier een goede bui heeft anders :bey::D

Als niemand van het forum hem wakker maakt ziet hij het ook niet en anders heeft hij gewoon pech en mag hij mij ter verantwoording roepen.

Maar blijf wel bij mijn uitspraak een man een man een woord een woord.:bey:

:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden