[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Transportbedrijf Steentjes Bv


Recommended Posts

  • Forumlid

Naam: Transportbedrijf Blm Steentjes Bv

Plaats: Duiven

Provincie: Gelderland

Status: Faillissement

KvK nummer: 09051826 (Arnhem)

Insolventienr.: F.05/13/351

Rechtbank: Aachen vestiging Arhnem

Rechter-commissaris: mr. S.S. van Nijen

Medewerkers: 8

Rechtsvorm: Besloten vennootschap

Datum oprichting: 01-01-1982

Gestort kapitaal: € 18.000 / € 18.000

BTW nummer: NL067242819B01

E-mail adres: steentjes.transport@xs4all.nl

Telefoon: 0316-261425

UWV district: District Oost - Vestiging Arnhem

Gemeente: Duiven

post-15847-1394789397,5273_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zie ik op de foto een puur Nederlands product.

Zonder speciale vergunningen (qua gewicht en as configuratie)) is dit elders in Europa niet te vinden.

Dus aannemers zijn mede debet aan zo een drama voor werkgever en werknemer omdat de interne markt prijzen hanteert die "markt conform" zijn ?

Zal wel aan mij liggen dat ik dat niet snap, of hebben de diverse werkgevers die binnen de infra werkzaam zijn inmiddels ook anderstalige chauffeurs in dienst ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Puur Nederlands product?????

Ik zie op de foto een "gewone" Scania 10x4.

Het chassis wordt misschien in Nederland in elkaar geschroefd.

De bak wordt er misschien ook wel in Nederland op gebouwd, maar wordt toch echt wel in Bulgarije, Roemenie of Tsjechie gemaakt.

Hooguit de naloopstuuras is een "echt" Nederlands product. (ESTEPE ????)

Het aantal (echt) goedkope buitenlanders in de wegenbouw sectoer vind ik persoonlijk best wel meevallen. Kom er maar zelden eentje tegen. Al zijn er wel bedrijven waarvan ik weet dat die met moelanders werken. Maar van enkele van die bedrijven weet ik dat die toch langzaam aan weer op de "ouderwetse" manier met Nederlanders gaan werken.

Onder andere de communicatie en arbeidsmoraal liet toch te wensen over......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

moelanders werken. Maar van enkele van die bedrijven weet ik dat die toch langzaam aan weer op de "ouderwetse" manier met Nederlanders gaan werken.

Onder andere de communicatie en arbeidsmoraal liet toch te wensen over......

DAT bedoel ik dus Jan, en Rob, mij zit het (inmiddels) niet meer tussen de oren.

Loop 39 jaar mee in het circus dat de transport sector heet, maar int./nat. wat ook nog een competitie wordt ?

Misschien moeten we het gewoon los laten, en de mensen in NL. laten wennen dat schade formulieren in meerdere talen kunnen worden ingevuld, en de frustratie van het moment (direct na een aanrijding) alleen nog door jezelf wordt begrepen !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden