[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trucker gedood door vrachtwagen


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

BLERICK - Een 44-jarige man uit Meerlo is donderdagavond om het leven gekomen toen hij op een bedrijfsterrein in Blerick bij Venlo beklemd raakte door een vrachtwagen. De man was zelf vrachtwagenchauffeur en liep op dat moment over het terrein

Trucker gedood door vrachtwagen - Nieuws | Altijd op de hoogte van het laatste nieuws met Telegraaf.nl [Feed]

sterke aan de nabestaanden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sterkte aan de nabestaanden en de chauffeur.

Een paar jaar geleden (een jaar of 3) ook bij het bedrijf waar mijn vader werkt gebeurt. Die man zat klem tussen de muur en de achterkant van de oplegger, hij leeft nog wel, maar kan nooit meer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo gevaarlijk achteruitrijden, bij ons aan de zaak als je kwam lossen aan het Dock kwam er altijd wel iemand je deuren opendoen of je klep laten zakken dan moest ik degene altijd weer goed kunnen zien waar die was voor ik een centimeter achteruit reed. Ook van mij medeleven met de nabestaanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zo gevaarlijk achteruitrijden, bij ons aan de zaak als je kwam lossen aan het Dock kwam er altijd wel iemand je deuren opendoen of je klep laten zakken dan moest ik degene altijd weer goed kunnen zien waar die was voor ik een centimeter achteruit reed. Ook van mij medeleven met de nabestaanden.

IK ben dan misschien een zeikert,maar mijn deuren openmaken,klep laten zakken,met aan of afkoppelen de slangen en kabels er aan of eraf ,,

,Das er maar een die dat doet: da ben ikzelf.

Gaat t dan mis hoef ik alleen mezelf maar voor mijn kop te slaan.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heb het 1 x door een ander laten doen en die apekop zette de deur niet vast.

Resultaat kromme deur toen ie terugwaaide toen ik de auto een stukje naar voren trok.

Nu komt er ook niemand meer aan die kar, ik doe het zelf en als het misgaat is het gewoon mijn fout.

(Was die deur ook, had moeten weten dat die apekop niet zou begrijpen dat je zo'n deur vastzet.)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Je bent natuurlijk geen zeikerd als je het op je eigen manier wilt doen. Maar Als ik op de werf liep en er kwam een collega binnen deed ik ook even zijn deuren open nooit misgegaan. Ook nu rijden we vaak met zijn tweeën en dan stap je als bijrijder ook uit om de deuren open te doen. Ja en apenkoppen heb ik nooit bij ons zien rondlopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Bij ons is het ook "heel normaal" dat een collega de klep voor je laat zakken. Uit ondervinding controleer ik "zijn werk" altijd weer. Bij schade krijg ik het uitgemeten.... Sorry, maar ik vertrouw ook niemand blindelings meer

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik wens familie en betrokkenen heel veel sterkte

En meer/minder moet dat niet zijn.

Sluit me er bij aan, wat een drama voor nabestaanden en hulpverleners.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden