[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Da’s lullig: busbedrijf brengt 160 kinderen naar Efteling, maar is failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

KAATSHEUVEL - De 160 leerlingen van basisschool De Botter in Ridderkerk waren dinsdag ongemerkt de hoofdpersonen van een opmerkelijk schoolreisje. De kinderen werden 's ochtends afgezet bij de Efteling

bron :omroep brabant

Omroep Brabant: Da?s lullig: busbedrijf brengt 160 kinderen naar Efteling, maar is failliet vlak voor de terugreis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wie gaat dat betalen ?

Had het bedrijf dat niet eerder zien aankomen? Lullig voor die kinderen!
Als ze het personeel "te vroeg" inlicht lopen de goeie mensen het snelst naar de concurent.

Zo is het bedrijf minder waard bij een overname.

Mijn vorige werkgever is ook failiet gegaan, een week daarvoor moesten we nog naar een groothandel van bedrijfskleding .

Niet omdat ze na jaren eindelijk wel nieuwe bedrijfskleding wilden aanschaffen, maar om het personeel zoet te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Freddepet

Dus alle scholen vragen nu direct natuurlijk een zekerheidstelling van vervoer aan voor zowel de heen-als terugweg.

Wat ik me afvraag...... was er geen surséance van betaling aan vooraf gegaan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn vorige werkgever is ook failiet gegaan, een week daarvoor moesten we nog naar een groothandel van bedrijfskleding .

Niet omdat ze na jaren eindelijk wel nieuwe bedrijfskleding wilden aanschaffen, maar om het personeel zoet te houden.

Binnenkort krijgen wij ook weer nieuwe bedrijfskleding, dussss......lekker veel vrije tijd binnenkort dus.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[h=1]Geen doorstart voor De Jong na faillissement[/h]geen-doorstart-voor-de-jong-na-faillissement.png

Busbedrijf De Jong Tours en Toerkoop Reisburo De Jong maken zeker geen doorstart.

Dat heeft directeur Willemien De Jong tegenover Dichtbij verklaard. Wel hebben serieus geïnteresseerde bedrijven zich gemeld bij curator Van Moorsel voor een overname. Het in Rijsoord gevestigde familiebedrijf dat dit jaar negentig jaar bestaat, omvat elf vestigingen, 25 bussen en 120 medewerkers. Naast schoolreisjes en vakanties werden de bussen ingezet voor het vervoer van medewerkers van bedrijven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

11 vestigingen

25 bussen

120 medewerkers....

Als je toch met de verdiensten van 25 bussen, de kosten van 11x onroerend goed (huur, neem ik aan) en 120 medewerkers moet bekostigen....

Ik hoop dat de cijfertjes hierboven niet kloppen. Anders lijkt het mij toch iets logisch.

Groet ron

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast rik bos

ik denk dat het geen 120 chauffeurs zijn maar dat in die elf vestigingen meer werkte als alleen chauffeurs.

die elf vestigingen waren namelijk ook reisorganisaties.

.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden