[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

17 Jarige fietsster omgekomen in Terwolde


vossejongk

Recommended Posts

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
HIT, ik mag toch wel aannemen dat je iemand anders bedoelt dan mij he? Ik heb de situatie zoals hierboven niet beschreven hoor. En nee, ik was er niet bij nee......

Mijn excuses, inderdaad het was niet voor jou:nee:

Volgende keer zal ik eerst ff terug lezen wat ik schrijf :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Normaal gesproken lees ik hier alleen mee, maar vond dit een gepast moment om me toch maar even te registreren. Allereerst sterkte gewenst voor de familie/nabestaanden van tamara, tevens aan de chauffeur.

En dan nu de reden waarom ik besloten heb om te registreren, ook ik ben een collega van de desbetreffende chauffeur, en ik kan alleen maar zeggen dat hij een man is die zijn vak verstaat, jarenlang buitenland chauffeur geweest en de laatste jaren wegens persoonlijke omstandigheden vaste binnenland chauffeur voor het bedrijf op de trailer... Dat betekent dus dat hij daar.jarenlang 2x per dag over dat kruispunt is gekomen. Bewuste keuze omdat de andere toegangswegen naar het bedrijf dwars door het centrum loopt, of over de dijk, met alle toeristen,fietsers en wandelaars. Het politie onderzoek is nog in volle gang, en zelfs de chauffeur weet nog niks, dus.ik vind het knap dat de TS meent te weten hoe het gegaan is... Inmiddels heeft.de chauffeur zijn rijbewijs terug gekregen en zal binnenkort wanneer hij eraan toe is weer gaan starten...

@Vossejonk, je was pas een echte collega geweest als je je eigen naam er ook even bijvermeldt, ipv je collega verschuilt achter een forumnaampje keihard na te trappen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat noem je ervaren? Ervaring leert dat je zeker als je bekent bent op de situatie en je weet dat je ruimte nodig hebt, je deze risico's niet neemt, wat dus wel is gebeurt! En dat het dit keer ten koste is gegaan van iemand die nog een heel leven voor zich had! En daar maak ik mij behoorlijk kwaad over ja, dus is het zo vreemd dat ik dit van mijn collega vind?

Dat jij je uberhaupt een collega durft te noemen!!!

Het is heel erg triest wat er gebeurt is. Een onvervangbaar verlies voor de familie, vrienden en bekenden van het meisje. Maar ook een onvergetelijke gebeurtenis voor een zeer ervaren chauffeur.

Ja ook ik ken de chauffeur, voor mij wel een zeer vakbekwame collega.

En mocht jij echt een "collega" zijn hoop ik voor je dat niemand ooit je identiteit achterhaald want dan heb je echt een probleem "Vossenjongk"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden