Spring naar bijdragen

eerst komen en dan stoppen .


Gast trucker10

Recommended Posts

Gast combidriver

toch leuk die filmpjes...... Beetje jammer dat bij ons alle attributen die niet op/voor een autoraam thuis horen, en voor het werk verplicht zijn, niet toegestaan zijn. Dus ook geen dashcam:eek::stom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
toch leuk die filmpjes......:

Vandaag terug al calamiteiten vastgelegd :D

Van het derde de afrit nemen , de autoweg opkomen en over de verdrijving vakken verder rijden , want ik wil voor die camion , een lichte aanrijding tussen een camionette en auto vastgelegd . En dat allemaal op hooguit 9 km .

Nu vanuit Gerpinnes de terugweg naar huis 95km aanvangen , eens kijken wie zich in de kijker rijd .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Das bij Boncelles.. Altijd scherp zijn daar.. Veel kamikazes daar op de weg..:D:rolleyes:

Ik kan je feliciteren met de juiste plaatsbeschrijving :ja: .

Als ik kom aanrijden en er is wat druk verkeer rij ik even onderdoor en keer dan terug naar de winkel E5..... net naast de Van Den Bor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kom meestal vanaf het ziekenhuis,maar blijft daar oppassen. vandaar moet ik altijd naar Flemalle je weet wel waar je die auto met die rollen toonde.. En dan nog Liege longdoz,bij het grote winkelcentrum,ook altijd zo een lekker zooitje daar..:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
vandaar moet ik altijd naar Flemalle je weet wel waar je die auto met die rollen toonde.. En dan nog Liege longdoz

Ik kom vanaf Verviers via de tunnel Cointe , vroeger volgde ik vanaf Cheratte de Maas via de quai's , maar het gaat vlugger via de snelweg ook al is het langer in kilometers , of vanaf Verviers via Thuin , maar daar zit ik met die tonnage beperking 10T .

3 en 4 jaar gelden kwam ik soms al eens langs Longdoz ( via het politiebureel ) toen reed ik van Boncelles naar Fleron , daar zat een outlet net zoals in Eupen , maar wegens de tegenvallende cijfers alle twee gesloten .

Toen die maft dat bloedbad heeft aangericht in Liegé ( kerstperiode ) reed ik ter hoogte van Longdoz langs alle kanten hoorde ik sirenes en zag politie mensen rennen .

Ik hoorde deze week dat Vog** in Korbeek-Lo ook zou sluiten .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Oei dat hield niet veel over geloof ik? *maandag zelf camera weer op scherp heeft in Belgie dus* :D

Laat ons zeggen dat er nog wat ruimte over was :ja: , ondertussen moet je wel al rekening houden met diegene achter u die rechtdoor rijden , daar ik een lichte beweging naar links maak , maar ik was nog voor meer dan 70% op dat rijvak .

Ik zet hem op scherp in Nederland :D ritje Venlo , Biddinghuizen , Woerden .

2 losplaatsen Boma , Venlo is met materiaal dat uit chateauroux komt ( Pyrex )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Johoo, ik heb een dash-cam gekregen van de kids voor vaderdag. :D Ga hem morgenochtend gelijk installeren.

Ben echt benieuwd naar de resultaten. Een 16 GB SDHC kaartje erbij. Zou dat genogt wezuh?? LOL Ja sorry, ik heb er de ballen verstand van.

Ptr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Zo Biddinghuizen? Dat is voor jou bijna Scandinavie:D

Is dat niet altijd blijven rijden tot je der bent ? is een daguitstapje in totaliteit zal ik boven de 700 km uitkomen .

Sssst , ik ga mijn uiterste best doen om dat voor mijn baasje klaar te krijgen daar ik niks durf te zeggen dat het wat veel kan worden , maar ik mag nu nog niet klagen omdat ik eerst morgen de aanval doe en kijken hoever ik kom in Atwerpen > St-Niklaas of daar afbuigen naar Herent Huis , daar ik niet op hotel ( Scan** ) ga .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
Een 16 GB SDHC kaartje erbij. Zou dat genogt wezuh?? Ja sorry, ik heb er de ballen verstand van.

Ptr

Als je het kaartje inbrengt krijg ( ik ) je normaal de opnameduur dat rest , ik doe met een 16GB in resolutie 1440x1040 3u45 ga ik een resolutie hoger dan is het rond de 3u20 .

Ik heb er 2 aan boord van 16GB en als er iets opstaat dat ik wil terugzien wissel ik tijdens mijn pauze ( ben ik wel al een stukje kwijt na 4u15 a 4u30 rijden )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
toch leuk die filmpjes...... Beetje jammer dat bij ons alle attributen die niet op/voor een autoraam thuis horen, en voor het werk verplicht zijn, niet toegestaan zijn. Dus ook geen dashcam:eek::stom:

gewoon uitleggen aan t kader , dat als er wat gebeurt het op film staat voor de snellere afhandeling oid

rustig praten dan begrijpen ze je eerder op het kantoor :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10
dat als er wat gebeurt het op film staat

Sinds gisteren middag ben ik zekerst dat dit niet het geval is :confused:

Ik film op 1,8 meter voor de bumper en vrijdag voelde en hoorde ik iets wat later zag ik een VW polootje links van mij uitrollen met een ingedukte linker achter deur .

Gisteren mijn ego schade opgelopen en deze morgen toen ik het baasje bezocht ook nog eens > de kans zit erin dat ze de ganse vrachtwagen in de bedrijfskleuren ( groen ) gaan schilderen en dat enkel omdat ik een dikke schram rechte en links op de bumper heb :stom:

post-15033-1394789667,152_thumb.jpg

post-15033-1394789666,6102_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden