[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ideaal voor internationale chauffeur


Gast Freddepet

Recommended Posts

Gast Freddepet

Raymon op 14 juni 2013

‘EU schaft roamingkosten al in 2014 af’

Voor juli 2014 moet er een einde komen aan roamingkosten, dit meldt The Telegraph. Eerder berichtten wij dat het Europarlement van plan was roamingkosten in 2015 af te schaffen. Volgens de Britse krant wil Brussel niet wachten op 2015 en vakantiegangers in 2014 al ontdoen van de hoge kosten voor mobiel gebruik in het buitenland.

Vorige maand maakte Neelie Kroes, Eurocommissaris voor Digitale agenda, haar plan bekend om de hoge kosten voor het gebruik van mobiele netwerken aan banden te leggen. Volgens een anonieme bron van de Britse krant hebben Eurocommissarissen afgelopen dinsdag besloten roamingtarieven versneld af te schaffen.

De datum die vastgesteld zou zijn, is 1 juli 2014. Op deze manier wordt het voor de meeste Europese vakantiegangers tijdens hun volgende zomervakantie al mogelijk om zonder zorgen ook in het buitenland gebruik te maken van bijvoorbeeld mobiel internet op hun smartphone.

Buiten de landsgrenzen maakt een telefoon meestal automatisch verbinding met een lokaal, buitenlands netwerk. Voor het gebruik van deze netwerken brengen providers elkaar kosten in rekening. Hierdoor maken providers nu nog tot 400% winst op bellende en internettende vakantiegangers of zakenlieden.

Bron: OMT

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Potverdorie, wij al die jaren dikke rekeningen, en nu nemen die Oostblokkers het over en

die krijgen weer korting :eek::D

Kunnen ze nog goedkoper rijden :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik wilde donderdag in Belgie belluh met m'n werktelefoon...nooit nie verbinden met 1 van de netwerken daar hè (uit/aan werkt niet, noch handmatig kiezen)

Van arrenmoede maar mijn prive mobiel even gebruikt, maar dat kost mij geld...isse nie handig.

Maandag nogmaals kijken of ie dan wel wil....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potverdorie, wij al die jaren dikke rekeningen, en nu nemen die Oostblokkers het over en

die krijgen weer korting :eek::D

Eerst zag je op die opleggers van Waberer zo'n grote T-Mobile sticker zitten. Maar dat is veranderd, is nu Vodafone. Waberer speelt ze gewoon tegen elkaar uit. Als je groot bent, kun je dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eerst zag je op die opleggers van Waberer zo'n grote T-Mobile sticker zitten. Maar dat is veranderd, is nu Vodafone. Waberer speelt ze gewoon tegen elkaar uit. Als je groot bent, kun je dat.

Ken best, ik zie een waberer sjoof nog niet de vodafone shop insjokken met

de mededeling "ik ben een waberer chauffeur dus dat abo van 80 euro kost voor mij maar 10 euro, begrepen!? :mad: ".

JP had het over privé bellen .. ik doe dat niet met de telefoon van de zaak, iets met alle schijn vermijden enzo ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Geen enkele transporteur is zo groot dat ze mobiele telefonie aanbieders tegen elkaar uit kunnen spelen;)

Daar hoef je niet groot voor te zijn hoor. Het kan en gebeurd vaak....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar hoef je niet groot voor te zijn hoor. Het kan en gebeurd vaak....

Ja, dan ga je van het ene naar het andere tarief plan. Maar ze maken nog steeds winst op je. Maar ga eens nadenken over hoeveel grote klanten een T-mobile heeft. Daarbij valt een Waberer in het niet. En dan nog zullen ze de grote winst maken op de gewone consument zoals jij en ik. En over T-mobile heb ik niks te klagen hoor. Het functioneert allemaal prima en daar wil ik best wat meer voor betalen dan bij een B-maatschappij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Potverdorie, wij al die jaren dikke rekeningen, en nu nemen die Oostblokkers het over en

die krijgen weer korting :eek::D

Ja en jaren lang in die kleine hondehokken gezeten, opa zelfs nog op een houten bankje achter het stuur:confused:

Nu scheuren ze je allemaal voorbij met globe superspace mega cabines

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja en jaren lang in die kleine hondehokken gezeten, opa zelfs nog op een houten bankje achter het stuur:confused:

Nu scheuren ze je allemaal voorbij met globe superspace mega cabines

Je moet maar denken Er staat een nieuw tijdperk voor de deur

De oude mensen worden naar huis gestuurd

En de jonge mensen moeten het voor veel minder doen

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier
Je moet maar denken Er staat een nieuw tijdperk voor de deur

De oude mensen worden naar huis gestuurd

En de jonge mensen moeten het voor veel minder doen

huub

Was dat maar waar Huub:

De gepensioneerden rijden er her en der lustig op los.

De jonge chauffeurs moeten het inderdaad met minder doen, daar zij naar huis gestuurd worden.:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Was dat maar waar Huub:

De gepensioneerden rijden er her en der lustig op los.

De jonge chauffeurs moeten het inderdaad met minder doen, daar zij naar huis gestuurd worden.:mad:

Je bent nogal gefixeerd op de pensionado,s Routier.:D:D

Welke keuze zou jij nu maken? een pensionado die van het geld leeft wat hijzelf bij elkaar gewerkt heeft,en zijn bijverdienste weer in de economie pompt?

Of een "jongere uit Oost europa" die alle verdiensten die hij hier(in west Europa) genereert direct,met aftrek van de kosten bij Aldi of lidl, naar zijn thuisland overmaakt.

Ik ben ook zo n pensionado hoor,maar t werk waar ik voor gevraagd word wil jij niet doen ,zeker weten.

En dan erbij: pensionado worden is een keuze;geen verplichting.

Ik heb jou dat verhaal toch al eerder uitgelegd over die pensionado die,in jouw ogen, een soort broodrovers zijn en de baan van een" jongere "overnemen??

Daar heb ik nog steeds geen antwoord opgekregen van je.:nee::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Tja, als je het mij op de man af vraagt, verkies ik toch maar de gepensioneerde! ;)

Maar jij snap best wat ik bedoel.

Voorbeeld: een oud collega van mij is begin dit jaar met pensioen gegaan.

Inmiddels rijdt hij 6 dagen per week bij een andere vervoerder.

Over dat soort voorbeelden heb ik het dan! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja Ger Jij loopt nog 25 jaar achter

Wil je naar het buitenland bellen Zowel vast of met je mobiel

Dan kijk je op Internet www.albacom

Dat gaat allemaal via een 0900 nummer

Ik bel via albacom naar zuid amerika voor nog geen 0,14 per min

Huub

Uitzendbureau voor Filipijnse chauffeurs gestart Huub? :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voorbeeld: een oud collega van mij is begin dit jaar met pensioen gegaan.

Inmiddels rijdt hij 6 dagen per week bij een andere vervoerder.

Voor dat pensioen heeft jou collega zelf 50 jaar betaald,dus is daar niks mis mee.

Dat hij t bij een andere vervoerder doet is zijn keuze,hij had ook bij jullie kunnen blijven.

Op je 65 ste verjaardag houdt automatisch je arbeids overeen komst op( nog wel) maar niks let hem ,en jouw baas ,om een nieuwe arbeids overeenkomst aan te gaan.

En kom nu niet aan met het feit dat hij een jongere of arbeidsloze van zijn brood afhoud,want dat doet dan iedereen die overuren maakt ook,of een die een mazzeltje in de loterij heeft(of iemand die zuinig geleefd heeft en zijn geld verstandig belegd heeft),moet die ook stoppen met dit werk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik moet zeggen ik bel nu Vodafone red, en heb vorige maand 4 uur en 45 gebeld vanuit Turkije en nog andere landen en Nederland en geen enkele eurocent meer op mijn rekening dan het maandbedrag, na jarenlang klant geweest te zijn bij (domdom)Tmobile, ik ben er na een meningsverschil weggegaan en Vodafone red is ok.

Je bedoeld red plus vermoed ik

Verzonden vanaf mijn aaifone met tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden