[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Biertruck vastgereden


Off-Roader

Recommended Posts

  • Forumlid

Den Haag - Het bevoorraden van een strandtent op Scheveningen met een hoeveelheid bier duurde voor een chauffeur van een bekende brouwerij iets langer dan verwacht. Hij reed met zijn vrachtwagen, voorzien van een tank geschikt voor 10.000 liter bier, per ongeluk naast de stenen helling die tussen de Boulevard en het strand ligt.

De vrachtwagenchauffeur kon zijn voertuig niet meer zelfstandig terug op de weg krijgen, dus werd berger Vreugdenhil gevraagd om hierbij te helpen. Ook deze kon dit niet alleen en vanuit Utrecht kwam een speciale kraan.

Deze is rond drie uur vanmiddag aan de slag gegaan en redelijk snel stond de vrachtwagen weer op alle wielen op de weg. Van de kostbare lading is gelukkig geen druppel verloren gegaan bij het incident!

Volgens de aanwezige politie is het zeer zeker niet de eerste keer dat de chauffeur daar de fout in gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Uilenzeik check, pad af check .. maar dat vroeg ik niet.

Ik vroeg HOE .. niet met wát en wáár :D

Jij hebt zeker ook al een koele rakker of 3 gehad :D

Zo te zien achteruit aan het manouvreren, te kort op de rand, van de rand af gestuurd, voorwiel zegt "ploep" en belandt 1 etage lager (zie schade aan de rand voor het voorwiel), verder geprobeerd en (stuur)as zegt ook "ploep". Auto staat veilig geparkeerd, lintje erom en chauffeur kan naar het strand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Deze chauffeur heeft wellicht als eens iets gehoord over collegas die de kantjes er afrijden :rolleyes:

Vandaag dacht hij , " als mijn collegas er de kantjes kunnen vanaf rijden " , wel ik ook ze :angel: , voilla en binnen mijn wettelijke uren hé :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Den Haag - Het bevoorraden van een strandtent op Scheveningen met een hoeveelheid bier duurde voor een chauffeur van een bekende brouwerij iets langer dan verwacht. Hij reed met zijn vrachtwagen, voorzien van een tank geschikt voor 10.000 liter bier, per ongeluk naast de stenen helling die tussen de Boulevard en het strand ligt.

De vrachtwagenchauffeur kon zijn voertuig niet meer zelfstandig terug op de weg krijgen, dus werd berger Vreugdenhil gevraagd om hierbij te helpen. Ook deze kon dit niet alleen en vanuit Utrecht kwam een speciale kraan.

Deze is rond drie uur vanmiddag aan de slag gegaan en redelijk snel stond de vrachtwagen weer op alle wielen op de weg. Van de kostbare lading is gelukkig geen druppel verloren gegaan bij het incident!

Volgens de aanwezige politie is het zeer zeker niet de eerste keer dat de chauffeur daar de fout in gaat.

En dat verteld de politie met droge ogen zonder dat er wat aan gedaan wordt om zoiets te voorkomen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hahaha was da maar dat ik daar aan het hobbyen was ed....

deze foto had ik gister al gezien maar lees net pas dat het in scheveningen was...

en over uilenzeik gesproken: nog altijd beter dan Heineken en paardenzeik Grolsch.... :D

Je kent het liedje, Brabandse nachten zijn lang?:ja: dat komt door dat gore zootje brouwsel wat jullie daar onder de grote rivieren brouwen, het is niet te zuipen:nee: het houd er drie dagen pijn in je knar van over:stom::stom:, daarom duren die nachten zo lang.LOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgens de aanwezige politie is het zeer zeker niet de eerste keer dat de chauffeur daar de fout in gaat.

Ik mag toch hopen dat.dit een tikfoutje is en er had moeten staan een chauffeur. Beetje lullig als een en dezelfde chauffeur dit al vaker is overkomen.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden