[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

hier werk ik mee


adriaantje

Recommended Posts

Gast combidriver

maar geen combi meer Adriaan....... En wat een rare Nederlandse kenteken plaat???:p

Maar wel een standairco. Die buitenlanders worden wel verwend daar hoor......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar ben je lekker mee. Sterkte maar weer.

Maar wat moet die deurwaarder bij jouw?:confused:

deze man kwam persoonlijk de ontslagbrief afgeven heb er nu ja ja 4 1 van het UVW 1 van de bond 1 van mn ####$!@ gever alles met de post

mag wat kosten zakmarzegge

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

pfff, sterkte Adrie. Het zal niet mee gaan vallen nog wat te vinden, wat je leuk vind voor die laatste paar jaar............ (met dank aan de "moderne" werkgevers, die met hun tijd mee gaan........)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tis zover heb net de deurwaarder aan de deur gehad vooalsnog per 1-10 is het over voorbij 37jaar en 6 maanden heb ik er hard voor gewerkt

maar de strijd is NOG niet voorbij we gaan in hoger beroep m,a,w naar de rechtbank

Zo, da's nogal iets Adriaan !

Was je ambtenaar geweest had je met een 'gouden handdruk' je eigen helemaal gek gelachen.

Niks zorgen, geen 'aan de straat gezet' gevoel, geen ......kan het me niet eens voorstellen.

Hoe komt dat toch, dat als er 'crisis of overleven' geroepen wordt, 'fatsoen, en normen en waarden' ineens naast de vuilnisbak op straat liggen.

Kan me daar woest over maken.

Heel veel sterkte Adriaan, hoop dat je er nog iets uitsleept !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Houdt vol, laat je niet klein krijgen door een stelletje geldgieren.

Ze rijden nog wel verder of niet??? Zag er vrijdag een (SK-F1203) op de A61 voorbij komen.

ja zeker gaat het moederbedrijf gewoon door alleen de nederlandse chauffeurs worden ingeruild voor goedkopere collega,s uit Estland

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit zijn nu berichten waar mijn dag een beetje door verpest word.Zolang voor een baas werken en dan op zo'n manier aan de kant gezet worden is in en in triest.

Ik wens je heel vele sterkte Adriaan en probeer er het maximale uit te halen,na al die jaren trouwe dienst heb je dat echt wel verdiend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja zeker gaat het moederbedrijf gewoon door alleen de nederlandse chauffeurs worden ingeruild voor goedkopere collega,s uit Estland

Ow das lekker.............. Daar zijn ze goed in hier in Dld.

Goedkoop moet het zijn, kwaliteit is niet belangrijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Velen vinden dit normaal hier Adriaan. Wellicht kunnen zij de pijn wat voor je verzachten met hun tips/adviezen. Ik kom niet verder dan 'luchtbuks'.

Wel wil ik je graag uitnodingen om - als ik eindelijk een ruimere truck heb - n keertje met mij mee te gaan als je daar tzt behoefte aan hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden