[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

hier werk ik mee


adriaantje

Recommended Posts

Gast routier
dat kan ook zomaar niet we zijn er al mee bezig vanaf begin februari and the story goes on

Mijn respect voor jouw en je collega's.

Het is een zware dobber om elke dag voor een werkgever klaar te moeten staan, wetende dat je weggekeken wordt, ongewenst ben, en die je slechtste met je voor heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mijn respect voor jouw en je collega's.

Het is een zware dobber om elke dag voor een werkgever klaar te moeten staan, wetende dat je weggekeken wordt, ongewenst ben, en die je slechtste met je voor heeft.

Dat lijkt mijn inderdaad ook routier, ik ben bang dat ik in zo'n geval het werk op de een of andere manier ging verkloten, natuurlijk wel goed opletten met die dingen, want alles kan tegen je gebruikt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid
En toch hoop ik - wellicht tegen beter weten in - op goed nieuws voor je vriend.

dat hoop ik ook ,er loopt een klacht tegen het U.W.V. omdat zij in gebreke zijn gebleven wat betreft de motivatie van ontslag

die moet nl met de ontslagbrief verstuurd worden nu kregen wij dat 17 dagen erna verder is er ook een bodemprocedure gestart tegen onze werkgever.

zal eruiteindelijk wel op uitdraaien dat we bij de kantonrechter uitkomen wacht wel af het is nog geen october en heb nog werk zat iedere week gemiddeld 52 uur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

Wat ik nu niet begrijp....Finsterwalder is een oost duits bedrijf, met zat goedkope oost-Duitsers op de bok.

Waarom wil men dan alleen in Nederland, met Estse chauffeurs werken? :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
....Finsterwalder is een oost duits bedrijf, met zat goedkope oost-Duitsers op de bok. :confused:

Dat is niet helemaal waar hoor routier,sinds(west) duitsland zijn eigen vervuilde achtertuin terugkocht,op 9 november 1989,( beter bekent als "die wende") bestaat "oost duitsland,en derhalve de oost Duitse chauffeur niet meer.

Dat deze ex oost Duitsers dikwijls goedkoper zijn dan hun westerse landgenoten is een feit,maar dat verschijnsel kwam in NL ook voor;in de randstad lagen de lonen dikwijls hoger als in t noorden van t land,toen in de randstad en het zuiden E 6 de norm was ,was men,naar eigen zeggen, in het noorden en oosten van t land spekkoper met D5.

Verder heeft Finsterwalder de "hauptsitz"in Türkheim,in de Allgäu,waar t in 1937 ook is opgericht.

Mitten im Allgäu, einem Landstrich bekannt für Milch von braunen Kühen, gründete das Unternehmerehepaar Eugen und Theresia Finsterwalder Ende der dreißiger Jahre ein Transportunternehmen, das anfangs viel für die Milchwirtschaft und dann immer mehr für Kunden aus der Chemieindustrie unterwegs war. Was damals mehr oder weniger gezielt begann, ist heute Programm bei der Finsterwalder Transport und Logistik GmbH mit Hauptsitz in Türkheim.

Bron:Themen

Met de beste fantasie,maar je kunt de Allgäu geen oost Duitsland noemen hoor.:D:D

Ze hebben wel een vestiging in het oostelijke deel van hun republiek,:Ddat dan weer wel( in Halle)

Waarom wil men dan alleen in Nederland, met Estse chauffeurs werken? :confused:

Omdat die misschien nog goedkoper en volgzamer zijn dan mensen uit het oostelijke deel van de Bundesrepubliek.:D:ja::ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden