[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Vrouw/vriendin mee


Truckersvriendin

Vraag

  • Forumlid

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid.

Nemen jullie je vrouw/vriendin wel eens mee?

Zelf vind ik het heel leuk om mee te gaan, helaas lukt het niet om geregeld een keer mee te gaan ivm mijn eigen werk.

Maar nu het dus vakantie is, grijp ik de kans om over 3 week weer een keer een week mee te gaan met mijn vriend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Administrators

Mijn vrouw is vroeger ook veel mee geweest.

Is ook veel gezelliger...

En maar op heel weinig plaatsen ruzie met een portier gehad omdat ze zogenaamd niet binnen mocht!

Leukste was ergens in de Ruhr. Aangemeld bij de portier en te horen gekregen dat ZIJ niet mee naar binnen mocht. Bij de portier neergezet en de poort in, direct rechts stond de tank waar ik moest lossen (ongevaarlijke stoffen). Zegt die kerel op de losplaats dat hij mijn vrouw wel naar binnen zou halen....Lossen duurde uren, maar moeders zat na 15 minuten mooi in de cabine....

Zelfs nu op de bus gaat ze nog wel eens op zaterdag mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver

Regelmatig gaat mijn vrouw op een rit mee. Morgen gaat mijn zoon van 23 weer een dagje met zijn vader mee, goed voor de vader/zoon verhouding haha

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco
De vrouw is voor eerste - en gelijk de laatste :D- keer meegeweest, ik denk een jaar of 13-14 geleden.

Die had het na één keer wel gezien en is daarna nooit meer meegegaan.

Ook niet wanneer ik haar vraag om een mooi tripje mee te maken en gezellig onderweg iets te gaan eten. "Nee, laat mij maar lekker thuis"....

Nou ja, ook goed...

De kinderen daarentegen gingen altijd graag mee, maar mogen sinds Bakker het bewind voert ook niet meer mee. Dit terwijl ze vanaf het moment dat ze konden kruipen iedere vrije dag van school mee zijn geweest, overal naar toe.

Tsja, regels zijn regels: geen passagiers. Behalve op zaterdag in Zeewolde, daar is het iedere zaterdag 'familiedag' lijkt het wel als ik op zaterdag de diverse auto's uit Zeewolde tegenkom met mooie blondines op de bijrijderstoel.

Of zijn dat ook Code95 instructeurs??...:zegtniets:

die mogen alleen maar blond zijn en hebben ook een bepaalde leeftijdsgrens ......dacht ik:D

je leert er veel sneller door...dus efficiënt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast sindaco

even on topic

ja de vrouw gaat wel eens mee en tot voor kort was ze er vrij vaak bij.

ook nooit problemen gehad onderweg en bij bedrijven heel soms dat ria bij de portier moest blijven en lara mee naar binnen kon:ja:

ja die zit niet op een stoel en die zien ze niet.

t is wel fijn als je veel weekenden weg bent dat je samen bent en als ze dan een CE-tje hebben dan is het helemaal top....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast rik bos

mijn vrouw en kinderen gingen ook regelmatig mee.

wat mij opvalt is dat niemand over het verzekeren praat.

hoe doen jullie dat.

ik heb mijn kinderen en vrouw altijd verzekerd met een reisverzekering.

dit moest van mijn werkgever daar het bedrijf alleen maar voor de chauffeur is verzekerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Nou das toevallig, ze is deze week toevallig voor het eerst (sinds een jaar of 12??) (een hele week) meegereden. echt vakantie ritje van gemaakt naar Z-Duitsland en Italie. Onderweg hotelletje gepakt, was leuk zo voor een keer. En verzekering....allebei doorlopend (das altijd handig)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast shompie

Toen ik wat jonger was en bijna nooit thuis was gingen al haar vakantie dagen er aan op. Totdat ze beviel van onze oudste, daarna is ze nog een keer meegeweest, samen met onze oudste. Een ritje parijs met kerst. Wesley was toen 2 dus dat is 12 jaar terug. Ze is wel.overal geweest en hebben samen onderweg leuke dingen meegemaakt.

Nu gaan de knderen elke vakantie mee. De oudste (nu14) was afgelopen week mee. De jongste gaat de rest van d vakantie mee, daar ben ik mij doormiddel van een lang weekend vrij nu op aan het voorberijden. Hij is nogal druk namelijk, hij heeft een vrij heftige form van adhd.

Ik heb trouwens nog nooit een overtocht met een ferry hoeven te betalen voor mijn kinderen. Terwijl de.jongste 2 keer meegeweest is naar engeland en de oudste naar Noorwegen.

Ze zggen wel dat het rekening man is alleen heb ik hem nog nooit gehad. Komt hij weer, het is geven en nemen. En ik heb een nette werkgever vind ik zelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
mijn vrouw en kinderen gingen ook regelmatig mee.

wat mij opvalt is dat niemand over het verzekeren praat.

hoe doen jullie dat.

ik heb mijn kinderen en vrouw altijd verzekerd met een reisverzekering.

dit moest van mijn werkgever daar het bedrijf alleen maar voor de chauffeur is verzekerd.

Omdat er bij ons geen inzittenden verzekering op de auto's zit, en een reisverzekering helemaal niets dekt bij mensen die met iemand mee rijden die met zijn beroep bezig is, heeft mijn werkgever een meerijd verbod ingesteld. Navraag bij verschillende verzekeringsmaatschappijen heeft bewezen dat een reis verzekering niets dekt, en dat mocht er iets gebeuren waardoor bijvoorbeeld je huis aangepast moet worden omdat degene die mee was, door de voorruit naar buiten gevlogen is, de verzekering niets dekt.

Verzonden vanaf mijn aaifone met tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
wie zijn vrouw lief heeft, die laat haar thuis! ;)

Wel zo goed, mocht je een aanrijding krijgen haha

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden