[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Niet alleen een link / bronvermelding


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Let er op dat jullie een bronvermelding doen... Het gebeurt nog al eens dat er geen bronvermelding wordt gedaan bij het copieren van nieuws berichten van andere sites.

Als je op het post-1-1394783271,457_thumb.png icoon klikt boven het tikvenster maak je er een link van.. Dit heeft de voorkeur van bijna alle nieuwsbronnen...

Graag om denken bij plak en knipwerk.
 

En het  komt regelmatig voor dat men een bericht plaatst met alleen een linkverwijzing naar het nieuws toe.

Deze worden in het vervolg zonder nadere uitleg verwijderd. Een link is niks mis mee als die erbij wordt geplaatst, maar vertel in elk geval ook in het desbetreffende bericht waar en wat het is.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • 2 years later...
  • 6 months later...
  • Forumlid

Let er op dat jullie een bronvermelding doen... Het gebeurt nog al eens dat er geen bronvermelding wordt gedaan bij het copieren van nieuws berichten van andere sites.

Als je op het post-1-1394783271,457_thumb.png icoon klikt boven het tikvenster maak je er een link van.. Dit heeft de voorkeur van bijna alle nieuwsbronnen...

Graag om denken bij plak en knipwerk.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 11 months later...
  • Forumlid

Voor de nieuwelingen op het forum (en ook zeker enkele oudgedienden) dit topic maar even onder de aandacht brengen. :D.. Er staan weer diverse links als bericht...

Let er wel op bij plaatsen van nieuws van nieuwssites om hele verhalen niet helemaal te plaatsen, maar bijvoorbeeld de laatste alinea weglaten en een lees verder link maken naar de originele site.. dit omdat die mensen ook eer van hun werk willen.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zal ik maar het beestje bij de naam noemen

Heeft Marcel van der Voort van T-O weer geklaagd. Die haalt/krijgt overal de berichten weg/vandaan dan zwijg ik nog over de foto's die hij van diverse sites /forums afhaalt en dan zijn eigen naam eronder zet en dan zeggen dat hij zelf de auteur is van het artikel.

Daarom plaats ik geen berichten meer van zijn site.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zal ik maar het beestje bij de naam noemen

Heeft Marcel van der Voort van T-O weer geklaagd. Die haalt/krijgt overal de berichten weg/vandaan dan zwijg ik nog over de foto's die hij van diverse sites /forums afhaalt en dan zijn eigen naam eronder zet en dan zeggen dat hij zelf de auteur is van het artikel.

Daarom plaats ik geen berichten meer van zijn site.

Als je zoiets beweert zou ik wel heel zeker van mn zaak willen zijn.

Dat is bij deze dus NIET het geval... Ik zie de laatste tijd steeds meer een link en verder niks.. en dat is dus hetgeen ik ook aangeef.

En dat ik meld dat men ook niet de hele text moet copieren en plakken is omdat ik inderdaad die vraag kreeg (en niet eens van Marcel van der Voort.. sterker nog die heb ik nog nooit ergens over gehoord) van T-O... en om copyrights niet te schenden hebben ze daar een punt.

Hoe hun er aan komen doet dan totaal niet ter zake... Als ik bij de groenteboer een appel steel geeft jou dat nog niet het recht om hem van mij te stelen, dat maakt jou net zo strafbaar.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden