[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ouwe routiers


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid
ik denk dat iedereen wel een routier heeft gehad vroeger waar hij/zij graag kwam

maar helaas niet meer bestaan

den tol op de grens essen/nispen

Das al een tijd geleden;Cafe Den Tol bestaat niet meer.

T douane kantoor staat er nog wel,maar de parking is helemaal volgebouwd met huisjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast routier

In Halsteren heeft er vroeger ook één gestaan.

Werd later een cafe.

Nu inmiddels gesloten, en niet meer te bereiken met de vrachtwagen.

Aan de vondelingenweg in Pernis zat ook een koffietent.

Dat is ook al jaren geleden verdwenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In Halsteren heeft er vroeger ook één gestaan.

Werd later een cafe.

Nu inmiddels gesloten, en niet meer te bereiken met de vrachtwagen.

Aan de vondelingenweg in Pernis zat ook een koffietent.

Dat is ook al jaren geleden verdwenen.

Routier "de Handwijzer" aan de Steenbergseweg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid
Ja ja daar hadden ze altijd heerlijke biefstuk

Kwam er daar zo n Rus binnen,die altijd op de parking stonden,en die probeerde om ongezien naar het toilet te gaan.

Maar....Nelleke had m gezien en zei met die zachte stem van haar: heeeey,abhauen,niks toilet,scheiss maar im aufieger.

Die Rus keek haar eens kwaad aan en snauwde:du bist schlechtes weib,warte mal,ich sprechen mit chef.( de chef was Bart dan:D:D)

Wij lachen,en roepen:hee ,schlechtes weib,bitte ein strammer max und kaffee,,,,und schnell ,wir haben eilig.

LOLLOLLOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wie is dat nou daar op die fiets, is dat Huub??? :confused:.....:D

Wie die vent op de fiets is weet ik niet,wat ik wel weet is dat die meest linkse auto een "KROMHOUT "is,ooit een puur Nederlands product,vanaf de cabine t/m motor en versnellingsbak:

Kromhout (bedrijf) - Wikipedia

Een buurman,waar ik aangestoken ben met het VA virus(http://www.chauffeursforum.nl/verhalen/26299-wijn-en-postduiven.html)( een vergelijkbaar virus als HIV,als je er eenmaal mee in aanraking geweest bent kom je er nooit meer van af )

Had er ook een,en omdat dat ding meestal niet startte zat daar ook een slinger bij(wie weet wat dat is??:D:D)

Op de motor zat een handle waarmee je de kleppen openzette,de chauffeur draaide aan die slinger en als die motor dan voldoende snelheid had riep hij"jaaaa"en trokken wij die handle naar beneden zodat de kleppen zich sloten en er compressie opgebouwd werd en die motor aansloeg( hoopte die chauffeur,anders moest ie opnieuw aanleggen:D:D)(wat bedoel je met: dealer bellen???)

Bij de standaard uitrusting hoorde s'winters altijd een flesje(spuitbusjes moesten nog uitgevonden worden) start ether.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kwam er daar zo n Rus binnen,die altijd op de parking stonden,en die probeerde om ongezien naar het toilet te gaan.

Maar....Nelleke had m gezien en zei met die zachte stem van haar: heeeey,abhauen,niks toilet,scheiss maar im aufieger.

Die Rus keek haar eens kwaad aan en snauwde:du bist schlechtes weib,warte mal,ich sprechen mit chef.( de chef was Bart dan:D:D)

Wij lachen,en roepen:hee ,schlechtes weib,bitte ein strammer max und kaffee,,,,und schnell ,wir haben eilig.

LOLLOLLOL

ja dat had ze altijd vlot in de gaten als er zo iemand binnenkwam,of toeristen die alleen naar de wc wilden joeg ze ook altikd weg
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kwam er daar zo n Rus binnen,die altijd op de parking stonden,en die probeerde om ongezien naar het toilet te gaan.

Maar....Nelleke had m gezien en zei met die zachte stem van haar: heeeey,abhauen,niks toilet,scheiss maar im aufieger.

Die Rus keek haar eens kwaad aan en snauwde:du bist schlechtes weib,warte mal,ich sprechen mit chef.( de chef was Bart dan:D:D)

Wij lachen,en roepen:hee ,schlechtes weib,bitte ein strammer max und kaffee,,,,und schnell ,wir haben eilig.

LOLLOLLOL

Hahahaha schlechtes weib!!!

Maar toch he Peter, dieën Bart was toch eigenlijk ook geen gezellige vent he, laten we eerlijk zijn. Ook geen kwaaie of zo, maar er zat ook geen geur of smaak aan zak mar zegge. Aan Nel ook niet denk ik:D.

Maar zijn biefstuk was goed en de rest ook. Anderzijds, tentje met weinig ambiance.

En dan had je natuurlijk vroegah Huub? en Maria. Ook zunne gezellige Limburger. Daar ging je ook niet voor je plezier heen eigenlijk.

Ik had op een dag geen guldens (wasda?) bij me en vroeg hem of ik in Marken mocht betalen. Ich bin doch geen Duitser zei tie. Ik tegen hem: het verschil is amper te horen:p. Toen was meneer nog chagrijniger.

Eigenlijk kon je nog het beste bij Klaus zitten vond ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hahahaha schlechtes weib!!!

Maar toch he Peter, dieën Bart was toch eigenlijk ook geen gezellige vent he, laten we eerlijk zijn. Ook geen kwaaie of zo, maar er zat ook geen geur of smaak aan zak mar zegge. Aan Nel ook niet denk ik:D.

Maar zijn biefstuk was goed en de rest ook. Anderzijds, tentje met weinig ambiance.

En dan had je natuurlijk vroegah Huub? en Maria. Ook zunne gezellige Limburger. Daar ging je ook niet voor je plezier heen eigenlijk.

Ik had op een dag geen guldens (wasda?) bij me en vroeg hem of ik in Marken mocht betalen. Ich bin doch geen Duitser zei tie. Ik tegen hem: het verschil is amper te horen:p. Toen was meneer nog chagrijniger.

Eigenlijk kon je nog het beste bij Klaus zitten vond ik.

Bart en Nel hadden zo hun eigen vaste cliëntele,en als er dan al eens een vreemdeling kwam werd die echt wel argwanend bekeken.

Hij heeft de tent ooit eens verhuurd,maar dei verhuurder bakte er niks van,die had binnen n jaar de tent naar de kloten,zodat Bart en Nel er noodgedwongen weer zelf in moesten.

T gebouw was allemaal vergane glorie,als je die toiletten bekeek ook daar,,,,,

Maar ,zoals gezegd;de biefstuk was klasse,en de rest van t eten ook.

Bij Huub en Maria,die horen eigenlijk in het patatkramen topic thuis, kwam ik alleen maar op vrijdagavond,en dan had ik meestal in italië al gegeten,van daar uit kon je n.l binnen de 10 rijuren bij de Portugees komen in Luxemburg.:D:D:wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden