Spring naar bijdragen
DAFne

oorlogsverklaring

Recommended Posts

BRON: http://www.idverzet.org/

Het Identitair Verzet stapt in waar de overheid verzaakt. De voorgenomen opening van de islamistische middelbare school in Sloterdijk aan de Naritaweg te Amsterdam is onwenselijk vanwege de sympathie van bestuursleden voor het salafisme in het recente verleden. 

Wij hebben uit betrouwbare bronnen op het stadhuis vernomen dat de gemeente voornemens is later deze week (woensdag) eens een keer een kijkje te komen nemen. Het Identitair Verzet zit wel vanaf dag 1 bovenop deze kwestie.

lees verder bij de bron: http://www.idverzet.org/2017/09/04/bezetting-islamistische-middelbare-school-amsterdam/

Adam1.jpg

Ω Wil jij zelf actief worden voor een veilige, identitaire toekomst in Europa? Ω

http://www.idverzet.org/steun-het-verzet/

bewerkt door DAFne

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We gaan weer gesxhiedenis schrijven, kom op te paard, we gaan weer aan de kruistochten.

Men vergeet 1 ding, vroeger zouden wij ze wel bekeren, is niet gelukt, enige manier om van een geloof af te komen gaat nooit lukken, dat is de hele bevolkings groep uit moorden, en zelfs die oostenrijker met snorretje lukte dat niet.

Maar geen enkel persoon kan een ander zijn geloof opdringen, dus respecteer elkaar, en begin bij jezelf, dan is er nog hoop dat het ooit eens goed komt, geweld zal nooit winnen.

• Like 3
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hmm, geloof is toch wel een beetje eng. Elk geloof, mensen die namelijk naar iets of iemand luisteren waarvan er nul bewijs is dat die ooit heeft bestaan laat staan goede bedoelingen had vind ik eng. Ook mensen die zich laten beïnvloeden door zelf uitgeroepen leiders zijn eng. Die zijn namelijk heel makkelijk te beïnvloeden, kijk maar naar sektes of een ander uiterste IS.

Klinkt makkelijk maar zonder geloof of extreme overtuigingen heb je dit soort adressen niet. En dat heeft niets met moslims te maken maar net zoveel met christenen.

• Like 1
  • Thanks 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dagen als deze groeit de tegenbeweging met sprongen. Zal verder geen godwin over Urk maken en wens Den Haag welterusten toe.

Geef het nog een decennium en de boom van vrijheid zal nieuwe voeding ontvangen. :cool:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar gaat dit heen, ik woon 15 km vanaf urk, op alle toegang wegen wordt iedereen gecontroleerd.

Op dit moment zijn er 34 voertuigen en een lijnbus aan de kant gezet

Voor degene die fb hebben, druk maar is rellen urk in

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw
11 uur geleden zei ec300:

Waar gaat dit heenemoji26.png, ik woon 15 km vanaf urk, op alle toegang wegen wordt iedereen gecontroleerd.

Op dit moment zijn er 34 voertuigen en een lijnbus aan de kant gezet

Voor degene die fb hebben, druk maar is rellen urk in emoji35.png

Urker idioten hebben een Marokkaanse familie in Urk aangevallen. Schijnt om een meisje te gaan, die door de Marokkaanse jongen zou zijn lastiggevallen.

De politie heeft hiervoor mensen opgepakt (:ok:)  maar nu willen Marokkaanse idioten uit het hele land in Urk mensen gaan aanvallen en alles kort en klein slaan. Iets met cultuur...

Die controle's zijn trouwens geen oplossing: Die kunnen daar namelijk niet 24/7 het hele jaar blijven staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei Leeuw:

Urker idioten hebben een Marokkaanse familie in Urk aangevallen. Schijnt om een meisje te gaan, die door de Marokkaanse jongen zou zijn lastiggevallen.

De politie heeft hiervoor mensen opgepakt (:ok:)  maar nu willen Marokkaanse idioten uit het hele land in Urk mensen gaan aanvallen en alles kort en klein slaan. Iets met cultuur...

Die controle's zijn trouwens geen oplossing: Die kunnen daar namelijk niet 24/7 het hele jaar blijven staan.

Leve social media :banaan:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw

@@DAFne had het laatst over onwetendheid, wat te repareren is door bij te leren. Maar ik geloof eerder dat dit een voorbeeld van moedwillig wegkijken is:

De schuld bij social media neerleggen is makkelijk en voorkomt dat we het probleem van een groep racistische agressievelingen onder ogen hoeft te zien. Dat vind ik erg dom, want:

- Door een probleem te negeren gaat het probleem niet weg.

- Door social media de schuld te geven van het feit, dat agressieve Marokkanen zich naar Urk begaven, spreek je hen niet op hun gedrag aan.

- Door mensen met fout gedrag te ontzien, leer je ze 1) nooit om de juiste keuze te maken en

- 2) laat je de ellende die ze veroorzaken voortduren. Onze kinderen zijn ons vast dankbaar..

Je kunt je overigens afvragen, waarom het rechtsgevoel van deze mensen niet wordt aangesproken, wanneer getinte mensen huizen van blanke Nederlanders binnendringen en de bewoners overvallen, verkrachten enzovoorts. Nu zijn blanke Urkers een huis van een Marokkaanse familie binnengedrongen en willen Marokkanen massaal verhaal komen halen?

Dát is nu racisme. Het leven en welzijn van de ene bevolkingsgroep is hen blijkbaar veel meer waard dan van een andere bevolkingsgroep.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Leeuw ik ben blij dat er in mijn tijd dat ik uit ging nog geen social media was. 

Ik denk dat ik dan van mijn ouders niet eens de deur uit gemogen.

Wel eens op een kermis in Noord-holland geweest? 

Die in Hoogkarspel en Wognum en voor een gedeelte Opmeer zijn niet voor niets tegelijkertijd.

Dit was meer in de hoop dat de dorpelingen er toch maar voor kozen om in eigen dorp kermis te vieren en elkaar niet op te zoeken.

Zonder social media was de kans groter dat het bij een paar klappen tusen een paar Urkers over en weer was gebleven.

Wat ik er van mee heb gekregen was dit ook de opzet van de afspraak bij de snackbar. 

Maar ik kan het fout hebben hoor....

bewerkt door lientje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw
1 uur geleden zei lientje:

Maar ik kan het fout hebben hoor....

Je geeft zelf al aan, dat kermissen gelijktijdig werden gepland in de hoop dat mensen in hun eigen dorp bleven.

Hadden je toen al social media? Nee... Mensen die rotzooi zoeken, doen dat toch wel.

Jak, de kans zou groter zijn geweest dat het locaal was gebleven. Maar dan nog: De keuze om ergens te gaan knokken maken mensen helemaal ZELF.

Misschien moeten we het journaal ook maar afschaffen, als we niets zien of horen over oorlogen, bestaan ze niet meer :rolleyes:

bewerkt door Leeuw

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het probleem met sociale media is dat het zo snel gaat dat je er als overheid niet op kan inspelen maar het is waar wat je zegt, het zijn de mensen zelf maar als ze alleen moesten gaan bleven ze misschien lekker thuis. Samen sta je lekker sterk,😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites