Spring naar bijdragen
DAFne

oorlogsverklaring

Recommended Posts

23 uur geleden zei Leeuw:

- Door social media de schuld te geven van het feit, dat agressieve Marokkanen zich naar Urk begaven, spreek je hen niet op hun gedrag aan.

Dat is wat sociaal media dus doet. 

2 jongens hebben ruzie. In plaats van dat de marokaanse jongen zijn broers, zussen neven en nichten er bij haalt, haalt de Urker jongen zijn broers zussen neven en nichten er bij.

Door sociaal media gaat dit heel snel. Zonder sociaal media was dit gewoon op een paar klappen uitgelopen en ieder weet zijn plaats weer in het dorp.

Ik geloof nooit dat die marrokaans/nederandse jongen zit te wachten op al die aandacht en al die "broeders" die hem wel even zullen "helpen".

Ik doelde met die kermissen dat die knokpartijen van alle tijden zijn. (ander en heftiger voorbeeld is de slag bij Beverwijk maart 1997) 

Alleen door sociaal media komt er nu volk op af wat niets met de situatie te maken heeft en wordt het groter dan het was.

bewerkt door lientje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Leeuw
1 uur geleden zei lientje:

Ik geloof nooit dat die marrokaans/nederandse jongen zit te wachten op al die aandacht en al die "broeders" die hem wel even zullen "helpen".

Eens, de ruzie schijnt al bijgelegd te zijn geweest, vóórdat die Urker idioten het huis van die familie met Marokkaanse wortels binnendrongen!

(Ik noem het bewust geen Marokkaanse familie meer, omdat ik gelezen heb dat deze mensen gewoon zijn geïntegreerd in Urk)

1 uur geleden zei lientje:

Dat is wat sociaal media dus doet.

<KNIP>

Alleen door sociaal media komt er nu volk op af wat niets met de situatie te maken heeft en wordt het groter dan het was.

Oneens. Het wordt groter omdat volk wat het leest, zichzelf ermee wil bemoeien. Het is een keuze van die mensen.

Als een Jihadist naar Syrië afreist om daar voor ISIS te gaan vechten, omdat hij op het journaal heeft gezien, dat....  Is dat dan wat het journaal doet? Of zijn eigen keuze?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Leeuw:

Oneens. Het wordt groter omdat volk wat het leest, zichzelf ermee wil bemoeien. Het is een keuze van die mensen.

Wat doemijbest al opmerkte......het zijn de mensen zelf maar als ze alleen moesten gaan bleven ze misschien lekker thuis.

Samen sta je lekker sterk,😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens de VN kan/moet Nederland naar de 25.168.008 inwoners toe.:rolleyes:

Mag ik een nieuwe democratie, deze is stuk.

NEXIT !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-3-2019 om 23:15 zei DAFne:

de 5 de colonne in Emmeloord weet nog niet in Urk te geraken,

Wat mij opvalt in dat filmpje is dat dit groepje opgeschoten allochtoon tuig zich voor een groot deel voortbeweegt in een voor deze bevolkingsgroep normaliter veel te duur danwel onbetaalbaar voertuig...
En ook dat behoort schijnbaar allemaal tot de acceptatie, we schijnen het vrij normaal te vinden. Lang leve de multiculti droom!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites