dennisonline 0 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Weet niet of jullie ook veel naar muziek luisteren onder het 'forummen' maar mischien wel leuk om neer te zetten waar je op dit moment naar luisterd. Volbeat mijn Favoriete band op het moment (stijl :heavy metal, rockabilly) voor degene die van dit genre houden , luister meer van deze mannen, elk nummer is gewoon kwaliteit zowel de lyrics als het muzikale!! Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
corydon 16913 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Wel... sinds wanneer zien de heren rockers er gezond en netjes uit??/ Over muziek smaak valt niet te twisten, mar ze zien er te netjes uit Dennis... sorry. http://youtu.be/elF25BYMTp0 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dennisonline 0 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Haha ik kan me inderdaad wel een beetje vinden in je opmerking over die kleren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
trieftol 11028 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Wel... sinds wanneer zien de heren rockers er gezond en netjes uit?? Over muziek smaak valt niet te twisten, mar ze zien er te netjes uit Dennis... sorry. wel een top band ibo dit vervolg van savatage luister de laatste tijd veel naar deze band http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=D-PaT0Bgj-Y Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
lientje 1846 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Muse = live ook zeker de moeite waard . ok nog eentje Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
B.R.uut M 0 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Zit thuis buiten met 538... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
trieftol 11028 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Zit thuis buiten met 538... als ik dat aanzet ,zit ik ook buiten Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
B.R.uut M 0 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 als ik dat aanzet ,zit ik ook buiten Arme jij... :-) Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dennisonline 0 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dennisonline 0 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 en voor de liefhebbers deze vind ik persoonlijk ook wel leuk...... klinkenLOL Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Gast fleur Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 (bewerkt) Mijn ding, heb de man/band 1x live meegemaakt en het was één groot feest. Die gasten maakten op het podium meer waar als op de plaat Geen idee hoe het anders te doen ! Selecteren, rechts aanklikken en naar dat adres gaan. 8 augustus 2013 bewerkt door Knoalster video ingevoegd 1 zoetwatermatroos klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Gast fleur Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Ow, zie zojuist dat ik het snap Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dutchieinquebec 3999 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 http://www.youtube.com/watch?v=8JD1QKJmW4c Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Knoalster 2596 Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 Ow, zie zojuist dat ik het snap Met een beetje hulp Hans Hendrik Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Gast fleur Bericht rapporteren Geplaatst 8 augustus 2013 (bewerkt) Voor alle veteranen, en al die andere dappere mensen die ergens naar toe werden gestuurd waar ze geen moer te zoeken hadden/hebben ! En ook voor al die collega's die maar niet aan de bak komen, wat ze ook verzinnen. B.t.w. volgens mij de beste gitarist op dit moment ! 8 augustus 2013 bewerkt door Knoalster video ingevoegd Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
RobNiat 3645 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 Muse = live ook zeker de moeite waard . ok nog eentje Beste album ooit gemaakt wat mij betreft: 'The origin of symetry' van Muse. Geweldig! Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dutchieinquebec 3999 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 1 trieftol klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
Harrie76 90 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 Zal ik eens een knuppel in het hoenderhok gooien 1 zoetwatermatroos klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dutchieinquebec 3999 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 die knuppel is n goed idee, leggen doen die kippetjes nou toch niet meer !!!:banaan: Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
JPVisser 138 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MJPaauwe 9 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 @Harrie76, UKF is gaaf ee, zeker ook het drum&bass kanaal. @Fleur, Bob Marley rulez! Wat vind ik dat jammer dat ik die nooit live heb kunnen zien!! 1 zoetwatermatroos klikten hier op Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
MJPaauwe 9 Bericht rapporteren Geplaatst 9 augustus 2013 En wat zou ik daar graag een keer naar toe gaan! Op een oude legerbases in de Pfalz. Muziekje, drankje en lekkere vrouwen, wat wil je nog meer...... Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
zappa 14 Bericht rapporteren Geplaatst 10 augustus 2013 ochtendstond heeft goud in de mond ..... Robert Plant en zijn jongens worden beter met de jaren Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
dennisonline 0 Bericht rapporteren Geplaatst 10 augustus 2013 lekker wakker worden met led hoor, maar op deze mannen van eigen bodem mogen we ook zeker trots zijn en niet vergeten, ik vind dit ook 1 van hun betere nummers persoonlijk. moest even zoeken en zocht eigenlijk de versie die op the naked truth staat maar deze komt wel in de buurt. net als dit super album en super band http://www.youtube.com/watch?v=3AdOdNajnHk Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites
vwc@brio 1339 Bericht rapporteren Geplaatst 10 augustus 2013 fleur en JP hebben naar mijn mening nog wat muzieksmaak, wat ik van de rest vind spreek ik niet uit Zelf lekker radio Veronica aan, in de auto, maar ook thuis Deel dit bericht Link naar bericht Deel via andere websites