Spring naar bijdragen
dennisonline

Naar welke muziek luister je op dit moment?

Recommended Posts

Dat waren ze dan...de Lenco's met Esmeralda. U kunt nog steeds bellen voor groetjes en verzoekjes 04241-2763 hier bij Radio Calypso.
Het volgende nummertje is moest er eentje zijn van de Kaatsheuvelse formatie Highway en was aangevraagd door Ad van Nunen en was bestemd voor Wim van de Ven die zijn 50e verjaardag viert, en natuurlijk ook door het hele team van Radio Calypso: van harte gefeliciteerd!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei matthieu:

emoji23.pngemoji23.pngemoji23.pngemoji23.png Mafkees.

Doen we d'r ook nog ééntje voor mijn grote vriend thuis en onderweg, Matthieu: moest er eentje zijn van iemand minder dan Dick van Altena met zijn formatie The Major Dundee Band, hier op die 102.7 Mhz met "The longer the distance", 1978 alweer...en u kunt nog steeds bellen 04241-2763 voor uw groetjes en verzoekjes!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doen we d'r ook nog ééntje voor mijn grote vriend thuis en onderweg, Matthieu: moest er eentje zijn van iemand minder dan Dick van Altena met zijn formatie The Major Dundee Band, hier op die 102.7 Mhz met "The longer the distance", 1978 alweer...en u kunt nog steeds bellen 04241-2763 voor uw groetjes en verzoekjes!!

Die brulde ik vroeger in het cassettetijdperk altijd mee

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo zo Pierre,

Ben je toch nog een beetje bekend,luisterde ik vaak naar jullie zender,heerlijke muziek draaide jullie ,ach ja vroeger he.

Maar ook nu brul ik lekker mee en heb wat USB sticks vol met dat soort muziek.

Toppie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden