[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Langzaam aan acties?


Holland

Recommended Posts

  • Forumlid
Negen chauffeurs die zich tegen uw manier van ondernemen keren.

En u predikt hier hulde van.

Dit kan ik even niet rijmen...:confused:

Dat ligt anders. Was een kwestie van failliet gaan of op deze manier overleven. Doorgaan op de oude manier was onmogelijk. Gelooft u me, ik heb het geprobeerd. Maar concurrenten die in 2004 al deden uitvlaggen liepen alleen maar verder uit. En concurrenten die met NL'ers bleven rijden vielen één voor één om. Wat moet men dan? Kijk, we rijden met Renault Premiums. Maar dat betekend niet dat ik dat de beste auto's vind. Maar wel de goedkoopste. Ik bekijk het verhaal van 2 kanten, vanuit het perspectief van de ondernemer, maar ook vanuit het perspectief van de gewone mens. Wat denkt u, als de kosten hetzelfde zouden zijn, waar zouden we dan mee werken, de NL'er of de Bulgaar? Maar hoe men het ook doet, het is niet goed. Rijdt men met Bulgaren, is men een parasiet. Rijdt men met NL'ers en gaat failliet, is men een prutser, kan men niet rekenen of is bijvoorbaat al een zakkenvuller bij een eventuele doorstart. En het is eenvoudig zeggen; dan moet je maar beter met je opdrachtgevers onderhandelen over vrachtprijzen. Die vlieger gaat niet op. Kijk op Teleroute: wordt er een binnenlandse vracht opgezet, belt u na een halve minuut, dan is de vracht al weg. Rijdt u voor een ferryboer, zegt u de prijs die u nodig hebt, wat zegt de ferryboer dan: toedeloe. We hebben een wachtlijst met Roemenen die in de rij staan om voor 90 cent all-in te mogen rijden. Was het maar zo simpel als gedacht wordt. Maar helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 165
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

ja hoor. ik lees het letterlijk.

ikke ikke ikke.

en de rest in mijn branche?

principes zijn weggevaagd, of je gaat failliet of je gaat mee in je krenterigheid en zorg er mede voor dat vele andere transporteurs wel naar de klote gaan, met heel veel ras Nederlandse goed opgeleide chauffeurs die nu thuis zitten en diep in de shit.

chapeau!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is uiterst simpel: kan het niet uit, wees dan een vent, houd de rug recht, en zeg bedankt, en gooi de handdoek in de ring.

Juist omdat veel vervoeders net zo redeneren en ondernemen als u, blijft de concurentie moordend en komt er nooit een einde aan.

Dat een ondernemer de race naar het putje wilt winnen, heb ik nog nooit kunnen begrijpen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat ligt anders. Was een kwestie van failliet gaan of op deze manier overleven. Doorgaan op de oude manier was onmogelijk. Gelooft u me, ik heb het geprobeerd. Maar concurrenten die in 2004 al deden uitvlaggen liepen alleen maar verder uit. En concurrenten die met NL'ers bleven rijden vielen één voor één om. Wat moet men dan? Kijk, we rijden met Renault Premiums. Maar dat betekend niet dat ik dat de beste auto's vind. Maar wel de goedkoopste. Ik bekijk het verhaal van 2 kanten, vanuit het perspectief van de ondernemer, maar ook vanuit het perspectief van de gewone mens. Wat denkt u, als de kosten hetzelfde zouden zijn, waar zouden we dan mee werken, de NL'er of de Bulgaar? Maar hoe men het ook doet, het is niet goed. Rijdt men met Bulgaren, is men een parasiet. Rijdt men met NL'ers en gaat failliet, is men een prutser, kan men niet rekenen of is bijvoorbaat al een zakkenvuller bij een eventuele doorstart. En het is eenvoudig zeggen; dan moet je maar beter met je opdrachtgevers onderhandelen over vrachtprijzen. Die vlieger gaat niet op. Kijk op Teleroute: wordt er een binnenlandse vracht opgezet, belt u na een halve minuut, dan is de vracht al weg. Rijdt u voor een ferryboer, zegt u de prijs die u nodig hebt, wat zegt de ferryboer dan: toedeloe. We hebben een wachtlijst met Roemenen die in de rij staan om voor 90 cent all-in te mogen rijden. Was het maar zo simpel als gedacht wordt. Maar helaas.

U en de uwen zouden de koppen ook eens bijeen kunnen steken ??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat ligt anders. Was een kwestie van failliet gaan of op deze manier overleven. Doorgaan op de oude manier was onmogelijk. Gelooft u me, ik heb het geprobeerd. Maar concurrenten die in 2004 al deden uitvlaggen liepen alleen maar verder uit. En concurrenten die met NL'ers bleven rijden vielen één voor één om. Wat moet men dan? Kijk, we rijden met Renault Premiums. Maar dat betekend niet dat ik dat de beste auto's vind. Maar wel de goedkoopste. Ik bekijk het verhaal van 2 kanten, vanuit het perspectief van de ondernemer, maar ook vanuit het perspectief van de gewone mens. Wat denkt u, als de kosten hetzelfde zouden zijn, waar zouden we dan mee werken, de NL'er of de Bulgaar? Maar hoe men het ook doet, het is niet goed. Rijdt men met Bulgaren, is men een parasiet. Rijdt men met NL'ers en gaat failliet, is men een prutser, kan men niet rekenen of is bijvoorbaat al een zakkenvuller bij een eventuele doorstart. En het is eenvoudig zeggen; dan moet je maar beter met je opdrachtgevers onderhandelen over vrachtprijzen. Die vlieger gaat niet op. Kijk op Teleroute: wordt er een binnenlandse vracht opgezet, belt u na een halve minuut, dan is de vracht al weg. Rijdt u voor een ferryboer, zegt u de prijs die u nodig hebt, wat zegt de ferryboer dan: toedeloe. We hebben een wachtlijst met Roemenen die in de rij staan om voor 90 cent all-in te mogen rijden. Was het maar zo simpel als gedacht wordt. Maar helaas.

En waar ligt de schuld nu

De tijden zijn verandert

16 Augustus Komt in Rotterdam een nieuw contianer schip binnen Met 18000 Contianers er op

Waarom zoveel en zo groot allemaal Wat zo daar de reden van zijn

En transport Nederland neemt het liefst met verlies aan

Waarom toch allemaal

Zijn wij nu zo dom of zo slecht

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hoop het.

Ik ben er in ieder geval van overtuigd dat er bij Ewals, HKP, Cobelfret en weet ik wat niet meer, er vanavond een goede fles champagne ontkurkt wordt, omdat er wel 9 boze chauffeurs zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Langzaam aan langzaam aan???? Vanaf 1 Januari rijden we helemaal niet meer.

Gaan we allemaal rentenieren en laten we het werk door die platkoppen doen.

Deal !!

Maaruhhhh, moet dat dan echt pas vanaf 1 januari, en welk jaar praten we over?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom al dat negatieve tegen deze 9chauffeurs?

Ze proberen iets te veranderen waar zeker 50% van dit forum over geklaagd wordt...

Ik ben erg teleurgesteld in de afkeurende reacties die hierboven staan...

Het is nu op een aantal nieuwsuitzendingen/sites geplaatst! En die aandacht is juist wat de AIDT wil!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe graag ook ik die wat hardere acties zou willen, denk ik dat we daar de kans niet meer voor krijgen.

Wegen moeten 'open' blijven is het credo van een heleboel handhavende instanties.

Weekje de zooi op de dam laten staan werkt volgens mij het beste.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, geen politieke partij.

Wel een corrupt elite-clubje wat grote, uitvlaggende en uitbuitende graaifirma's tot op de dag van vandaag een warm hart toedraagt.

De nette kleine transporteur die sociaal wilt ondernemen kan dood vallen, tesamen met het Nederlands personeel.

Het zou goed zijn als TLN eens opgedoekt zou worden, en er een nieuwe werkgevers-organisatie gecreeërd zou worden, met door nette vervoerders gekozen medewerkers.

Helemaal mee eens. Ik heb ook ooit de fout gemaakt om lid te worden. Ik heb zelfs nog geprobeerd om iets te veranderen binnen tln door te overwegen lid te worden van de jonge ondernemers binnen tln. Maar nadat ik mezelf had ingelezen en had geïnformeerd wat hun agenda was toch maar bedankt. Wat dit aangaat deel ik je mening, maar aan de andere kant hebben ook de werknemers bonden schuld aan het uitvlaggen. Door jarenlang met niet reele cao eisen te komen terwijl de markt al onder druk stond. Ze hadden zich flexibeler op moeten stellen en toen al vragen moeten stellen over hetgeen wat er aan de hand was in het transport. Oom de bonden hebben de boot gemist.

Wat dit clubje mensen nu doet verdient respect, zei roepen niet alleen zei doen daadwerkelijk ook wat in tegenstelling tot 99.99999% van de rest van de chauffeurs.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

beetje onzin natuurlijk om de schuld van de ongelukken die gisteren zijn gebeurd

bij de langzaam aan actie te leggen

was er een file wegens een andere reden geweest waren ze waarschijnlk ook gebeurd

en deze chauffeurs doen tenminste nog iets wat je van de grote bonden niet kunt zeggen

ja ze doen wat hun eigen droogje en natje veilig stellen

en wat de chauffeurs van aidt ook doen

slechter kunnen we er niet van worden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden