[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

HD DVR met 2,5" TFT LCD scherm


Gast cocoolkast

Recommended Posts

Gast cocoolkast

Wie heeft er ervaring met deze dashcam?

HD DVR met 2,5" TFT LCD scherm

Cycled recording

Support SD / MMC card : up to 32 GB

1/4 color CMOS HD Sensor

Real time support & day display on video

Recording diekt na Power up

High speed recording & quick light respond

Repeat storage by section

Cycled recording

Power input DC 5V

Powwer Supplied by car AC 100 ~ 240V (optinal)

Microphone included.

mvg.Co

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ik had er 2 besteld, voor pkw en lkw.

word er niet goed van, Engelse beschrijving kan ik niets mee, steeds was de kaart onbeschreven, heb een e-mail gestuurd dat ik ze terug wilde sturen want ik was het zat.

nu zijn ze aan het kijken of ze een NL beschrijving kunnen krijgen.

juist op een moment dat ik werd gesneden door een auto waardoor ik na 1,5 uur nog zat te trillen. (en dat gebeurd niet zomaar, maar wel als je het niet ziet aankomen)

maar ik vind ze zonder beschrijving niet te gebruiken.

wel goedkoop, maar dan wil ik er ook wel wat aan hebben, dus heb de oude maar weer in gebruik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Doet wat ie doen moet en niets meer dan dat. Ik heb deze zelf inderdaad ook aangeschaft. Voor de prijs in principe geen miskoop. Als je deze camera alleen gebruikt voor het vastleggen van b.v.een ongeluk is het geen te dure aanschaf.

Het geluid is waardeloos en nogal storend eerlijk gezegd, infra-rood functie waardeloos. Als het donker is, zie je nog niets. Eigenlijk zie je dan alleen maar een lichtbron van de infrarood lampen. Ook had volgens mij de hoek van de lens wel wat groter gemogen.

Het is dat ik hem nu al heb, maar eerlijk gezegd zou ik hem niet nog eens kopen. Wat dat betreft kun je beter eens op de website van onze forumsponsor Hans Gorter kunnen kijken.

Succes met het uitzoeken.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast trucker10

Ik weet ondertussen al wat beter is :ja: .

Heb destijds ook een low cost dashcam aangeschaft :eek: , na 4 a 5 maand was ook de beeldkwaliteit zienderogen achteruitgegaan .

Dan heb ik er eentje bij Hans besteld online en deze werkt nog steeds naar behoren , heb een paar keer een misser gehad , maar waarschijnlijk lag dit aan mij ( als ik vanaf de computer op de SD card die in de dashcam zat beelden wiste liep hij de dag nadien vast .

Nu haal ik de SD card eruit en kopieer ze gewoon op de computer , af en toe doe ik nog eens een format via de dashcam op de SD card , de dashcam werkt #50 uur/week .

De GPS functie is een pluspunt :ja: , woensdag door een ongeval op de A54 in Luttre ( Charleroi ) de snelweg moeten verlaten , daar ik geen vaste GPS heb ( heb wel een app op de iphone ) heb ik savonds mijn gevolgde route herbekeken en zag dat ik een bepaalde weg had kunnen volgen om terug op de N5 > Philippeville uit te komen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

de mijne is zo'n 2 jaar oud, en dacht tijd voor nieuwe, ook al rij ik niet veel in mijn pkw, wilde het voor beide hebben.

maar die oude blijkt het ineens helemaal goed te doen haha.

maar laat de verkoper maar even moeite doen voor een NL beschrijving, want dat hoort gewoon zo.

heb nu alleen keuze uit Chinees ( is ook niet meer wat het geweest is bij mij) of Engels maar ook nog eens zonder voorbeelden.

ik wacht af.

succes allemaal ermee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden