Spring naar bijdragen

russische chauffeur doet de hindernisbaan


janjoh

Recommended Posts

  • Forumlid

De volgende keer toch maar een emmertje water op de wagen zetten en elke centimeter verlies doordat het er overheen klotst is een 1 minuut straftijd dan reed ie gelijk een stukkie rustiger. Maar er zijn zat collega's van hem uit die contreien die er heel veel meer moeite mee hebben om dit parcourtje enigsinds deftig af te leggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zou deze nog plaatsen in het topic van de piloot die een wipkar niet voor dock kreeg. Zo van: normaal rijdt ie trekker oplegger, is tie handiger mee:D

Maar idd is dit net te vlot. Lomp rondtrekken (meer dan haaks!) is geen teken van al te veel verstand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar idd is dit net te vlot. Lomp rondtrekken (meer dan haaks!) is geen teken van al te veel verstand.

Ja maar het gaat op tijd...normaal zou ik dit ook niet doen, maar als ik daar reed deed ik hetzelfde, de slangen en kabels aan het kopschot heeft ie eraf gehaald, en de rem van trailer ontgrendeld.

Trailer is leeg, dus dan maakt haaks voor 1 keertje niks uit.

Als dit tijden het truckstar festival gebeurd zegt iedereen, leuk...waarom nu niet, is nu ook een wedstrijdje.

Het auto laden lossen tijdens truckstar assen werkt in de praktijk ook anders, maar met wedstrijd wordt het leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als dit tijden het truckstar festival gebeurd zegt iedereen, leuk...waarom nu niet, is nu ook een wedstrijdje.

Heel simpel: Het is een Oostblokker, en er zijn hier heel veel mensen die oogkleppen ophebben en iedereen over 1 kam scheren, was het een Hollander dan was het knap werk geweest.:angel::angel:

1 ding weet ik wel, er zijn er hier niet veel die het hem nadoen, ik ook niet met die snelheid.:p:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 ding weet ik wel, er zijn er hier niet veel die het hem nadoen, ik ook niet met die snelheid.:p:p

Ik wel hoor, makkie. OK, dat achteruit draaien zag er wel stoer uit, maar daarna tikt hij gewoon die lat eraf, dat is volgens mij niet de bedoeling toch? En dat slalommen doet hij gewoon alsof hij met een losse trekker aan het sturen is. Nee, zo goed is het niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden