[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zwerver overreden door vrachtwagen


Marnix

Recommended Posts

  • Forumlid

Bron met foto: Transportnieuws | Zwerver overreden door vrachtwagen [+foto]

BERGEN OP ZOOM - Een man is zaterdagochtend gewond geraakt op de Glacisstraat in Bergen op Zoom. Een vrachtwagen is na het laden en lossen achteruit gereden en heeft een slapende zwerver hierbij over het hoofd gezien. Hij lette bij het achteruit rijden op de vrachtwagen die aan de andere kant geparkeerd stond.

Hij is over het been gereden van de man. Twee ambulances en een traumahelikopter zijn opgeroepen. De traumahelikopter is uiteindelijk niet ter plaatse geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad knap lullig. Wie gaat er nou op de straat liggen slapen, dan ben je toch niet erg verstandig bezig.

Ik ben toch wel erg bang dat het de Appel auto was die achteruit reed. Een collega op FB dacht dat het de Loos auto was. Maar die kan eigenlijk niet achteruit gereden hebben omdat hij voorin het parkeervak staat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry, ik drukte me niet goed uit. Dat iemand "op de straat leeft" wil ik niet over oordelen. Maar om dan op de rijbaan de gaan liggen is een beetje dom. Er zijn toch genoeg stoepen, parken en dergelijke.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de goedereningang van een supermarkt een interessante plek is ivm de afvalcontainer. Die vaak op slot zit tegenwoordig, maar dat is weer een ander verhaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Sorry, ik drukte me niet goed uit. Dat iemand "op de straat leeft" wil ik niet over oordelen. Maar om dan op de rijbaan de gaan liggen is een beetje dom. Er zijn toch genoeg stoepen, parken en dergelijke.

Ik kan me trouwens wel voorstellen dat de goedereningang van een supermarkt een interessante plek is ivm de afvalcontainer. Die vaak op slot zit tegenwoordig, maar dat is weer een ander verhaal.

Daarom is het altijd uit kijken Voor je achter uit gaat rijden

Ik stapte vroeger altijd uit om te kijken of het ging

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Daar kun je écht een heel lange discussie over voeren.

Meestal worden dat soort mensen gemeden als de pest door iedereen, wat soms wel begrijpelijk is, maar vaak gaat er een heel verhaal achter zo iemand schuil.

Ik heb eens een programma gezien dat ging over een zwerver uit Tilburg. Dat was altijd een succesvol zakenman geweest, gewoon met een normaal gezin met een paar kinderen.

Ze lieten foto's zien uit zijn verleden. Nette man, strak in het pak...en nu gekleed in vieze oude kleren met een grote bos warrig haar en een rode neus van de drank.

Uiteindelijk door allerlei tegenslag aan lager wal geraakt, gebroken met alles en iedereen en letterlijk en figuurlijk in de goot beland.

Triest hoe iemand zo kan af glijden. Je zou zeggen 'daar ben je zelf bij'. Dat klopt ook, maar het gebeurd wel.

Dat programma drukte je toen goed met de neus op de feiten.

Ik hoop dan ook voor de beste man dat hij er snel bovenop komt, zwerver of niet.

Vaak kunnen die mensen niet meer geholpen worden Erg genoeg

Toen ik nog een eigen huis had Slaapte haast altijd een zwerer onder het afdak

Geld had die genoeg Deze man had vrouw en drie kinder verloren En toen is er iets kapot gegaan in zijn hooft

Daarbij hij kreeg iedere morgen eten met koffie Een gespreek aan gaan dat ging niet

Als ik bier buiten liet staan Dan waren de volgend morgen de flessen leeg

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het was inderdaad de auto van Appel.

De zwerver lag te slapen in de struiken langs de weg.

De chauffeuse reed achteruit langs de auto van S. Loos en moest iets door de struiken om te passeren.

En tja wie verwacht dat er iemand in de struiken ligt te slapen.

Maar,als zwerver,verwacht je toch ook niet dat er een auto door de struiken komt,voor die zwerver is geen slaapplaats geregeld,maar voor de auto van Peter Appel is wel een weg aangelegd.:D:D

Als ie een beetje gehaaid is kan hij de rest van zijn leven nog lekker trekken van de verzekering van Appel.:ja::ja::D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hier lees je weleens van iemand die het gemaakt had, en door stomminiteit alles kwijt raakte.

Een vrouw die de jackpot won in the Powerbal, wat altijd veele miljoenen is. Ze kocht huizen, autoos enz voor "vrienden", kreeg 1 of 2 kinderen, en leeft nu weer in de bijstand.

Iemand die na jaren hard werken een 2 miljoen dollar heden het in 24 uur weg gokt in Vegas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stel je hebt in deze tijd een koophuis en je verliest je baan, je kan je rekeningen niet meer betalen. Dan gaat het hard, je wordt uit je huis gezet, beslag op alles van waarde, je hebt niet zomaar een huurwoning, zonder huis is het lastig solliciteren, dus een nieuwe baan wordt een probleem. zonder familie en/of vrienden, ik weet niet of in zo'n situatie de overheid je voldoende helpt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Stel je hebt in deze tijd een koophuis en je verliest je baan, je kan je rekeningen niet meer betalen. Dan gaat het hard, je wordt uit je huis gezet, beslag op alles van waarde, je hebt niet zomaar een huurwoning, zonder huis is het lastig solliciteren, dus een nieuwe baan wordt een probleem. zonder familie en/of vrienden, ik weet niet of in zo'n situatie de overheid je voldoende helpt.

Zo snel gaat het ook weer niet

De reden is

De bank wil zo min mogelijk verlies maken

En er wordt gekeken naar de overwaarden

Ze gaan eerst kijken of het zo verkocht kan worden Meestal met een klein verlies

Je staat meestal al in geschreven bij de Die huizen verhuurt De schulden worden meestal kwijt gescholden Want die kun je toch niet meer betalen

En er een recht zaak van te maken Dat kost heel veel geld Wat gewoon weg gegooit geld

Het kan zijn dat je een bewindvoerder krijg er genoeg die het niet willen

kijk nu maar naar de Rado bank Hoeveel er weer de straat op moeten

Heb zelf het een en ander mee gemaakt van kort bij

Daarom weet ik er wat van af

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden