[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

1 dode op de ring van antwerpen


hellbengel

Recommended Posts

  • Forumlid

Zwaar verkeersongeval op Antwerpse Ring - Gva.be

Op de Antwerpse Ring richting Nederland is dinsdagmorgen rond 9.15 uur net voor de Kennedytunnel een zwaar verkeersongeval gebeurd. Er waren meerdere vrachtwagens bij betrokken.

De weg is er volledig versperd. Er staat al een file tot voorbij Kruibeke. Het verkeer wordt omgeleid via de E34.

De Liefkenshoektunnel wordt tolvrij gemaakt richting Nederland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In de staart van de file is kort na de middag een tweede dodelijk slachtoffer gevallen , een PKW is er onder een stilstaande LKW gereden , de bestuurder van de PKW heeft hierbij het leven gelaten .

Het is daar een rot punt , de matrixborden die er hangen , hangen er soms voor de versiering , meerdere chauffeurs rijden daar met hogere snelheid , remmen op het laatste nippertje en van anticiperen hebben bepaalde ook al niks gehoord , ik zal voor U de KT onderduiken ,wat achter mij gebeurd zal me worst wezen .

Vele chauffeurs schrikken ook van de flitspaal die in de aanloop van de KT staat en gaan dan ook extra op dat midden pedaaltje drukken .

Er is vandaag terug veel leed veroorzaakt op de E17 > 2 dodelijke slachtoffers en misschien wel chauffeurs met een trauma of zeker de vraag waarom IKKE .

Heel veel sterkte aan de nabestaanden , vrienden , werkmakkers van de dodelijke slachtoffers .

Enkele uren nadat een bestuurder om het leven kwam op de Antwerpse ring richting Nederland is er opnieuw een dodelijk ongeval gebeurd op de E17. Een autobestuurder merkte ter hoogte van Temse te laat op dat de vrachtwagenchauffeur voor hem vaart minderde voor de file en reed achteraan in op de vrachtwagen. De bestuurder overleed aan zijn verwondingen.

Richting Antwerpen zijn twee rijstroken versperd. Het is momenteel al filerijden vanaf Sint-Niklaas. Ook in de andere richting stropt het verkeer.

Vanmorgen botsten drie vrachtwagens net voor de Kennedytunnel. Een 75-jarige chauffeur kwam om toen zijn voertuig klem kwam te zitten tussen twee vrachtwagens. Drie lichtgewonden werden naar het ziekenhuis gebracht. De weg naar de Kennedytunnel was volledig versperd, maar intussen zijn de voertuigen getakeld en is de rijbaan daar weer vrijgegeven

Bron : Ongeval in staart van file op E17 eist nieuwe dode - HLN.be

Link naar opmerking
Deel via andere websites

S ávond om 19:00 uur toen ik daar langs kwam, was er blijkbaar weer een zwaar ongeval gebeurt??

Er werd een totaal verpletterde wagen van Daneel Geerts weg gesleept!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

S ávond om 19:00 uur toen ik daar langs kwam, was er blijkbaar weer een zwaar ongeval gebeurt??

Er werd een totaal verpletterde wagen van Daneel Geerts weg gesleept!

Deze was maandag namiddag betrokken in een ongeval Fileleed op E17 na ongeval met vrachtwagens - Gva.be

Hier in dit topic zijn het ongevallen van dinsdag 20 augustus 2013

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden