[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

ervaring met voets transport en struijk transport


zwelgje989

Vraag

Recommended Posts

  • 0
Gast combidriver
beste cf leden.

ben sindskort weer van plan om na een pauze van 5 jaar weer de baan op te gaan:ja:.

nou heb ik 2 bedrijven waar ik eventueel aan de gang kan.

zijn er mensen die enige ervaring hebben met deze 2 bedrijven,alvast bedankt.

iets meer info zou niet gek zijn? Voets doet toch iets met vloeren e.d. uit Veghel of zo??? en Struik komt uit???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast combidriver
klopt sorry

voets uit eersel ja veel inbev en ook voor een aantal andere bedrijven.

en van der struijk uit boxtel vervoeren voor onder andere bmi stenen en met walkingfloor opleggers

v/d Struik, is dat die met die korte motorwagens, en extra lange aanhangers????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Met oud papier moet je toch goed je best doen om veel te zwaar te zijn hoor.

Dan heb jij nog nooit een goeie vracht geladen.

Tijdschriften bijvoorbeeld is twee volle lagen al een ton of dertig. Wij gooiden er altijd nog een baal of acht overheen. Was toch meestal minimaal 36 ton.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Voets transport is het oude Becx transport uit Vessem. Rijden voor Heras Oirschot zie ik aan de grijze trailers maar ook met die groene trailers voor een betonplatenfabriek uit Veghel. Waren dat niet de oude trailers van Ansly uit Liempde? Verder hebben of rijden ze nog voor Habufa meubelen in Hapert. Vroeger was het wagenpark voor De Dommelsche brouwerij nu Inbev getrokken door Becx een net geheel. (wie herinnert zich nog dat de firma Soetens uit Biest-Houtakker voor Dommels reed? Deze tak ging ook al failliet).

Wagenpark Voets is een beetje slordig. Struijk rijdt met nette auto s en een kleine club meen ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Voets transport is het oude Becx transport uit Vessem. Rijden voor Heras Oirschot zie ik aan de grijze trailers maar ook met die groene trailers voor een betonplatenfabriek uit Veghel. Waren dat niet de oude trailers van Ansly uit Liempde? Verder hebben of rijden ze nog voor Habufa meubelen in Hapert. Vroeger was het wagenpark voor De Dommelsche brouwerij nu Inbev getrokken door Becx een net geheel. (wie herinnert zich nog dat de firma Soetens uit Biest-Houtakker voor Dommels reed? Deze tak ging ook al failliet).

Wagenpark Voets is een beetje slordig. Struijk rijdt met nette auto s en een kleine club meen ik.

Klopt wagenpark is wa verouderd maar ze zijn ze aan het vervangen, de wagens die bij heras rijden zijn beter en daar kom ik ook terecht dus da zit wel snor, alvast bedankt voor reacties

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

(wie herinnert zich nog dat de firma Soetens uit Biest-Houtakker voor Dommels reed? Deze tak ging ook al failliet).

Soetens uit de Biest is volgens een klant van ons helemaal weg,Soetens Goirle bestaat nog steeds.Is wel familie maar heeft niks met die uit Biest Houtakker van doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

De Soetens die ooit voor de Dommelsche reed bestaat al heel lang niet meer. Oranje / groen Volvo F10 etc.

Gebr. Soetens bestaat niet meer maar vandaag een GST Dag gespot met de naam Brilion transport. Staat geparkeerd bij het huis waar indertijd Jos en Leny Soetens hun transportbedrijf hadden.

Daar ging ook op een gegeven moment een grote klant weg (Zoontjes beton naar Van Breugel Oisterwijk).

Soetens Goirle zat eerst in de Biest en heette een tijdje Soetens en Van Hoof. Charteren voor DB Schenker e.a.

Rond de Biest is het aardig rustig geworden met vrachtwagens nu garage Van Spreeuwel (Renault) verhuisd is naar de garage van de Bas in Tilburg. Ooit deden ze in Pegaso. Later Renault en kon je er mooie wagens spotten zoals van A. van de Wouw (Turboliners), De Bruyn Giessenburg, Snoep Yerseke en Timmermans Diessen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ben nog niet zo oud en ben geen stuurvasthouder ;-) Bij Hessinex kwam ik net van school en toen zaten Gerrit en Geert nog op de planning. Sommige mensen persoonlijk gesproken ja toen de bedrijven nog niet zo groot waren. Nog de tijd meegemaakt dat er bij Scania 141 V8 en de nieuwe 142 bij Ge Simons liepen. Nog vaak meegeholpen met wassen. BTB of Baelemans Goirle reed daar toen op een 142.

Ik weet niets over Huybregts maar weet wel dat de naam snel aan het verdwijnen is... Maar ja dadelijk is die naam helemaal weg uit het transport (Huybregts Oosterhout en C. Huybregts Tilburg ook passe).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Zou jullie p & o man Ruud Pfaff (schrijf ik dat goed) jou niet kunnen informeren...? Anders eens op de koffie in Moergestel?

(het is maar goed dat we niet alles weten toch?)

De wereld is aan snelle veranderingen onderhevig. Kijk maar eens op de Katsbogten wat voor goede bedrijven er zaten en wat er van over is...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden