Spring naar bijdragen

Gerrit Maseland Overleden


Gast Freddepet

Recommended Posts

Vandaag hoorde ik dat Gerrit vannacht is overleden. Gerrit Maseland was eigenaar van het transportbedrijf en een groot V8 liefhebber. Zo groot dat hij een eigen V8-dag organiseerde in Hengelo. Ondanks de vaak negatieve uitlatingen over zijn manier van werken en alles er omheen was hij toch wel iemand met passie.

Ik wens dan ook zijn familie, vrienden en een ieder die hem dierbaar was veel sterkte toe met dit verlies.

post-8030-1394790022,4674_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

[h=5]Vorige week vrijdag belde ik nog ff naar de zaak en kreeg een kloten mededeling die ik eigenlijk niet wou geloven maar ik moest het wel geloven want de brenger van het slechte nieuws was Jacq. Vandaag begon de dag met een grote lach mijn jongste dochter ging tijgeren, maar een half uur later kwam er een traan Gerrit zou zijn overleden, neeeeeeee dat geloof ik niet ff naar de zaak om te vragen en het was zo Gerrit is overleden. na een halve bak koffie had ik ff geen zin meer om op de zaak aanwezig te zijn full speed naar huis naar mijn gezin naar mijn steun en toeverlaat. Ik ken Gerrit al heel lang en heb lief en leed en geheimen met hem gedeeld en nu is hij er niet meer. Het zal nu nooit meer hetzelfde zijn op de zaak maar je zult altijd bij me zijn zoals vroeger. Gerrit ik ga je missen het ga je goed grote beer en kijk met een glimlach naar beneden om te genieten van al die V8's op de dam en oja en van die bromfiets hahaha, je gaat nu nog meer trots zijn op Jacq.

R.I.P GERRIT MASELAND zal aan je denken[/h]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gerrit en familie Maseland, ik ken jullie niet. Nevermind.........

Blijkbaar was Gerrit een sociaal mens, een mens met passie voor transport en v-achten. Dat het grotendeels ouwe troep was boeit niet. Je hield een aantal jongens aan de gang, op wat voor manier en in wat voor constructie maakt mij niet uit. Je jongens stemden daarmee in. Jij verdiende daaraan geld en jouw jongens ook. Je werd ziek en je wereld stortte in en die van je familie ook. Kanker, ongeneeselijk ziek. Misschien wel doordat je teveel zware Van Nelle rookte, te weinig verse groente en fruit at en teveel alcohol zoop. Misschien. Misschien had je gewoon pech en ging het stokje van Onze Lieve Heer richting Gerrit Maseland. Spijtig....ongetwijfeld veel te jong en nog zo veel te doen. Mij raakte het in ieder geval. Ik heb zoals een Duitser het noemt 'Beileid'. Een beter woord is er niet m.i.

Gisteren reed ik bij Hengelo toen een stoet Maseland auto's invoegde bij de oprit Twentekanaal. Zwaailichten en open pijpen. Ze hadden je net weggebracht. Mooi dat ze dat deden. Voor jou en je familie. Dat zegt wat nietwaar?

However, het begon niet veel later te onweren, forse bui. Ik regende nat vanaf de Mac naar de parkeerplaats van de Texaco. Ongetwijfeld hing dit samen met jouw teraardebestelling. Gisteren Gerrit, gisterenmiddag was het jouw middag.......

Rust zacht en veel sterkte aan de familie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jammer duke een verhaal ophangen wat niet klopt maar ja ik laat je gewoon in de waan ik ken de waarheid en de personen die hem kenden en gisteren en vandaag erbij waren ook. Voor iedereen die dit leest kijk eerst op de Facebook pagina van Gerrit Maseland dan kunnen jullie het allemaal lezen en dan weten jullie ook de waarheid mvg freek v8

Link naar opmerking
Deel via andere websites

FreekV8 , staat op de FB pagina alles netjes ? Hartstilstand , hersendood ,...........

Als je toch wil terechtwijzen zet dan hier de juiste oorzaak en stuur de forumgebruikers niet naar een FB pagina waar ook niet alles klare wijn is . ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook ik ken Gerrit Maseland verder niet, dan alleen zijn naam en de V-8 dag door hem gerganiseerd (nooit bezocht). Volgens iemand heeft the Duke het verkeerd begrepen waaraan Gerrit Maseland is aan overleden. Niet aan kanker, maar aan een hartstilstand.

Uit niets uit Erik zijn post kan ik opmaken, dat er snode bedoelingen in het spel zijn. Ik lees slechts mooie woorden richting de persoon Gerrit Maseland. Laten we het ermaar op houden dat dit verder alles op een klein misverstand berust. Beslist niet iets waarover men hier zou moeten ruzieën. Zeker niet op deze in memorium pagina.

Rest mij alleen nog om ook mijn condeleance's aan de nabestaanden over te brengen en mijn wens dat in de toekomst alles een plekje mag vinden en dat Gerrit Maseland in hun harten voort leeft.

Hendrik

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Sorry maar daar heb ik nu even geen zin in heb iemand verloren die ik 9 jr gekend heb. Heb een beetje respect voor de doden ongeacht vriend of vijand

FreekV8 , staat op de FB pagina alles netjes ? Hartstilstand , hersendood ,...........

Als je toch wil terechtwijzen zet dan hier de juiste oorzaak en stuur de forumgebruikers niet naar een FB pagina waar ook niet alles klare wijn is . ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt Hendrik.

Ik heb een verkeerde conclusie getrokken. Zijn vachtdag ging niet door ivm ziekte. Ik dacht toen aan kanker. Sorry.

En omdat Freek zo verdrietig is zal ik mild zijn in mijn doorgaans scherpe reactie op mensen die niets willen begrijpen op niet begrijpend kunnen lezen.

Nogmaals...ondanks dat ik die man niet ken vind ik het triest dat hij overleden is. Geen weg meer terug...eeuwigheid...

Alle woorden die ik schreef kwamen recht uit t hart.

Freekje droog je traantjes af, neem een borrel en dans de horlepiep. Je komt er wel weer overheen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden