[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

De CB Lijst


TruckerLex

Recommended Posts

  • Forumlid

Is het nou de bedoeling dat als ik in pak 'm beet Duitsland rijd en een tegemoetkomende collega wil waarschuwen voor files of BAG, ik eerst de lijst moet nalopen om te zien op welk kanaal die collega zit? Of zitten deze collega's normaal altijd op 19 te luisteren, behalve als ze met meerderen van hetzelfde bedrijf rijden? Het gebeurt nl al zo vaak dat ik iemand wil waarschuwen voor een km of 12 file en dat ik helemaat geen contact krijg. Eigen schuld denk ik dan maar. En waarschuw de volgende dan maar. Matthieu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Dennis410
Is het nou de bedoeling dat als ik in pak 'm beet Duitsland rijd en een tegemoetkomende collega wil waarschuwen voor files of BAG, ik eerst de lijst moet nalopen om te zien op welk kanaal die collega zit? Of zitten deze collega's normaal altijd op 19 te luisteren, behalve als ze met meerderen van hetzelfde bedrijf rijden? Het gebeurt nl al zo vaak dat ik iemand wil waarschuwen voor een km of 12 file en dat ik helemaat geen contact krijg. Eigen schuld denk ik dan maar. En waarschuw de volgende dan maar. Matthieu.

ja normaal zitten de meesten altijd op kanaal 19 of in frankrijk/spanje op kanaal 1, maar als ze dan met meerdere vd zelfde firma samenrijden gaan ze naar hun "eigen" kanaal! tenminste dat doen wij wel bij Hameleers, als ik een collega tegenkom gaan we automatisch naar kanaal 5

gr.Den

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1. Spanje/Portugalrijders (algemeen) Versteijnen (blauw)(Tilburg), Mooy Logistics Waddinxveen , Breewel transport (mijdrecht) , Boers, Van der Hout (ST Europe) , Finland rijders (algemeen) , V/d Vlist (Groot-Ammers) Ove Ostergaard Charters Nederland, Baetsen (Veldhoven)

frankrijk?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Weer nieuwe bedrijven erbij gezet en Bontrans op het juiste kanaaltje. Volgende week weer de volgende update (indien er nieuwe info is):

1. Spanje/Portugal/Frankrijkrijders (algemeen) Versteijnen (blauw)(Tilburg), Mooy Logistics Waddinxveen , Breewel transport (mijdrecht) , Boers, Van der Hout (ST Europe) , Finland rijders (algemeen) , V/d Vlist (Groot-Ammers) Ove Ostergaard Charters Nederland, Baetsen (Veldhoven)

2. Flat chauffeurs (Samskip), Nijhof Wassink ( Rijssen )

3. Nijssen (Nieuw-Vennep, Koolwijk (Bergambacht), De Koeijer (Yerseke)

4. J.P. Vis (Kwintsheul), Zandbergen (Zwolle), V. Rooijen Logistiek (Eindhoven), Bontrans

5. Inter rutges bv. (Montfoort), Vd Vegt(Containervrachtwagens), Van Duijn (Pijnacker), Brant Visser, Mammoet Road Cargo, Hameleers

6. C Groenenboom (Ridderkerk), Bernaards (Halsteren), C. Huybregts (Tilburg)

7. Zijderhand/vd bogaard (Moerkappelle) Oosterhouts Container Terminal (Oosterhout), Gebr. Boezer (Waspik), Transit (Zevenaar), Koopman

8. Houtman Transport Heerde, Timmerman transport (Staphorst) Westdijk

9. Algemeen oproepkanaal Duitsland & Denemarken, Van Groningen (Nieuw-Vennep), Leenbakker

10. Goes, Prins Transport (Lekkerkerk), Lensveld (Vlaardingen), Steenkorrel (Amsterdam)

11. Van den Broek Logistics (Helmond), Peeman (Middelharnis), MLS (Mcdonalds)(Nijkerk)

12. Vredeveld ( Smilde )

13. Kole transport (Kapelle)

14.

15. Algemeen oproepkanaal België, Rien vd Bogerd (Bergschehoek)

16. AVG (Heijen)

17. NVO Groningen, Norfolk charter's

18. Kees Mulders en znn (Zevenbergen)

19. Algemeen oproepkanaal Nederland & Denemarken, Lens Transport (Breda), BTO Transport(Staphorst), Wolter Koops

20. Teunissen zand en grind (Heijen)

21. Van der Wal (Lienden), Algemeen Oproep Kanaal Polen

22. Oostvogels (Hazeldonk), Voesenek (Breda) , Kempen Transport Bv (Venlo)

23. J. Van Vliet Flower Group (Honselersdijk) GG. Rietveld (Benschop), Van Loo Transport (Kerkrade)

24. Henry de Haan Tanktransport (Alblasserdam)

25. Kool Transport B.V. (Schalkwijk), V.d. Vegt, Huisman Nijmegen (Wijchen) Swinkel Metaalrecycling (Heerlen)

26. Ecotrans ( Vorden ) John Corneth Bv (Baarlo), Mantrans

27. Dimetra

28. Millenaar Transport B.V. (Oude Meer)

29. Soonius (Poeldijk), Mestrijders (algemeen)Limburg/Brabant, Orgadry BV (Ysselsteyn), Kuunders (Deurne), Biemans (Deurne)

30. Stam (Sprang-capelle), Altinus Klaassen (Hoogeveen), Stegeman (Ommen)

31. J.T.E. Transport (Enschede), Kees in 't Veen Tanktransport (Europoort)

32. A. de Jong (Leerbroek), Ruud Hagens, Ammerlaan Intermodaal

33. Leverink (Rijssen)

34.

35. Parijsrijders Algemeen: Gebr. de Mooij (Rijnsburg), C. Vreugdenhil (Maasdijk), Nickoot (Rotterdam),De Hoop wegtransport/De Jong (Gameren) Van Dijn (bloemen)

36.

37. Van der Most (Rotterdam) Lambregts Transport (Zevenbergsche Hoek) 38. van Duijn & zn (Hansweert)/JGT

39. Castelein, Schenker (+charters)

40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

De vernieuwde lijst:

1. Spanje/Portugal/Frankrijkrijders (algemeen) Versteijnen (blauw)(Tilburg), Mooy Logistics Waddinxveen , Breewel transport (mijdrecht) , Boers, Van der Hout (ST Europe) , Finland rijders (algemeen) , V/d Vlist (Groot-Ammers) Ove Ostergaard Charters Nederland, Baetsen (Veldhoven)

2. Flat chauffeurs (Samskip), Nijhof Wassink ( Rijssen )

3. Nijssen (Nieuw-Vennep, Koolwijk (Bergambacht), De Koeijer (Yerseke)

4. J.P. Vis (Kwintsheul), Zandbergen (Zwolle), V. Rooijen Logistiek (Eindhoven), Bontrans

5. Inter rutges bv. (Montfoort), Vd Vegt(Containervrachtwagens), Van Duijn (Pijnacker), Brant Visser, Mammoet Road Cargo, Hameleers

6. C Groenenboom (Ridderkerk), Bernaards (Halsteren), C. Huybregts (Tilburg)

7. Zijderhand/vd bogaard (Moerkappelle) Oosterhouts Container Terminal (Oosterhout), Gebr. Boezer (Waspik), Transit (Zevenaar), Koopman

8. Houtman Transport Heerde, Timmerman transport (Staphorst) Westdijk

9. Algemeen oproepkanaal Duitsland & Denemarken, Van Groningen (Nieuw-Vennep), Leenbakker

10. Goes, Prins Transport (Lekkerkerk), Lensveld (Vlaardingen), Steenkorrel (Amsterdam)

11. Van den Broek Logistics (Helmond), Peeman (Middelharnis), MLS (Mcdonalds)(Nijkerk)

12. Vredeveld ( Smilde )

13. Kole transport (Kapelle)

14.

15. Algemeen oproepkanaal België, Rien vd Bogerd (Bergschehoek)

16. AVG (Heijen)

17. NVO Groningen, Norfolk charter's

18. Kees Mulders en znn (Zevenbergen)

19. Algemeen oproepkanaal Nederland & Denemarken, Lens Transport (Breda), BTO Transport(Staphorst), Wolter Koops

20. Teunissen zand en grind (Heijen)

21. Van der Wal (Lienden), Algemeen Oproep Kanaal Polen

22. Oostvogels (Hazeldonk), Voesenek (Breda) , Kempen Transport Bv (Venlo)

23. J. Van Vliet Flower Group (Honselersdijk) GG. Rietveld (Benschop), Van Loo Transport (Kerkrade)

24. Henry de Haan Tanktransport (Alblasserdam)

25. Kool Transport B.V. (Schalkwijk), V.d. Vegt, Huisman Nijmegen (Wijchen) Swinkel Metaalrecycling (Heerlen), Edgar Vermaas, Gijs van Doesburg

26. Ecotrans ( Vorden ) John Corneth Bv (Baarlo), Mantrans

27. Dimetra

28. Millenaar Transport B.V. (Oude Meer)

29. Soonius (Poeldijk), Mestrijders (algemeen)Limburg/Brabant, Orgadry BV (Ysselsteyn), Kuunders (Deurne), Biemans (Deurne)

30. Stam (Sprang-capelle), Altinus Klaassen (Hoogeveen), Stegeman (Ommen)

31. J.T.E. Transport (Enschede), Kees in 't Veen Tanktransport (Europoort)

32. A. de Jong (Leerbroek), Ruud Hagens, Ammerlaan Intermodaal

33. Leverink (Rijssen)

34.

35. Parijsrijders Algemeen: Gebr. de Mooij (Rijnsburg), C. Vreugdenhil (Maasdijk), Nickoot (Rotterdam),De Hoop wegtransport/De Jong (Gameren) Van Dijn (bloemen)

36.

37. Van der Most (Rotterdam) Lambregts Transport (Zevenbergsche Hoek) 38. van Duijn & zn (Hansweert)/JGT

39. Castelein, Schenker (+charters)

40.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 6 months later...
  • 7 months later...
  • 2 weeks later...

Voor onze slimmerikken even mededeling Kanaal 9 is nog altijd het internationale noodkanaal voor nood oproepen.

dus mocht je ergens gestrand zijn en niemand te zien Kanaal 9 kan je redden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast midweek
Voor onze slimmerikken even mededeling Kanaal 9 is nog altijd het internationale noodkanaal voor nood oproepen.

dus mocht je ergens gestrand zijn en niemand te zien Kanaal 9 kan je redden

dat is altijd zo geweest, net als dat kanaal 14 het gewone oproepkanaal was.

maar ik denk niet dat er nog veel mensen kanaal 9 uitluisteren,

bahalve een aantal duitsers.........;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

14 wordt normaal gebruikt voor de thuisknijpers.

19 voor de mobiele knijpers.

Volgens mij is het kanaal 9 als nood kanaal toch helemaal uit de picture verdwenen. Misschien aan de andere kant van de vijver dat ze die nog gebruiken.

Nog ene voor de lijst: Th. Gering transport op 26.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat een lijst zeg..!

En dan te bedenken dat het op de FM onderweg behoorlijk stil is geworden..

Heb het spul vaak zat aan staan in de auto en thuis maar weinig tot 0,0 respons als ik een oproepje doe op bv. 19

Ik kruip wel lekker op de 27.555mhz SSB :sjalom:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kanaal 15: algemeen oproepkanaal in België. Daar zit ik op tenzij ink een "privégesprekje" wil.... dan zap ik wel effe door naar een ander kanaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden