Spring naar bijdragen
Vico

Gezocht, parkeerplaats/restaurant Eemshaven

Recommended Posts

Ik zoek een goede parkeerplaats/ restaurant in de Eemshaven .wegens omgooien planning moet ik vandaag oprijden .

ben maar 23 meter lang en zal rond middernacht aankomen .

wie o wie kan me iets aanraden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zorgen dat je voordat je in de Eemshaven bent gegeten hebt en dan rap de gordijnen dicht en slapen.

daar in de buurt zit bijna helemaal niets en tegen de tijd dat jij er bent is er ook niets meer geopend.

even meedenken, als je via Nederland rijd vanuit Limburg dan kun je onderweg nog eten bij de lichtmis net voorbij zwolle afslag nieuw leusen, de raket afslag de wijk, beiden langs de A28 of bij huize bareveld aan de N33.

maar geloof me maar op mijn blauwe ogen dat je in de Eemshaven zelf tegen 23 uur niks meer open vind!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Schipper in Farmsum blijkt gesloten te zijn op zondag.

Veldman in Eemshaven heeft geen site, dus geen idee of die open is op zondag maar rond middernacht zal die zeker dicht zijn.

Verder is Huize Bareveld, in Bareveld, het enige adres in die richting wat iets met de chauffeurswereld te doen heeft. Maar volgens mij heeft die ook geen eigen site. Dat is een half uurtje voor je eindbestemming.

Om te eten kan je ook nog in Uffelte aangaan, bij Frederikshaven. Zijn ook vaak wel vrij laat geopend, maar weet niet tot hoe laat, weet wel zeker dat ze op zondag geopend zijn. Maar een belletje doet wonderen. Qua kilometers is het korter en qua reistijd maakt het weinig verschil om via de A32 en de N371 te gaan. Ook met 23 mtr is het geen probleem om via de N371 van Meppel naar Assen te rijden. Of bij Hoogersmilde de N381 op rijden en bij Beilen de A28 te vervolgen. Vanaf Uffelte is het nog bijna anderhalf uur rijden.

Verder zit er in Farmsum :grote smurf: die misschien wel wat BBQ vlees heeft overgehouden, dit weekend. :D:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Schipper in Farmsum blijkt gesloten te zijn op zondag.

Veldman in Eemshaven heeft geen site, dus geen idee of die open is op zondag maar rond middernacht zal die zeker dicht zijn.

Verder is Huize Bareveld, in Bareveld, het enige adres in die richting wat iets met de chauffeurswereld te doen heeft. Maar volgens mij heeft die ook geen eigen site. Dat is een half uurtje voor je eindbestemming.

Om te eten kan je ook nog in Uffelte aangaan, bij Frederikshaven. Zijn ook vaak wel vrij laat geopend, maar weet niet tot hoe laat, weet wel zeker dat ze op zondag geopend zijn. Maar een belletje doet wonderen. Qua kilometers is het korter en qua reistijd maakt het weinig verschil om via de A32 en de N371 te gaan. Ook met 23 mtr is het geen probleem om via de N371 van Meppel naar Assen te rijden. Of bij Hoogersmilde de N381 op rijden en bij Beilen de A28 te vervolgen. Vanaf Uffelte is het nog bijna anderhalf uur rijden.

Verder zit er in Farmsum :grote smurf: die misschien wel wat BBQ vlees heeft overgehouden, dit weekend. :D:D:D

Veldman bestaat volgens mij niet meer althans de restaurant

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Neem maar een zak bolletjes mee bij appie happie vandaan en een pakje kaas. Zodra je boven Zuidbroek komt stopt de wereld in het weekend. Heb daar ooit in de buurt eens gevraagd waar een hap te eten is te vinden. Na even denken van de lokale boer ter plekke antwoorde hij dat hij het ook niet wist maar rij maar achter mij aan dan schuiven we wel een bord bij :ok:. Wie zegt nu dat Groningers stug volk zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Neem maar een zak bolletjes mee bij appie happie vandaan en een pakje kaas. Zodra je boven Zuidbroek komt stopt de wereld in het weekend. Heb daar ooit in de buurt eens gevraagd waar een hap te eten is te vinden. Na even denken van de lokale boer ter plekke antwoorde hij dat hij het ook niet wist maar rij maar achter mij aan dan schuiven we wel een bord bij :ok:. Wie zegt nu dat Groningers stug volk zijn.

IK ben toch aardig stug :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
IK ben toch aardig stug :D

Gaat er om wie je treft. Overal wonen kl**tzakken en prima volk. Woon zelf in het westen maar meestal kom ik daar in het noorden bijzonder goed weg. Beter dan bij mij in het westen van het land.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gaat er om wie je treft. Overal wonen kl**tzakken en prima volk. Woon zelf in het westen maar meestal kom ik daar in het noorden bijzonder goed weg. Beter dan bij mij in het westen van het land.

Gelijk heb je , wij Groningers zijn :ok: volk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Waar val ik dan onder????? Een geboren grunniger die in het westen woont en is opgegroeid in de flevopolder???????

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
maar vico hoe is het avontuur naar de kont ehh de grootste haven in het noorden verlopen?

heb na dit bericht nog niks van je vernomen, je bent toch niet verhongerd of met een slaperige kop in het daip gereden?

Hoh hoh, zo snel gaat dat niet.

post-6581-1394790045,6356_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden