Spring naar bijdragen

Het CF vaantjes festijn


Gast Valkje

Recommended Posts

Geen probleem, indien er meerdere posters zijn die graag hun nieuwe truck willen zien in dat filmpje, laat het maar weten, dan pas ik het aan.

Even de nieuwe foto dan hier erbij zetten..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Erg mooi die film en een 'rare versie' van Wavin' Flag. Alleen de foto klopt niet meer. Ik werk niet meer bij de Gemeente Assen, maar bij Van Gansewinkel. Helaas willen ze geen vaantjes voor het raam :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok....misschien een leuke suggestie dan van mijn kant...

IPV het vaantjes festijn, dan een CF festijn met forumgebruikers die graag in zo`n compilatie willen zitten...

Dus foto van hun huidige truck, gecompileerd in een leuk filmpje...

Je word net zoals het vaantjes festijn voorzien van je naam als poster...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha is nog wel een oude foto, momenteel heb ik het vaantje tegen de achterwand hangen omdat we niks voor het raam mogen hebben. Ik heb alleen 2 rode geur dobbelsteentjes voor het raam :zegtniets:. Zal morgen wel even een foto maken:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
mooie foto:ok: is er trouwens nog wel veel werk in jou branche? en int. ?

Geen idee eigenlijk, haha. Ik ben militair bus chauffeur rij alleen voor alle onderdelen die onder het ministerie van defensie vallen. Mij houden ze elke dag wel bezig hoe dat in de burger maatschappij zit bij touringcar bedrijven. Geen flauw idee :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Geen idee eigenlijk, haha. Ik ben militair bus chauffeur rij alleen voor alle onderdelen die onder het ministerie van defensie vallen. Mij houden ze elke dag wel bezig hoe dat in de burger maatschappij zit bij touringcar bedrijven. Geen flauw idee :p

Heb jij een "vast" contract of moet jij er ook na zoveel jaar uit zoals andere mensen bij het leger om daarna in de burger maartschappij te gaan werken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb jij een "vast" contract of moet jij er ook na zoveel jaar uit zoals andere mensen bij het leger om daarna in de burger maartschappij te gaan werken?

Heb looptijd in rang, houd in 8 jaar per rang als manschap. Gezien ik korporaal ben heb ik nog 6 jaar bij defensie of ik moet hierna naar de KMS gaan. Maar dat zit er voor mij niet in, kreeg vorige week te horen dat hardlopen er niet meer in zit voor mij. Alleen de jaarlijkse defensie conditie proef mag ik nog doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden