Spring naar bijdragen
sven

windscherm M.A.N.

Recommended Posts

Heeft iemand ervaring met de insteek windschermen voor de zijruiten van climair?

Ik hoor nl geruchten dat de raammotor van de man tgx hiervoor te zwak is! Weet iemand of dit waar is?

Grts. Sven

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Daar heb ik nog nooit van gehoord.

Maar, wat let je om de lokale MAN dealer eens binnen te stappen en vragen?

Als er iemand is die hier een antwoord op behoort te kunnen geven is die dat lijkt me....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zal inderdaad eens bij een man dealer gaan vragen. Onze "huis"dealer probeert nl windschermpjes met klembevestiging aan mij en mijn collega's te verkopen, die 2x zo duur is als normaal.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

post-153-1394790218,0601_thumb.jpg

Ik heb Clim-Air,s al een jaar of twee in mijn Soul zitten , bevallen prima , bijna geen windgeruis als het raam een stukje open staat en totaal geen problemen met de ruitenwissermotor.

Veruit te prevaleren boven dat gedoe met die klemmetjes , optisch is het veel mooier en je klemt ze er zo in.

Nu is dat geen garantie voor een MAN natuurlijk maar ik zou die gok wel durven nemen.

Ik heb ze toen direct via internet in Duitsland gekocht , had ze binnen drie dagen binnen toen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast combidriver   
Gast combidriver
[ATTACH=CONFIG]64761[/ATTACH]

Ik heb Clim-Air,s al een jaar of twee in mijn Soul zitten , bevallen prima , bijna geen windgeruis als het raam een stukje open staat en totaal geen problemen met de ruitenwissermotor.

Veruit te prevaleren boven dat gedoe met die klemmetjes , optisch is het veel mooier en je klemt ze er zo in.

Nu is dat geen garantie voor een MAN natuurlijk maar ik zou die gok wel durven nemen.

Ik heb ze toen direct via internet in Duitsland gekocht , had ze binnen drie dagen binnen toen.

ik neem aan dat je de motor bedoelt voor de elektrische ramen Gé???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga het niet veranderen Cor, sommige blunders zijn ook leuk.

Wilde eigenlijk erbij schrijven dat je ook geen last hebt van druppels van regen of gebruik van ruitensproeiervloeistof die binnen komen waaien.

Maar denken en het ook juist formuleren blijken weer eens een wereld van verschil. ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik ga het niet veranderen Cor, sommige blunders zijn ook leuk.

Wilde eigenlijk erbij schrijven dat je ook geen last hebt van druppels van regen of gebruik van ruitensproeiervloeistof die binnen komen waaien.

Maar denken en het ook juist formuleren blijken weer eens een wereld van verschil. ;)

En bij de zomerdag de ramen een klein kiertje op, is het ook geen 40 graden in de auto ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zo inmiddels in bezit van de nieuwe tgx en voor de zekerheid toch maar windschermpjes met klemmetjes gekocht.

De dealer had ook geen antwoord op mijn vraag.

Wel gemerkt dat de zijruiten heel moeilijk dicht gaan de laatste paar centimeters, zal nog wel moeten slijten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden