Spring naar bijdragen
Freddy

Nu ook ISCC-DE gecertificeerd.

Recommended Posts

Vandaag hebben wij een audit gehad en zijn er ook steekproeven gedaan bij onze klanten om te kijken of alles goed was..

Uiteraard was alles goed en kunnen wij binnen nu en 3 weken het certificaat verwachten.

Zowel de administratie van het vet als de controle op locatie was perfect voor elkaar zoals de controleur meldde.

Wij zijn er dan ook zeer blij mee en verwachten binnenkort ook op ISCC System: International Sustainability & Carbon Certification voor te komen in de lijst.

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Goed bezig zo, laat ze maar 'n poepje ruiken daar in 023!

Maarten

Hahaha,, als ik eens naar de certificering kijk van 023 op de site van ISCC dan is die ingetrokken.. :D :D

Zou dat nu echt betekenen dat zo'n klein manneke als ikkus het beter voor elkaar heeft als de grote jongens ? :D :D

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jongens jongens, breng Freddy nou niet op die gedachte. :nee: Mag ik even wijzen op een belofte die hij mij recent heeft gedaan

06-09-2013, topic: Groot versus klein bedrijf

"Als we te groot groeien en ik krijg dezelfde eigenschappen als ik beschreven heb, nodig ik je nu al persoonlijk uit om me in mn ballen te komen trappen en me terug op aarde te brengen.. :D

--== Freddy ==--"

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden