[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

daf inside custom made


lukas

Recommended Posts

Nou zeg, wat een negatieve reacties allemaal.

Lukas, ik wel de mijne wel ruilen met die van jou. Vind het een mooi ding. Mooi zo van buiten, alles zelfde kleur, alcoa's, side-skirts, en van binnen ook netjes. En die flatscreen is ook niet verkeerd.

BJ Autopolstri, heeft die dat van binnen gedaan? (dat staat onder de stoel, meestal zetten daar interieurboeren hun naam neer. BJ Autopolstri zegt me niets, maar heb nog niet gegoogled).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 jaar? Hier in NL denk ik gauw 6 jaar. En sommige doen er wel langer mee. Zie nog regelmatig binnenland auto's met BG, BH of BL. Volgens mij is BG ergens 1999 en BL 2001. Waarom na 3 jaar weg doen. Als die afbetaald is, dan begin je pas te verdienen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mijn vrouw de foto even laten zien, ze vraagt welke ... met zoiets gezien wil worden :D

Als ik mag kiezen tussen die mooie blauwe DAF (en ook een mooie kleur blauw trouwens), of een oranje kale 420 Highline, dan wist ik het wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Nal, vergeet het maar, volgens mij zit Rob dan de hele rit met zijn schedel tegen het bovenste bed aan te beuken met een beetje stuiterende trekker.

Maar nu je het zo weergeeft? Het verklaart wel dat hoofd. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ziet dat er zo van binnen uit dan, een hoerentent?

Ik weet het namelijk niet want ik ben nog nooit in een hoerentent geweest, maar ik ben wel heel nieuwsgierig....:D

Okeeeeeee, dus jij bent die marinier die nog nooit......echt nog nooooooooit buiten de pot heeft gepist ???

Heb (jaaaaaren terug) van je gehoord !)

Leugenaar :mad:

LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden