[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

DIkke boete voor knipperen....


Rallyfanaat

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik persoonlijk denk dat TS het hier verkeerd heeft beschreven.

3 jaar geleden toen wij terugkwamen van vakantie zijn wij ook aangehouden, wij hebben ruzie gehad met een andere automobilist en die heeft de Politie gebeld, wij dus aangehouden en konden dus ook €750,- aftikken, maar omdat mijn ouders een limiet op de bankpas hebben van €250,- namen ze daarmee genoegen.

Dat kwam omdat wij een BORG moesten betalen, omdat de zaak voor moest komen en wij buitenlanders waren. Persoonlijk denk ik dat TS hier hetzelfde heeft, de zaak waarvan TS word beschuldigd zal voor moeten komen en TS heeft een borg betaald, tenminste dat denk ik....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Voorligsteun...pak er maar 50!!

Dagelijks terugkerende uitspraak uit mijn opleiding in Rotterdam. :D

Jij bent écht te lang weg uit Nederland: nog nooit gehoord van de Tokkies??:p

Dat doet me denken aan vanochtend pierre. Ik moest mariniers in opleiding ophalen uit budel ze hadden een weekje in het veld

Gelegen en iedereen was alles aan het opruimen op 5 na die moesten de heletijd op hun rig liggen? ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden