[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Poolse chauffeur verdwaald in Hatfield (U.K.)


JWZ

Recommended Posts

  • Forumlid
Als ze die pool nu eens aanwijzingen waten gaan geven in plaatst van met die €&7ecamera staan te zwaaien was er waarschijnlijk niks gebeurt... Dit kan iedereen gebeuren...

Staat toch duidelijk aan t begin van t filmpje ''Kept telling to STOP, he wouldt listen...'' Als ik speciale handelingen verricht zoals achteruit rijden bv, en iemand roeptb stop, wel of niet aan mij gericht, sta ik al stil en kom de auto uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Gewoon kalm blijven. Als het niet past, past het niet. Heb wel eens 30 auto's achter me gehad bij een tijdelijke eenrichtingssituatie door werkzaamheden. Na wat borden en overige zooi aan de kant zetten kon ik de haakse bocht net halen op cm werk van een lantaren paal en betonnen afzetting. Als ik er geen vertrouwen in had gehad dat het paste, dan hadden ze alle 30 voor me naar achter gekund hoor. Had een uurtje kunnen duren, maar dan was ik er achteruit weer uit gereden.

Als het echt krap wordt is de enige optie om uit te stappen, om de auto te lopen, alle objecten in je op te nemen en dan te beslissen wat je gaat doen. Beter wat later dan een minuscuul krasje op wat dan ook.

Over het filmpje: de omstanders worden ook pas boos als hij al een minuut die auto aan z'n oplegger heeft hangen en nog steeds van plan is om door te manouvreren ipv even naar achter te lopen.

ik had dat niet beter kunnen zeggen!!

Heden in Amsterdam-centrum gebeurd dit dagelijks, het is een manier van "mee"om"leren"gaan"

en of het nou London, Berlin, Madrid, Roma, Moscawa of Tesseloniki heet, die soort binnensteden verschillen qua ruimte niet zo veel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En het zou ook nog eens kunnen dat deze chauffeur de bocht net aan het nemen was terwijl meneer de blauwe auto rijdende idioot in ene zijn auto ertussen wou prakken. Ik vind het een zeer triest filmpje en geeft maar weer ´s aan hoe verrot en vertekend de algemene mensheid vandaag de dag door het leven gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga jij maar op je brommert rijden met je aanhangertje. Ipv de grote stoere hollandse boeren*** uit te hangen.... Ben het gezeik en gazanik van NLers jegens Oostblokkers een beetje beu.. Het is immers dus écht niet de schuld van de Oostblokkers dat zij hier rond-rijden maar van de regering en de centen-neukende-lieden van een transport bedrijven die dit mogelijk maken. Ook zij hebben een zwaar leven misschien nog wel een veel zwaarder leven als 100 NL chauffeurs bij elkaar en dat allemaal voor die grijpstuiver die europese bedrijven deze net zo mensen als wij het klootjesvolk OOK mensen zijn betalen... Vind de reacties op FB gewoon schandalig en betuigen van een zeer ZIEKE geest. Gezien dit meer een zielige toestand is als iets anders. Gewoon belachelijk. Ik haat dit soort Nederlandse plattelandjongens die met hun hersens door een deur kunnen stoten en er nog geen hersencellen mee kapot zouden maken omdat ze die toch niet hebben....

bewerkt door Gast
Kwetsende term verwijderd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet Tattooman wel een beetje gelijk geven. Was het een gewaardeerd forumlid in plaats van de Pool die daar zo stond te stuntelen, waren de reacties zeker milder geweest. Ben blij dat ik niet naar Engeland hoef. Of naar Noorwegen. Lijken me niet de 2 vrachtwagenvriendelijkste landen. En van achter je laptop is het o zo makkelijk om commentaar te geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kijk tattooman, ik ben het van harte met je eens dat de werkgevers de grote schuldigen zijn aan het binnenhalen/ aan het werk zetten van chauffeurs uit het Oostblok.

Maar als je dan ziet hoe sommige NL chauffeurs zich gedragen dan is er ook weer een makkelijk excuus voor. Vind jouw bijdrage hierboven ook geen reclamebord voor de NL chauffeur als ik eerlijk mag zijn....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ga jij maar op je brommert rijden met je aanhangertje. Ipv de grote stoere hollandse boeren*** uit te hangen.... Ben het gezeik en gazanik van NLers jegens Oostblokkers een beetje beu.. Het is immers dus écht niet de schuld van de Oostblokkers dat zij hier rond-rijden maar van de regering en de centen-neukende-lieden van een transport bedrijven die dit mogelijk maken. Ook zij hebben een zwaar leven misschien nog wel een veel zwaarder leven als 100 NL chauffeurs bij elkaar en dat allemaal voor die grijpstuiver die europese bedrijven deze net zo mensen als wij het klootjesvolk OOK mensen zijn betalen... Vind de reacties op FB gewoon schandalig en betuigen van een zeer ZIEKE geest. Gezien dit meer een zielige toestand is als iets anders. Gewoon belachelijk. Ik haat dit soort Nederlandse plattelandjongens die met hun hersens door een deur kunnen stoten en er nog geen hersencellen mee kapot zouden maken omdat ze die toch niet hebben....

Zegt de polenknuffelaar:p

Ook zij hebben een zwaar leven?????

Ik heb er nog geen sec medelij mee, ik heb ze niet gevraagd om hier zo een zwaar leven te lijden.

En daarbij als ik die heren chauffeurs uit het oosten tegenwoordig rond zie toeren in auto,s waar menig NL chauffeur vroeger alleen maar van kon dromen dan moeten ze niet mauwen< ja die uit het oosten dus he.

En die NL chauffeur zat ook een paar weken in een hutje waar je je kont amper kon keren:bey::bey:

Touwens is geen brommert maar unen Honda Wave 125cc, en is nog betaalt ook nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is dan jou mening. Mijn inziens zijn het zeer vriendelijke mensen die hun werk ook best redelijk doen. Tuurlijk zijn zij overal vreemd en dus onwennig. Maar ook NL´se chauffeurs maken zoveel fouten waarover hier nieteens gemiept wordt. Daarbij komt nog ´ns dat ik van vele kanten hoor dat in gewone bedrijven de polen de MEEST hardwerkende mensen zijn die er maar bestaan en 4 x zoveel arbeid produceren als Nederlanders in dezelfde tijd. En dan gaat het niet over de TransportSector En die verhalen heb ik niet van werkgevers.

Maar uit MENSELIJK oogpunt gezien vind ik dit soort filmpjes niet aanvaardbaar. Maar SNEU zeer sneu voor deze waarschijnlijk ECHT WEL zijn best doende poolse chauffeur. Ook ik was hier niet ingedraaid(ALS DEZE AUTO ER AL GESTAAN HAD) maar ook moet je het maar willen plotseling in de UK links te rijden en in paniek een onbekende woonwijk in te rijden(oke oke, dan nog had ik dit niet gedaan) Maar misschien is deze auto er wel ergens tussen gekropen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is dan jou mening. Mijn inziens zijn het zeer vriendelijke mensen die hun werk ook best redelijk doen. Tuurlijk zijn zij overal vreemd en dus onwennig. Maar ook NL´se chauffeurs maken zoveel fouten waarover hier nieteens gemiept wordt. Daarbij komt nog ´ns dat ik van vele kanten hoor dat in gewone bedrijven de polen de MEEST hardwerkende mensen zijn die er maar bestaan en 4 x zoveel arbeid produceren als Nederlanders in dezelfde tijd. En dan gaat het niet over de TransportSector En die verhalen heb ik niet van werkgevers.

Maar uit MENSELIJK oogpunt gezien vind ik dit soort filmpjes niet aanvaardbaar. Maar SNEU zeer sneu voor deze waarschijnlijk ECHT WEL zijn best doende poolse chauffeur. Ook ik was hier niet ingedraaid(ALS DEZE AUTO ER AL GESTAAN HAD) maar ook moet je het maar willen plotseling in de UK links te rijden en in paniek een onbekende woonwijk in te rijden(oke oke, dan nog had ik dit niet gedaan) Maar misschien is deze auto er wel ergens tussen gekropen.

het is wel mode om van elke gebeurtenis een filmpje te maken, en dat ergens te posten zonder dat iemand weet wat er nu precies gebeurt is.

dat baart mij toch wel een beetje zorgen. want zonder dat je het zelf in de gaten hebt sta je ineens op facebook of een ander forum:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

Heb zelfs een Poolse collega gehad bij huidigewerkgever, jonge chauffeur die de kans niet kreeg om het te leren.

Bij een vorige werkgever in de supermarktbelevering ( een paar jaar geleden ) verschillende Poolse collega,s, en daar waren goeije chauffeurs bij.

Die werden vaak met de kont nog nie aangekeken, maar ik heb met die mannen altijd een praatje gemaakt en advies gegeven.

Trouwes fouten maken doen we allemaal eens, ook ik.

Maar ik ben niet iemand van och och wat erg toch voor die mensen, want we kiezen uiteindelijk allemaal zelf wat we doen.

Oeps dit is een reactie op Tatooman

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja klopt, maar ieder mens is anders en ook elke panieksituatie. Deze man is wellicht in paniek geraakt door de wijk waarin hij verdwaald? Geraakt is. Sommige reageren zo anderen zo... Het is niet voor niks dat psychiaters voor iedreen een ander etiket ofwel stempel hebben.... Ik was er nooit ingedraait uit mijn eigen inzicht... Maar hoe reageer je erop als je in paniek slaat????? Er zijn altijd meerdere mogelijkheden. Daarbij zie ik direct dat de chauffeur NIET dronken was/is. En vind ik het zielig iemand zo te kleineren met zo´n filmpje. Alhoewel ik wellicht ook niet blij was als hij mijn auto aan stukken reed al had ik mijn auto dus ook nooit zo neergezet ;---) Maargoed. Daar zijn wij dan weer professionele weggebruikers voor en hun dus niet...... Daarbij vind ik dat Roemenen over het algemeen ook niet echt prettig zijn. Zijn trouwens ook wel erg leuke en vriendelijk/aardige mensen bij maar Polen over ´t algemeen ZEER goede ervaringen mee.. Russen zijn ietwat minder sympathiek..... Maar heb menig Oostblokker toch liever als onze licht-getinte havik invasie in NL...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

sommige Council Estates gooien ze een berg aso's neer.

de straten zijn lastig vanwege de auto's die altijd voor willen gaan.

links rijden is anders dan rechts rijden als je het simpelweg niet gewend ben.

dat ik daar begon mijn rijden had ik moeite met rechts afslaan, ik kwam onbewust uit op de rechter weg helft.

nu geen last meer van, maar als ik een rechts gestuurde bakwagen moet huren om "mijn" inboedel ;) naar Devon te brengen.... zal ik ook weer kloten om het juiste plekje op de weg te vinden.

en de Pool die bij ons de bestellingen rond rijd met zijn bus, nooit last meegehad.

cheers,

Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

tatooman..zolang de gewone werkman zijn baan in europa

meer en meer kwijt raakt aan oostblokkers.

zal de minachting alleen maar toenemen.

ook hier wordt de toon steeds harder.

maar.als jij ingeruild wordt door deze mensen.

is het moeilijk,om niet negatief te zijn.

ik geef alle schuld aan brussel..maar ja.

die klootzakken zie je niet op de bok.of in de

schaftkeet.

ik snap de oostblokkers..maar ook west europeanen.

het gaat alleen maar erger worden.

met de bulgaren/roemenen invasie,zal de minachting

alleen maar toenemen.

terecht of onterecht

Zolang wij blijven denken dat we beter zijn dan die anderen komen we er niet en word het alleen maar erger ja. Zolang wij onze hakken in het zand blijven zetten en tegen elke verandering zijn zal het ook niet beter worden. Maar zeuren en zeiken kunnen we wel, heerlijk anoniem vanachter een toetsenbord, we geven iedereen de schuld maar aan ons ligt het niet :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is dat Shompie. En het is jammer. In die verhalen van chauffeurs onderweg en de sterke verhalen van Pierre lees je hoe het kan zijn. Gewoon iedereen aardig tegen elkaar. Zo zou een forum moeten zijn. En niet steeds dat met de vinger wijzen als er ergens een ongeluk is gebeurd of net als dit hier met die Poolse jongen. Had mij net zo goed kunnen overkomen. Je kent het hele verhaal niet. Misschien wilde hij er wel draaien, of zat daar net de straat waar hij moest zijn (maar misschien aan de andere kant van een spoortunnel, het andere gedeelte). Je weet het niet. Maar de draak met iemand steken is niet zo moeilijk, dat kan iedereen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind het echt n heel erg sneu filmpje, of het nou een pool is of n hollander of n engelsman zelf. Dit is mensonterend. Met ze 5en met je telefoontje eromheen rennen en filmen. En daarna proberen te man in elkaar te slaan. Ze hadden t er met ze alle zo vanaf kunnen brengen zonder schade dat weet ik zeker. Vind t gewoon misselijk. Tuurlijk is het n domme actie van die pool om blindelings door te rijden in zulke straten zonder ff uit te stappen enzo.. Maargoed je moet is in zijn schoenen staan. Ik heb niks met die polen en roemenen en bulgaren hoor begrijp me niet verkeerd. Want het meeste is uitschot. Hij heeft trouwens wel n mooie nieuwe volvo van ze baas gekregen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Het is gewoon een sukkel om na schade gereden te hebben gewoon proberen weg te rijden,dan nog een auto te beschadigen en dan achteruit rijdend de eerste auto nog maar een keer op te duwen....

Vind je het gek dat die mensen boos zijn? Vooral in en rond de grotere steden in Engeland waar een hoge werkeloosheid is en veel banen verloren zijn gegaan aan Oost-Europeanen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik predik hier! Deze POOOL treft geen blaam ik was allang hard weg gereden in zijn situatie dwars door alle andere autos heen hahahahahahahahahahahahahaha gewoon BAAAM keihard doorknallen als ik eerst een aantal autos verrot gereden zou hebben.... Zo doet n echte Ollander ´t!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik predik hier! Deze POOOL treft geen blaam ik was allang hard weg gereden in zijn situatie dwars door alle andere autos heen hahahahahahahahahahahahahaha gewoon BAAAM keihard doorknallen als ik eerst een aantal autos verrot gereden zou hebben.... Zo doet n echte Ollander ´t!!!

Neem nog een pilsje zou ik zeggen, maar dan niet achter het stuur stappen hoor!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden