[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Alweer shit bij de Bas Selman Transportgroep B.V.


Recommended Posts

  • Forumlid

Boeven of niet wel lef om door te gaan elke keer, kan van menigeen niet gezegt worden, goed of fout daar is dan weer een rechtbank voor om dit te beslissen.

Wat niet goed is gedaan hebben ze ook "straf" voor gehad, dat het waarschijnlijk de staat geld kost is nu eenmaal zo in Nederland.

Ben wel benieuwd naar die 13 delige serie met 12 faillissementen, Arne But kan daar ook wel een kleine rol in krijgen en wat leren van Selman want van geld dat we niet hebben kopen we dingen die we niet nodig hebben, om indruk te maken op mensen die we niet mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Proef ik nu een vorm van sympathie voor die arme familie Selman....?

In zeker zin wel, wil het niet goed praten wat ze doen maar toch wel iets van lef om telkens door te gaan en ook gewoon in het openbaar.

Kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze "stelen" maar zo zie ik dat dan nog net niet, iedere chauffeur die er begint zal toch wel weten wat hij wel/niet betaald krijgt en kent de geschiedenis zelfde voor leveranciers weten toch ook waar ze aan leveren.

Ze gaan toch geen oude mensjes beroven op straat of pin passen skimmen.

Dat de Nederlandse overheid "wat" geld misloopt is nu eenmaal zo staan ze toch zelf bij en kijken erna.

Nogmaals praat het niet goed maar iedereen weet van dit bedrijf en willen er zelf voor gaan rijden dus "bezint eer ge begint" en loop later niet te klagen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze "stelen" maar zo zie ik dat dan nog net niet, iedere chauffeur die er begint zal toch wel weten wat hij wel/niet betaald krijgt en kent de geschiedenis zelfde voor leveranciers weten toch ook waar ze aan leveren.

Als je er als chauffeur rijdt weet je in ieder geval dat als ze failliet gaan er een doorstart komt en wellicht geen dag stil zal staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En weer gaat het de gewone nederlander geld kosten. Wanneer wordt hier nu eens tegen opgetreden door deze mensen de vergunningen af te pakken en nooit meer af te geven.

En wat die schuldeisers betreft: grotere ezels bestaan er volgens mij niet.

Ehh, Bert ze rijden al op een Duitse vergunning....

(Ik weet niet of die ook ingenomen kunnen worden,aangezien ze in Dld niets verkeerd doen volgens mij)

bewerkt door Liemers Driver
2 woorden aan toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
In zeker zin wel, wil het niet goed praten wat ze doen maar toch wel iets van lef om telkens door te gaan en ook gewoon in het openbaar.

Kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze "stelen" maar zo zie ik dat dan nog net niet, iedere chauffeur die er begint zal toch wel weten wat hij wel/niet betaald krijgt en kent de geschiedenis zelfde voor leveranciers weten toch ook waar ze aan leveren.

Ze gaan toch geen oude mensjes beroven op straat of pin passen skimmen.

Dat de Nederlandse overheid "wat" geld misloopt is nu eenmaal zo staan ze toch zelf bij en kijken erna.

Nogmaals praat het niet goed maar iedereen weet van dit bedrijf en willen er zelf voor gaan rijden dus "bezint eer ge begint" en loop later niet te klagen.

Als ik dit soort reacties lees, dan komt bij mij een beetje de vergelijking met Robin Hood op; stelen van de rijken en overheid mag. Alleen dat verdelen onder de armen. Daar houdt het Robin Hood gevoel op.

Laat echter wel héél duidelijk zijn dat dit niet mijn mening is. Selman een Robin Hood? Kom op zeg! Wat jij schrijft is complete normvervaging. Zo iets in de trant van: Dat niet gestolen fototoestel kun je toch gewoon als gestolen opgeven bij de reisverzekering want....die hebben toch geld genoeg. Waar gaan we naar toe als we op deze manier acties á la Selman verdedigen, en normaal gaan vinden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
In zeker zin wel, wil het niet goed praten wat ze doen maar toch wel iets van lef om telkens door te gaan en ook gewoon in het openbaar.

Kunnen natuurlijk wel zeggen dat ze "stelen" maar zo zie ik dat dan nog net niet, iedere chauffeur die er begint zal toch wel weten wat hij wel/niet betaald krijgt en kent de geschiedenis zelfde voor leveranciers weten toch ook waar ze aan leveren.

Ze gaan toch geen oude mensjes beroven op straat of pin passen skimmen.

Dat de Nederlandse overheid "wat" geld misloopt is nu eenmaal zo staan ze toch zelf bij en kijken erna.

Nogmaals praat het niet goed maar iedereen weet van dit bedrijf en willen er zelf voor gaan rijden dus "bezint eer ge begint" en loop later niet te klagen.

Zegt het begrip "veelpleger" of "draaideur crimineel" je iets?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De eerlijke vervoerders en de leveranciers zijn de dupe inderdaad. Welke verladers willen nog met z on bedrijf zaken doen? Is dit duurzaam ondernemen? Als persoon krijg je als je bedrijf failliet gaat niet alles uitbetaald.

Welk bedrijf is nog eerlijk als het om geld gaat

Als ik iets verkoop dan ga ik niet vragen of je eerlijk bent

Dat is het zelfde als onder de prijs rijden Wat er zo veel doen

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
De eerlijke vervoerders en de leveranciers zijn de dupe inderdaad. Welke verladers willen nog met z on bedrijf zaken doen? Is dit duurzaam ondernemen? Als persoon krijg je als je bedrijf failliet gaat niet alles uitbetaald.

blijkbaar genoeg bedrijven, en ook nu zullen ze er weer geld op toe leggen.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ach volgende week ploft die BV ook, er is vast iemand die niet zal tekeken. Zo kan iedereen naar het geld fluiten en hebben ze wat ze willen.

Nieuwe BV "Fresh Cargo" loopt al...

"het houd niet op, niet van zelf niet nee"........

Fresh Cargo is niet van de familie Selman. Fresh Cargo is het werk van het oude europeflyer + de opleggers. Met als directeur de man die door de banken is aangesteld om de zaken bij Europe flyer in de gaten te houden sinds het vorige faillissement. Selman rijdt ook voor Fresh Cargo onder de naam Frigoline.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ehh, Bert ze rijden al op een Duitse vergunning....

(Ik weet niet of die ook ingenomen kunnen worden,aangezien ze in Dld niets verkeerd doen volgens mij)

Klopt, maar we willen toch 1 europa zijn. Dan vind ik dat ze ook "europees failliet" moeten zijn en nergens meer een meter mogen rijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom pompt een bank geld in een zaak die al tig maal failliet is gegaan??? Kom op joh Vbart, is toch allemaal doordacht dit weer.. Let op, binnenkort komt het nieuws dat niet iedereen akkoord gaat en de boel klapt als nog. Wederom alle schulden weg gepoetst.. Aan deze soap komt voorlopig geen einde..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom pompt een bank geld in een zaak die al tig maal failliet is gegaan??? Kom op joh Vbart, is toch allemaal doordacht dit weer.. Let op, binnenkort komt het nieuws dat niet iedereen akkoord gaat en de boel klapt als nog. Wederom alle schulden weg gepoetst.. Aan deze soap komt voorlopig geen einde..
Volgens mij begrijp je me verkeerd. De directeur van Fresh Cargo is bij het laatste faillissement van Europe flyer aangesteld door de banken om alles in de gaten te houden. Nu ging dat blijkbaar goed denk ik want hij heeft het werk overgenomen en werkt nu onder de naam Fresh Cargo.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Waarom pompt een bank geld in een zaak die al tig maal failliet is gegaan??? Kom op joh Vbart, is toch allemaal doordacht dit weer.. Let op, binnenkort komt het nieuws dat niet iedereen akkoord gaat en de boel klapt als nog. Wederom alle schulden weg gepoetst.. Aan deze soap komt voorlopig geen einde..

Omdat de bank iets van hun geld terug willen zien

Verzonden via Samsung S4 White

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Niet in de war met Fresh Cargo? Ik weet t. Al die namen die, puur toeval natuurlijk, een beetje op elkaar lijken. Daar zou Arne But toch een auto inzetten? Vraag me af of dat nog wel door gaat.

Frozen fresh bv is van bas selman.deze doet nu alleen nog maar charter werk voor Feesh Cargo bv van rene vd werf.selman heeft totaal niks meer te zeggen.is buitenspel gezet door de banken en rene.maar dat houdt niet in dat hij met frozen fresh tuurlijk nog wel geintjes kan flikken.scheelt in duitsland is het iets anders geregeld als hier.als je daar failliet gaat ga je ook echt failliet en moeten eerst alle crediteuren betaald zijn voor dat je weer wat mag gaan ondernemen

Verzonden via Samsung S4 White

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden