[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Alweer shit bij de Bas Selman Transportgroep B.V.


Recommended Posts

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
REne v/ de Werf bekende naam waar kennen wij Rene v/d Werff ook weer van...................................

Oja was van

Directeur

Europe Flyer

June 2012 – August 2013

Owner

FreshCargo BV

August 2013 – Present

Ja dat klopt.een directeur van EF aangesteld door de scania en de banken.

Maar zinkend schip net veel bagage kan je niet redden.heeft heel veel veranderingen doorgevoerd eb die zijn vruchten afwerpen zoals het aansprakelijk kunnen houden vd selmans prive!!

Hij heeft met goedkeuren vd banken de klanten en loodsen enzz kunnen overnemen en nu het weer een gezond bedrijf aan het maken.ken rene al een tijdje en deze gaat er wel voor hoor.terwijl ik bas ook al aantal jaren ken maar die was meer met zich zelf bezig

Verzonden via Samsung S4 White

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Frozen fresh bv is van bas selman.deze doet nu alleen nog maar charter werk voor Feesh Cargo bv van rene vd werf.selman heeft totaal niks meer te zeggen.is buitenspel gezet door de banken en rene.maar dat houdt niet in dat hij met frozen fresh tuurlijk nog wel geintjes kan flikken.scheelt in duitsland is het iets anders geregeld als hier.als je daar failliet gaat ga je ook echt failliet en moeten eerst alle crediteuren betaald zijn voor dat je weer wat mag gaan ondernemen

Verzonden via Samsung S4 White

En zo zou het ook moeten. Het is te gek voor woorden, wat de familie Selman de Nederlandse belasting betalers al gekost heeft. Blijkbaar houden ze elke keer weer dik aan over, anders heb je toch geen geld meer voor een doorstart????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Omdat de bank iets van hun geld terug willen zien

Verzonden via Samsung S4 White

Kan me niet voorstellen dat een bank in dit bedrijf geld heeft zitten waar geen garanties tegenover staan. Om het jaar gaat die toko failliet. De tijden dat banken in dit soort doorstarts met blinde ogen instapten liggen all lang achter ons.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik denk dat papa B. Selman boos thuis zit met elkelband voor belasting ontduiking /fraude nieuwe plannetjes aan het uitwerken is.

Vastgoed broer/ome Selman. Martiaal geleast of nooit betaald.

Nieuwe BV is al veilig gesteld FRESH CARCO is een bevrachtings kantoor dat alleen met charters wil werken.

Ik zeg arme charters jullie zijn nu aan de beurt om gemolken te worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Buurman Erik. Ik heb gecharterd voor Europe Flyer met 3 auto's. Altijd gehad wat afgesproken is.... ik zou ook niet zo een charter kunnen noemen die nog wel geld van ze krijgt.

Maar als ue Europe Flyer kent en je hoort de verhalen en duikt even in zijn verleden ga je toch op voorhand al niet in zee met zo'n bedrijf. Of willen we zo graag Spa en Denemarken rijden dat we dat niet willen zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Buurmanerik,jij weet ECHT niet hoe het zit zie ik al....

Vooral met die opmerking van leasen en niet betalen!

Wat mij altijd in de discussies over EF opvalt is dat mensen die er niet gewerkt hebben en er geen zaken mee gedaan hebben precies weten hoe slecht ze wel niet zijn,en mensen die er wel gewerkt hebben zeggen dat het best een goed bedrijf was....:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 months later...

Wat mij weer opvalt: die boete was een maand of twee al gegeven (weet ik uit behoorlijk betrouwbare bron).

Ondertussen rijdt men gewoon vrolijk door met deze constructie.

Is er dan helemaal geen mogelijkheid om de Nederlandse vergunning in te trekken.

Een bedrijf als Mulders voegt werkelijk niets toe aan "Nederland transportland".

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

 

 Die mogelijkheid is er wel. Kijk maar naar Bas Selman. Die was wel redelijk correct naar zijn chauffeurs en charters alleen nam die het niet zo nauw met de wetgeving omtrent het faillissement.

 

Nu lijkt het wel aardig te gaan sinds ze op Duits kenteken rijden. Je hoort er ook weinig negatiefs over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

shompie meen je wat je nu schrijft over  bas selman?? de laatste keer dat ze failliet gingen zijn er ook eigenrijders en bedrijven  de boot in gegaan.  en euroflyer is niet meer van de fam selman. ze werken nu onder een andere naam vanuit kleef

Ja dat meen ik.

Hoe ik dat weet? Uit eigen ervaring. Ze waren correct naar hun chauffeurs en als charter ben ik daar nooit iets te kort gekomen.

Maar jij heb bewijzen van het tegendeel ?

En kom niet met die veroordeling van faillisementfraude, dat bedoelde ik niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Was dat niet MHT die van uit kleef werkt, die zaten toch een beetje bij elkaar

daar op die ouwe groente veiling in Huissen

die was ook zo correct tegenover zijn personeel 

alleen dacht zijn personeel daar anders over 

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was dat niet MHT die van uit kleef werkt, die zaten toch een beetje bij elkaar

daar op die ouwe groente veiling in Huissen

die was ook zo correct tegenover zijn personeel 

alleen dacht zijn personeel daar anders over

Kom dan eens met feiten. Kom eens met een chauffeur die te kort heeft gehad kom eens met een charter die voor het faillisement zijn centen niet gehad heeft.

Ik weet dat er hier op het forum mensen zijn die er gewerkt hebben. Ik heb er voor gereden met 3 auto's en ik ben nooit een cent tekort gekomen. Ook heb ik in die tijd nooit een chauffeur gehoord die niet kreeg wat was afgesproken.

En ja, ik ken die verhalen ook die verteld werden aan de grote tafel. Verteld door mensen die niets maar dan ook werkelijk niets van het bedrijf konden buiten wat ze aan een andere grote tafel gehoord hadden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd  :confused:  het komt me zo bekent voor wat jij me hier allemaal verteld Ron, volgens mij als ik Vos verdedig dan ben jij een van de ergste die dingen beweer zonder bewijzen, en nu zit je hier zelf te piepen.  :p

Ger, dat is toch wat anders. Ik heb Vos er nooit van beschuldigd zijn personeel niet correct te betalen. Jij bent zo tegen uitbuiting, je wilt daar iets aan doen. Begin dan bij je eigen werkgever, die buit zijn moe landers ook uit. Dat is wat ik tegen heb op Vos.

Als ik al zou vinden dat deze mensen uitgebuit worden. En jij weet hoe ik daar over denk LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Kom dan eens met feiten. Kom eens met een chauffeur die te kort heeft gehad kom eens met een charter die voor het faillisement zijn centen niet gehad heeft.

 

 

 

Oeioei post-7395-0-43562800-1408888744.jpg   jij bent er wel gauw op getrapt zie ik

 

Jij denk zeker dat ik hier met namen gaat strooien !

LOL

bewerkt door lambiek
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden