Spring naar bijdragen
  • 0

Uitkering in gb


Gast

Vraag

Iemand enig idee hoeveel uitkering je krijgt in GB??? Denk er nml over mits de uitkeringen daar ook goed lonen heen te verhuizen. Andere optie is wellicht mijn NLsee uitkering meenemen naaar Portugal indien mogelijk!! Ben van mening dat het leven een feestje moet! Zijn en werken hoort hierbij niet meer tot de mogelijkheden gezien dit het plezier bederft. Vandaar :-)))

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Iemand enig idee hoeveel uitkering je krijgt in GB??? Denk er nml over mits de uitkeringen daar ook goed lonen heen te verhuizen. Andere optie is wellicht mijn NLsee uitkering meenemen naaar Portugal indien mogelijk!! Ben van mening dat het leven een feestje moet! Zijn en werken hoort hierbij niet meer tot de mogelijkheden gezien dit het plezier bederft. Vandaar :-)))

Hebbie weer gedronken????:D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Krijg nog geen opgefokte reacties.. Actie is helaas dus ongeslaagd :-(:-):-(

Kan ook bijna niet, de meesten hier werken gelukkig nog en hebben geen uitkering nodig.

Zelf was ik vandaag erg vroeg afgewerkt, ben onderweg om iets op te halen in omgeving Rotjeknor en krijg dan een telefoontje (Het spul staat nog in Keulen en dan met een smoes van Douane) terwijl het spul uit Oostenrijk komt.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden