[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

j boks


Recommended Posts

  • Forumlid

dacht eerst dat het een andere was al die in Apeldoorn, die had laatst nog nieuwe auto's gekregen

maar kijk eens naar de telefoon nummers...

[h=1]Transportbedrijf J. Boks B.V. Putten[/h]Work Nijverheidsweg 10-7 3881LA PuttenTelefoonnummer:055-5219147

[h=1]Boks BV Transportbedrijf[/h]

Beter gevonden worden? Claim uw pagina

oym?f=a&ic=5.982022%2C52.186524%2Cdtg%2FmarkerBusinessActive.png%2C1.0&ref=1&Referer=http%3A%2F%2Fwww.detelefoongids.nl%2F&ft=png_std&m=mg&key=ED14FD6L23HRG00912H13&w=226&h=138

Embed kaart

[h=3]Een Connectionkit op uw website[/h]Een Connectionbox verhoogt de kans dat bezoekers van uw website contact met u opnemen. Het biedt uw klanten kernfuncties als een kaart waarop uw locatie staat aangegeven en een persoonlijke routeplanner. Een Connectionbox is verkrijgbaar voor alle vermeldingen op www.detelefoongids.nl . It is Het is gemakkelijk te downloaden en helemaal gratis.

Connectionbox biedt u gratis:

  • De locatie van uw bedrijf getoond op de kaart
  • Een persoonlijke routeplanner
  • Als uw bedrijf een 360-foto of een online commercial heeft, kan deze via de Connectionbox worden getoond.

[h=4]1. Maak uw eigen Connectionbox[/h][h=6]Voorbeeld[/h]<a href="http://www.detelefoongids.nl" target="_blank">De Telefoongids, Bedrijvengids, telefoonnummer</a>

[h=6]Titel[/h]Geef de Connectionbox een titel.

[h=6]Mogelijkheden[/h]Kies de functies die u wilt gebruiken

[TABLE=class: options]

default_checkbox.gif?buildNumber=199

Toon op kaart (standaard)

[/TH]

Routeplanner

[TH]

Bekijk onze commercial

[/TABLE]

[h=6]Vormgeving[/h]Bepaal het uiterlijk van uw Connectionbox

[TABLE=class: appearance]

Kleur

Standaard Blauw Rood Zwart Wit

Breedte

300 pixels 180 pixels

[/TABLE]

[h=4]2. Genereer de code[/h][h=6]Gebruikersovereenkomst[/h]Ja, ik accepteer de Algemene Gebruikersovereenkomst . Toon mijn code.

[h=6]Uw persoonlijke code[/h]Kopieer en plak de gehele code, zoals hieronder getoond, op de plaats waar u de Connectionbox wilt tonen op uw site.

Voor opmerkingen en ondersteuning, neem contact op met onze afdeling customer center .

[h=2]Extra gegevens[/h]

  • 055-5219147

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ZIjn wel 2 aparte bedrijven volgens kvk. maar wel met zelfde telefoonnummer. Maar dat is toeval :rolleyes:

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]Transportbedrijf J. Boks B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Nijverheidsweg 10 B

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]3881LA Putten

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]08081674

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:

[/TD]

[TD=class: data]000017295858

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Status:

[/TD]

[TD=class: alert]Faillissement

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Kenmerk:

[/TD]

Tel.nr. curator: 0341438010

[/TABLE]

[TABLE=class: BGLblue2]

[TD=class: tabelrij]Naam:

[/TD]

[TD=class: data]Boks Transporten B.V.

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsadres:

[/TD]

[TD=class: data]Kayersdijk 171

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsplaats:

[/TD]

[TD=class: data]7332AS Apeldoorn

[/TD]

[TD=class: tabelrij]KvK-nummer:

[/TD]

[TD=class: data]09107829

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Vestigingsnummer:

[/TD]

[TD=class: data]000017208866

[/TD]

[TD=class: tabelrij]Soort Inschrijving:

[/TD]

[TD=class: data]Hoofdvestiging

[/TD]

[/TABLE]

Wagenpark | Boks Transporten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

2 maanden geleden de bijna failliete bv verkocht aan een stroman. Nu failliet.wordt direct aangepakt wegens faillissement fraude.alle passen en maut al geblokkeerd. Wilt nu door gaan onder tb transport.moet al autos inleveren

Chauffeur mogen een contract tekenen bij uzb en dan in januari hopelijk weer terug komen in d1 in nieuwe firma.

Verzonden via Samsung S4 White

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Meer en meer wordt duidelijk dat charter rijden voor een ander met nieuw materiaal en Nederlands personeel er niet maar aan uit kan. Sommige ondernemers of die je zo wilt noemen weten nog niet eens een kostprijs op te bouwen... Over Handex vindt je hier al een leuk topic. Het kan er niet aan uit lees ik dan. Charteren voor Koopmans is ook niet uit luxe lijkt me.

Werk uit eerste hand dan kun je mogelijk overleven maar je zult ook je unique selling points moeten tonen. Alleen wielen aanbieden dan kom je in een gruwelijke prijzenslag...

Degene die logistieke diensten met warehouse en auto s combineren kunnen zo toch overleven. Meer en meer moet die dienstverlener ook diensten aanbieden intermodaal, via de trein en boot.

Als ik hier in de buurt kijk heeft Wil Versteijnen van de Gebr. Versteijnen het goed gezien met zijn bedrijven. Van een klein grondverzet bedrijf in de omgeving Besterdring Tilburg nu na de logistieke icoon van Tilburg. (en dat zonder naast de schoenen te lopen).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
2 maanden geleden de bijna failliete bv verkocht aan een stroman. Nu failliet.wordt direct aangepakt wegens faillissement fraude.alle passen en maut al geblokkeerd. Wilt nu door gaan onder tb transport.moet al autos inleveren

Chauffeur mogen een contract tekenen bij uzb en dan in januari hopelijk weer terug komen in d1 in nieuwe firma.

Verzonden via Samsung S4 White

Is dat die mijnheer Bouwmeester ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Meer en meer wordt duidelijk dat charter rijden voor een ander met nieuw materiaal en Nederlands personeel er niet maar aan uit kan. Sommige ondernemers of die je zo wilt noemen weten nog niet eens een kostprijs op te bouwen... Over Handex vindt je hier al een leuk topic. Het kan er niet aan uit lees ik dan. (denk niet dat het verstandig is alles wat hier op het forum staat voor waar aan te nemen) Charteren voor Koopmans is ook niet uit luxe lijkt me.

Werk uit eerste hand dan kun je mogelijk overleven maar je zult ook je unique selling points moeten tonen. Alleen wielen aanbieden dan kom je in een gruwelijke prijzenslag...

Degene die logistieke diensten met warehouse en auto s combineren kunnen zo toch overleven. (zoals VT Verkerk ?)Meer en meer moet die dienstverlener ook diensten aanbieden intermodaal, via de trein en boot.

Als ik hier in de buurt kijk heeft Wil Versteijnen van de Gebr. Versteijnen het goed gezien met zijn bedrijven. Van een klein grondverzet bedrijf in de omgeving Besterdring Tilburg nu na de logistieke icoon van Tilburg. (en dat zonder naast de schoenen te lopen).

Er is geen bedrijf hetzelfde. Toch kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat er best nog wel een boterham te verdienen is in het transport maar dat bij dit soort faillissementen de ellende eerder is terug te voeren naar onkunde van de bewindsvoerder dan wel bewust de boel besodemieteren. Dat is al van alle tijden, vroeger, nu en in de toekomst.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als dat zo is dan heeft die man zich erg slecht laten adviseren. Of een goed advies in de wind geslagen.

Ik weet het zo net nog niet.

Men wordt (terecht) steeds feller tegen failliesements-fraude.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fel tegen fraude is ook ok. Maar een doorstart kan gewoon zonder te frauderen, voorbeelden te over.

Ai.... :p

Zeurkous...:o

Maar vindt jij een doorstart per definitie fout dan?

Ik niet, mits het maar niet de bedoeling was om via slinkse manieren vermogen weg te sluizen, schuldeisers bewust achterlatend, en er vrolijk weer op los te "ondernemen", om vervolgens dezelfde intensies te hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Niks mis met een doorstart. En als de doorstarter daar zelf nog wat aan over houdt dan heb ik ook daar geen moeite mee.

Bij een faillissement trekken er altijd mensen aan het kortste eind, daar doe je niets aan en kun je je niet voor 100% tegen wapenen. Maar bewust alles en iedereen duperen en zelfs in het zicht van het einde nog steeds diensten van leveranciers betrekken kan gewoon niet. Voorbeelden te over, ook van "mooie" en "nette" bedrijven.

vindt jij

Ben je soms dronken? :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tja...Handex....wie kent het niet!

Heb er ook voor getrokken in mijn opstart....ben er goed vanaf gekomen.

Maar ken er wel een paar die grof geld hebben moeten betalen om van het "5 jarig contract" af te moeten komen......zo gaat dat geld weer de zak in van dhr K.

Triest dat dit soort kan doorgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Maar goed, Boks ;)

Vanochtend hun witte Actros zien rijden met een ICTS-huurtrailer er achter, vanmiddag op de Kayersdijk een Actros zien schieten in het zilver (ex-demo) maar wel met Boks-belettering en tenslotte bij hun pand een gele Daf zien vertrekken. Kortom: business as usual, failliet of niet...

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid
Veel wagens zijn door de weeks niet op de dam, staan er alleen het weekend.

Wel 's ochtends altijd eea aan busjes wat er aan het laden is.

Bron: ikzelf...woon er nog net niet naast...

Is er nu wel erg rustig,staan maar 3 auto's,terwijl normaal in het weekend alles vol stond.

Scania van Boks was aan het tanken in apeldoorn en betaalde contant dus zo goed is het niet.

en ja ik woon ook in de buurt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden