[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

TruckParking Roosendaal


TPR

Recommended Posts

  • Forumlid

Beste chauffeurs,

Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben geen vrachtwagenchauffeur, maar een beheerder van de beveiligde TruckParking aan de A17 in Roosendaal. Een parkeerplaats met beveiligingsniveau 4. Sinds gisteren hebben we een gedeelte geopend van de nieuwe unit. Naast een gescheiden wc/douche voor dames en heren zal je in de toekomst ook gebruik kunnen maken van een wasmachine, droger, WiFi en er komt een aparte ruimte met zitplaatsen en een tafel. Voor een gedeelte wachten we op de nieuwe horeca gelegenheden die in februari naast de truckparking geopend gaan worden.

Ik ben niet hier om de parkeerplaats te promoten, maar zeer benieuwd naar jullie ervaringen , opmerkingen en vragen. Voor de volledigheid: het tarief is 1 euro per uur met een maximum van 14,50 per 24 uur.

Groet,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 137
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast combidriver

Welkom. Dan maar gelijk de eerste vraag? Wij van de HEMA parkeren dagelijks overal en nergens onze aanhangers voor korte tijd. Roosendaal is ook zo'n plaats waar we alleen "solo" lossen kunnen. Is er bij jullie ook een "vrije" tijd, bijvoorbeeld het eerste uur gratis???????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie parking, staat inmiddels al aardig vol.

Anders moet je even op de site kijken, betaling loopt in elk geval via parkeerbeheer, dus contant afrekenen aan de poort is er niet bij.

p.s. ik zie meestal wel eens een aanhanger staan van jullie op borchwerf oud-gastel, officieel is het gehele gebied een parkeerverbod zone.

( zelf ooit eens elders na 6 weken een bekeuring voor gekregen, ook niet in de gaten dat het een zone betrof wat betreft parkeren, gewoon op kenteken gegaan, hahaha )

Misschien de moeite waard om te overleggen met je baas of het hem die ene euro waard is om de aanhanger veilig weg te zetten.

benieuwd of je korting gaat krijgen als je dus een overnachting wilt maken inclusief eten.

Parkeerbeheer - Vrachtwagenparking

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooie parking, staat inmiddels al aardig vol.

Anders moet je even op de site kijken, betaling loopt in elk geval via parkeerbeheer, dus contant afrekenen aan de poort is er niet bij.

p.s. ik zie meestal wel eens een aanhanger staan van jullie op borchwerf oud-gastel, officieel is het gehele gebied een parkeerverbod zone.

( zelf ooit eens elders na 6 weken een bekeuring voor gekregen, ook niet in de gaten dat het een zone betrof wat betreft parkeren, gewoon op kenteken gegaan, hahaha )

Misschien de moeite waard om te overleggen met je baas of het hem die ene euro waard is om de aanhanger veilig weg te zetten.

benieuwd of je korting gaat krijgen als je dus een overnachting wilt maken inclusief eten.

Parkeerbeheer - Vrachtwagenparking

Korting krijgen bij parkeerbeheer, HaHa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste chauffeurs,

Om gelijk met de deur in huis te vallen, ik ben geen vrachtwagenchauffeur, maar een beheerder van de beveiligde TruckParking aan de A17 in Roosendaal. Een parkeerplaats met beveiligingsniveau 4. Sinds gisteren hebben we een gedeelte geopend van de nieuwe unit. Naast een gescheiden wc/douche voor dames en heren zal je in de toekomst ook gebruik kunnen maken van een wasmachine, droger, WiFi en er komt een aparte ruimte met zitplaatsen en een tafel. Voor een gedeelte wachten we op de nieuwe horeca gelegenheden die in februari naast de truckparking geopend gaan worden.

Ik ben niet hier om de parkeerplaats te promoten, maar zeer benieuwd naar jullie ervaringen , opmerkingen en vragen. Voor de volledigheid: het tarief is 1 euro per uur met een maximum van 14,50 per 24 uur.

Groet,

Dat heeft behoorlijk lang geduurd dan,voor dat er ook maar enige vorm van catering komt daar.

In januari was er al sprake dat er een burgerking in het facilitypoint zou komen,u spreekt nu al over februari 2014.

Tijdens de opening(op 1-10-2011) hebben het bestuur en gebruikers van de oude parking aan de Jan Vermeerlaan reeds aangegeven dat deze parking,zonder catering geen passanten zal aantrekken.

( ik was zeer nauw betrokken bij de overgangsonderhandelingen).

En mijn vrees(als Roosendaler,want als deze parking een exploitatie tekort krijgt kost mij dat,als Roosendaler, geld) is dat ,als het slechts bij deze burgerking blijft,het voor de Nederlandse passant niet interessant zal zijn om hier te komen overnachten.

Als u chauffeurs aan wilt trekken zal daar horeca bij moeten zijn die toch een beetje"de huiskamer thuis "vervangt.

En ook gelegenheden die om 10 uur in de ochtend open gaan en s,avonds om 19 uur de deur dicht draaien dragen niets bij wat het voor een chauffeur interessant maakt in Roosendaal te parkeren.

D.w.z. een bedrijf dat gericht is op het omliggende industrie terrein en als veredelde broodjeszaak de parking klanten"er even bijpakt".

Niemand heeft zin om in de vroege avond door de tralies van een hekwerk te gaan zitten kijken,dan wil men een praatje met een collega,een krantje lezen wat eten en een biertje nemen.

U zult echt iets moeten doen om de chauffeurs,uw klanten dus, naar Roosendaal toe te trekken.

Uit zichzelf komen die niet,in al zijn naïviteit is de toenmalige wethouder op de stoel van de ondernemer gaan zitten,met alle gevolgen van dien,en meer dan 2 jaar na de opening is er nog geen horeca.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Mooie parking, staat inmiddels al aardig vol.

Anders moet je even op de site kijken, betaling loopt in elk geval via parkeerbeheer, dus contant afrekenen aan de poort is er niet bij.

p.s. ik zie meestal wel eens een aanhanger staan van jullie op borchwerf oud-gastel, officieel is het gehele gebied een parkeerverbod zone.

( zelf ooit eens elders na 6 weken een bekeuring voor gekregen, ook niet in de gaten dat het een zone betrof wat betreft parkeren, gewoon op kenteken gegaan, hahaha )

Misschien de moeite waard om te overleggen met je baas of het hem die ene euro waard is om de aanhanger veilig weg te zetten.

benieuwd of je korting gaat krijgen als je dus een overnachting wilt maken inclusief eten.

Parkeerbeheer - Vrachtwagenparking

wat denk je zelf???? We hadden een mooie gratis parkeer locatie op het terrein van V&D in Amsterdam. Zij gingen verhuizen naar Nieuwegein, en toen wou de nieuwe eigenaar er geld voor zien........ We staan nu weer gewoon langs de weg geparkeerd......:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooie parking, staat inmiddels al aardig vol.

Anders moet je even op de site kijken, betaling loopt in elk geval via parkeerbeheer, dus contant afrekenen aan de poort is er niet bij.

p.s. ik zie meestal wel eens een aanhanger staan van jullie op borchwerf oud-gastel, officieel is het gehele gebied een parkeerverbod zone.

( zelf ooit eens elders na 6 weken een bekeuring voor gekregen, ook niet in de gaten dat het een zone betrof wat betreft parkeren, gewoon op kenteken gegaan, hahaha )

Misschien de moeite waard om te overleggen met je baas of het hem die ene euro waard is om de aanhanger veilig weg te zetten.

benieuwd of je korting gaat krijgen als je dus een overnachting wilt maken inclusief eten.

Parkeerbeheer - Vrachtwagenparking

Kost €97 een van mijn collegas heeft hem gehad op het nieuwe stukkie bij de macdonalds d'r staat geen pand maar wel parkeerverbod. Ff een kilometer verderop pallet lossen nog geen 20 minuten weggeweest.

Vorige week heb ik hem meegenomen en vooraan de straat afgekoppeld, stond ook zo politie bij haha, die ook maar even verteld hoe ik er over dacht en waarom ik die aanhanger meenam.

Wij hebben ook al brief gehad dat we niet meer mochten parkeren daar, maar als je daar niet contant kan betalen is het geen optie. Kan voorkomen dat we tijden daar niet de aaanhanger kwijt moeten, maar kan ook weken wel zijn, isgeen peil op te trekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver

Er wordt ook veel te weinig met "kort" parkeerders als aanhangers rekening gehouden. In veel centrums geld een lengte verbod, dus mee nemen is geen optie (zo ook in Rosendaal), maar hem ergens aan de rand van de stad/industrie terrein wordt je ook al onmogelijk gemaakt door middel van borden........:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Er wordt ook veel te weinig met "kort" parkeerders als aanhangers rekening gehouden. In veel centrums geld een lengte verbod, dus mee nemen is geen optie (zo ook in Rosendaal), maar hem ergens aan de rand van de stad/industrie terrein wordt je ook al onmogelijk gemaakt door middel van borden........:hamer:

Heel veel plaatsen zo ja, het is een puzzel soms om die kar ergens te dumpen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
^^ Heb je "mijn" lijst nooit gehad waar wij de ahw stallen Marcel????

Bijna elk filiaal heeft zo zijn eigen plekje....

Kun jij mij een plaats geven (hier in de buurt) waar jij of een collega zo'n gevulde aanhanger (met van die worsten) tijdelijk parkeren.....?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn vorige werkgever huurt er ook 3 plekken daar in roosendaal voor 2 auto's en 1 om te wisselen.. is best wel goed geregeld daar,alleen denken de mannen van Koopman dat ze daar heilig zijn.. Als je stond te wisselen daar.. Lekker voor je pannebrood gaan staan en niet even wachten.. :zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En zo is dat. Gewoon een goede Routier opzetten, met hetzelfde systeem als daar en uiteraard met Franse prijzen.

Een vat rode en een vat witte wijn waar men onbeperkt uit kan tappen, het eerste Ricardje van de zaak en karaoke op de vrijdagavond.

Succes gegarandeerd!!:p

Je hebt helemaal gelijk Pierre,daarom vind ik het ook onbegrijpelijk dat een tent als "Het Anker" t niet gered heeft.

Zoals "good old"Gerrit van der Valk al zei: ze vreten me arm,,,,,maar ze zuipen me rijk.:D:D

En dat hebben ze in,of all places,Roncq al lang door,evenals vroeger in Le bourget (bij Parijs),t Zwarte Wijf:

http://goo.gl/maps/Zl3SM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Kun jij mij een plaats geven (hier in de buurt) waar jij of een collega zo'n gevulde aanhanger (met van die worsten) tijdelijk parkeren.....?

Eddy, bij jou in de buurt zullen voorlopig nog geen aanhangers van ons komen vriend. Het hoge noorden staat (helaas nog) niet in het rijtje landen waar we binnenkort ook winkels gaan openen. En om je nog meer teleur te stellen, ook ik vervoer geen worsten, omdat wij geen koeling hebben op onze laadbakken. Het gekoelde vervoer doet Lekkerland voor ons. En de HEMA winkels in het buitenland verkopen geen worsten, daarvoor zul je echt weer eens naar Holland moeten komen:banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Eddy, bij jou in de buurt zullen voorlopig nog geen aanhangers van ons komen vriend. Het hoge noorden staat (helaas nog) niet in het rijtje landen waar we binnenkort ook winkels gaan openen. En om je nog meer teleur te stellen, ook ik vervoer geen worsten, omdat wij geen koeling hebben op onze laadbakken. Het gekoelde vervoer doet Lekkerland voor ons. En de HEMA winkels in het buitenland verkopen geen worsten, daarvoor zul je echt weer eens naar Holland moeten komen:banaan:

Cor ik zag vorige week hier toch echt 3 Scania bakwagens met koeling staan.

https://www.google.com/maps?q=Zuiddijk,+Helmond,+Nederland&hl=nl&ll=51.460214,5.681601&spn=0.000013,0.01929&sll=51.460216,5.681899&sspn=0.007487,0.01929&oq=zuidd&hnear=Zuiddijk,+5705+CS+Helmond,+Nederland&t=m&z=16&layer=c&cbll=51.460214,5.681601&panoid=06onxsHCBEzoNOFHPNyt3Q&cbp=13,170,,0,0

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
^^ Dat klopt ook wel Harrie, maar die zijn van onze regionale bakkerijen, en niet van het DC Utrecht. De HEMA heeft door Nederland meerdere regionale bakkerijen waar het gebak gemaakt wordt in eigen beheer. Die hebben hun eigen wagens (inderdaad met koeling). Dit zijn ook allemaal Scania bakwagens en enkele city trailers. De Hoofdbakkerij staat in Almere, verder nog in Zwolle, Barendrecht, Helmond, Winschoten en nog enkele die ik even niet meer weet. Deze wagens zijn bij ons in Utrecht in onderhoud, maar staan op de bakkerijen gestationeerd. Hier wordt dus alleen maar gebak mee vervoerd, en geen worsten en dergelijke.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
En zo is dat. Gewoon een goede Routier opzetten, met hetzelfde systeem als daar en uiteraard met Franse prijzen.

Een vat rode en een vat witte wijn waar men onbeperkt uit kan tappen, het eerste Ricardje van de zaak en karaoke op de vrijdagavond.

Succes gegarandeerd!!:p

Helemaal met je eens, behalve die wijn... vatje rosé moet toch ook kunnen Pierre :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beste heren,

Zo heel af en toe komt er een vrachtwagen van 'Hema' om tijdelijk zijn aanhanger neer te zetten. In principe

hebben wij dan de volgende afspraak. Chauffeur krijgt bij het inrijden een kaartje, na het neerzetten van zijn

aanhanger laten wij desbetreffende chauffeur weer uit. Wanneer hij klaar is met lossen in Roosendaal (of omgeving)

laten wij de vrachtwagen weer binnen na verificatie van zijn gegevens. Na het aankoppelen van zijn aanhanger, betaald

hij zijn kaartje en na controle van de gegevens kan hij weer uitrijden.

Voor de duidelijkheid. Wij hebben standaard geen medewerker aan de poort staan waar je kan betalen, maar chauffeurs kunnen op verschillende

manieren betalen bij de betaalautomaat.

* Contant (Munt + Briefgeld)

* PIN / Maestro

* Mastercard / Visa / American Expres

Naast de Burger King opent er waarschijnlijk ook een 'Subway' en een 'All you can eat' restaurant. Dit is

nog niet officieel bevestigd, maar houden wij natuurlijk nauwlettend in de gaten.

Naast een hekwerk, vangrails en powerfence (7500 volt), is het terrein ook 24 uur per dag beveiligd

met cameratoezicht. Daarnaast is er een gecontroleerde toegang bij zowel het in -en uitrijden als binnenkomen

via de zogenoemde looppoort. Het is 24 uur per dag mogelijk om contact op te nemen met de meldkamer, zowel via

intercom als met je mobiele telefoon.

Ik zal actief deze topic blijven volgen en waar mogelijk antwoord geven op jullie vragen.

Overigens is het natuurlijk niet te wijten aan Parkeer Beheer dat de horeca faciliteiten zo laat pas klaar zijn,

wij hadden liever gezien dat ze gisteren nog geopend waren dan morgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Parkeerplaats ziet er netjes uit. Ondanks dat er nu geen horeca in de buurt zit staan er 's avonds best veel wagens. Zullen wel verhuurde plekken zijn. Roosendaal maakt tenminste een voorziening met parkeerplaatsen. Op termijn zullen deze bewaakte parkeerplaatsen meer "marktaandeel"' gaan winnen t.o.v. van onbewaakt staan ergens langs de weg. Verzekeringsmaatschappijen gaan dit meer en meer eisen. Hoorde dat er volgend jaar ook een megaparking gaat komen in Waalwijk

Horeca openen puur en alleen voor de trucker is kansloos. Noem een recent geopend truckersrestaurant waar de klandizie super is. Er zijn er een paar die goed lopen maar dat zijn gevestigde namen.

Echter als genoemde 3 partijen in het facility point Roosendaal gaan komen vliegen ze wel een beetje uit de bocht. Had er dan op zijn minst een toko bij gezocht waar een normale hap te verkrijgen is. Dat is dan weer jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden