[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Rijden op sokken


marjolein23

Vraag

  • Antwoorden 86
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
welke trucker rijdt weleens op zijn sokken?

ik wel

gr. Marjolein

Ik niet.

Meestal, en zeker overdag, zitten mijn voeten daarin, en om er op te gaan rijden is zeer pijnlijk:eek::D. Hier hebben we asfalt, beton en soms gewoon klinkers, moeten jullie ook eens proberen, op een verharde weg rijden:ja:.

Wel een vreemd bericht als eerste post.:confused: Ben je in 1923 geboren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Altijd op sokken. Ook als ik de auto voor drie meter moet verzetten. Ook als hem 20 keer drie meter moet verzetten in een kwartier.

Reden: ik zit in de wegenbouw, vaak asfalt. Schoenen zitten onder de kleef en bitumen. Na het lossen spuit ik mijn bak in met diesel, dus dan loopt de warme bitumen die achtergebleven is door de bak. Daar stap ik doorheen. In het weekend rij ik wel eens ergens anders. Vaak kleven mijn schoenen dan aan de pedalen vast. Erg irri.

Basisprincipe: Geen schoenen in de auto van the Duke. Nooit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Administrators

Heb dat 1x gedaan, in het begin bij deze baas.

Maar vanwege de luchtbehandelingsinstallatie, of juist het ontbreken hiervan en vanwege het aantal klachten van achterin rijd ik weer gewoon met de schoenen dicht.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ah, de zweedse klompen zeker?

Was een jaar of 20, en ben toen eens zo gruwenlijk op m'n bek gegaan met die klompen, eerlijk gezegd, had toen dood kunnen zijn. Heb daarna altijd schoenen of laarzen gedragen.

Werkte op een koppel verband, dat is een schip met een duw bak, normaal ga je stroom opwaarts met de bak voor het schip, stroom afwaarts gaat ie er naast. Tijdens het koppelen, geladen met kolen in D moest de bak dus naast het schip.

Sprong van het schip naar de duwbak, maar glijde uit en viel in het water tussen scip en bak, die naar elkaar toe gingen.

Kon gelukkig razend snel weer in het gangpad klimmen, de schipper vertelde me later dat ie bijna een hart aanval had.

Wel een paar weken thuis gezeten, had een soort stalen randje geraakt net onder m'n borstkast, en denk dat een nier was beschadigd, wat nogal pijnlijk was (aansteller).

Die dingen, klompen dus, zijn in mijn ogen dus levens gevaarlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
rijden op sokken is veel huiselijker in de wagen ik kijk er altijd naar als ik een stop maak

dan hoop ik voor je dat je nooits in duitsland bij een ongeluk betrokken raakt

want al is het je fout niet en je hebt geen degelijk schoeiel aan kun je fluiten naar de verzekerings centen

wat hier wel weer mag je mag naakt in je wagen rond rijden :D

zolang je maar goed schoeliels aan hebt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden