[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ongeluk twee vrachtauto's van hetzelfde bedrijf.


ELZEN106

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

nauw ik kwam er van morgen langs en ik dacht eindelijk verdiende loon .

ik reed pas op de a 59 achter een vrachtwagen van dat bedrijf en die red ongeveer 110 en hij hield ongeveer 1 meter afstand op zijn voor ganger .

en in halen deed hij volgens mij blindelings gewoon links sturen wie naast zat moest vol op de rem en dat een keer maar meer de re keren achter elkaar .

hoop dat ie nu verstand heeft gekregen .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
nauw ik kwam er van morgen langs en ik dacht eindelijk verdiende loon .

ik reed pas op de a 59 achter een vrachtwagen van dat bedrijf en die red ongeveer 110 en hij hield ongeveer 1 meter afstand op zijn voor ganger .

en in halen deed hij volgens mij blindelings gewoon links sturen wie naast zat moest vol op de rem en dat een keer maar meer de re keren achter elkaar .

hoop dat ie nu verstand heeft gekregen .

Ik wou er eigenlijk niet over beginnen.

Toen ze nog aan de nieuwe brug bij Heteren bezig waren kwam er ook elke dag zo'n piloot van hun voorbij.Vol of leeg maakte hem (of hun) niet uit.Ik heb me elke keer weer verbaasd over dat rijgedrag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wou er eigenlijk niet over beginnen.

Toen ze nog aan de nieuwe brug bij Heteren bezig waren kwam er ook elke dag zo'n piloot van hun voorbij.Vol of leeg maakte hem (of hun) niet uit.Ik heb me elke keer weer verbaasd over dat rijgedrag.

Dit zijn geen chauffeurs maar bouwvakkers met toevallig een rijbewijs.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

GEFFEN - Twee vrachtwagens zijn dinsdagochtend rond halfzes met elkaar in botsing gekomen in Geffen. Bij het ongeval op de Rijksweg raakte een van de chauffeurs gewond. De man is met verwondingen aan zijn been naar het ziekenhuis gebracht.

Drie vrachtwagens van transportbedrijf J. van Herpen uit Geffen reden rond half zes achter elkaar over de Rijksweg in Geffen, toen de voorste vrachtwagen door een technische storing uitviel.

Vrachtwagen niet te ontwijken

De middelste vrachtwagen kon de voorste vrachtwagen die was stilgevallen ontwijken, maar de achterste vrachtwagen kon vanwege een tegenligger niet ontwijken en botste met de linkervoorzijde tegen de stilstaande vrachtwagen. Daarna raakte de vrachtwagen van de weg en raakte in de berm nog een lantaarnpaal.

Een van de vrachtwagens is weggesleept. De andere twee vrachtwagens konden hun weg vervolgen.

bron: omroepbrabant.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit transportbedrijf kan inderdaad een behoorlijk probleem hebben.

De WA verzekering dekt alleen schade aan derden. Als beide auto's dezelde eigenaar hebben is er geen sprake van een derde en is er dus ook geen dekking!

Dit probleem is te ondervangen door een zgn. 'sistercar-clausule' op te laten nemen op de polis. Hiermee is schade tussen voertuigen van dezelfde eigenaar wel gedekt.

Van de sistercar-clausule bestaan weer meerdere varianten. Meestal is alleen dekking als de schade buiten het eigen terrein is ontstaan. Het is echter ook mogelijk om dekking te krijgen voor schade welke ontstaan is op het eigen terrein (een zeer reëel risico).

Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

bewerkt door mvanos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat doen ze allemaal van van Herpen heel hard rijden en constant inhalen, druk of niet druk op de weg, wel of geen inhaalverbod het maakt ze geen ruk uit. Op omroep Brabant stond vermeld dat de voorste auto vanwege een technisch mankement stil viel.

Dat is me ook al opgevallen, A58 A59 in het verbod maar gewoon gaan.... En afstand houden ho maar.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Don Melvino

Altijd goed :D

Ja als het nodig is , en het moet begrijp ik het wel.

Maar ik rij zelf voornamelijk gewoon normAal hoor :p

Kan nu ook niet anders met de nieuwe auto.........

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden