[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ongeluk twee vrachtauto's van hetzelfde bedrijf.


ELZEN106

Recommended Posts

  • Reacties 80
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

bij deze dus......... reactie van Zwoegerd

[h=2]Uitleg[/h]

Ten eerste wil ik even melden dat ik niet ben ontslagen, zal ook nooit gebeuren.

Ik wil wel even mededelen waarom dit topic uitloopt op een topic waar nergens meer overgaat,

na het zien van dit topic wat natuurlijk in een forum geplaatst mag worden en alle kritiek op onze rijstijl waren er een aantal gasten die in dit topic nogal haatdragend over kwamen richting ons.

Ik vind het dan ook normaal dat wij ons weerwoord kunnen geven in dit topic op een gepaste manier wat ook diverse keren geprobeert is, maar werd tegengehouden door de adminstrator door ze niet te plaatsen. Iedereen heeft een eigen mening en die mag ook gezegt worden, doe ik ook.

Hierop ben ik diverse pb gaan versturen naar diverse personen over wat ik ervan dacht omdat de moderator het tegen hield.

Iedereen weet het beter en ik vind het dan ook jammer dat het op zo iets uitloopt.

hopende je zo voldoende te hebben geinformeerd

ik geloof niet dat er iets raars in staat, maar als je het wil verwijderen dan moet je dat maar doen, jij bent de baas hier op het forum, teddybeer:wijn:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
bij deze dus......... reactie van Zwoegerd..............

...................ik geloof niet dat er iets raars in staat, maar als je het wil verwijderen dan moet je dat maar doen, jij bent de baas hier op het forum, teddybeer:wijn:

Indien de verzender van dit bericht zijn toestemming aan jou gegeven heeft om dit te plaatsen hebben wij daar geen moeite mee.

Echter, de postings die (blijkbaar) de werknemer en/of eigenaar van dit bedrijf tot nu toe heeft proberen te plaatsen, waren van dien aard dat plaatsing absoluut uitgesloten is.

Indien iemand voor rotte vis wordt uitgemaakt, allerlei enge ziekten wordt toegewenst en er ook nog met fysiek geweld wordt gedreigt dan zijn wij toch blij met de moderatie.

Hadden beide nieuwe leden hun berichten in deze bewoording proberen te plaatsen dan waren ze zeker goedgekeurd door welke admin dan ook.

Was het door jou geplaatste bericht van de zelfde strekking geweest dan was het zonder meer per omgaande verwijdert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als je dan pb's stuurt net zoals naar ibo ben je gewoon een tokkie, maar dan met nog minder verstand!!

Die heb ik dan ook bewust laten staan.

Eigenlijk wordt dit niet getollereerd maar nu weet iedereen van welke strekking de berichten tot nu toe waren, waar dus de discussie over gaat.

De overige berichten, al dan niet via PB verstuurd, waren van de zelfde strekking.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik vind het dan ook normaal dat wij ons weerwoord kunnen geven in dit topic op een gepaste manier wat ook diverse keren geprobeert is, maar werd tegengehouden door de adminstrator door ze niet te plaatsen.

Zoals Teddybeer al omschreef.. Het weerwoord was niet op een "gepaste manier" .. Als het nu gewoon een normaal berichtje met weerwoord zou zijn geschreven dan was er op zeker niets tegengehouden..

Iedereen persoon of bedrijf heeft het recht om zijn weerwoord te geven op het forum, zolang het maar aardig grenst aan het fatsoenlijke.. Anders wordt het gewoonweg verwijdert of niet doorgelaten..(en ik kan het weten..:D. mijne zijn ook wel eens verwijdert..:D )

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kijk maar eens hoe hij op Facebook staat.

Zit de directie daar nu met een pot bier achter het stuur ?? of lijkt dat zo ?

Kan natuurlijk ook een vrijdagkiekje zijn als iedereen binnen is.. Nog even naborrelen met een (of meer) potjes bier en dan hopla in de auto naar huis.. OWWW..Wacht.. Taxi.. :D

--== Freddy ==--

Edit : Na goed gekeken te hebben lijkt het gewoon de kroeg of andere uitgaansgelegenheid te zijn.. niks mis mee dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zit de directie daar nu met een pot bier achter het stuur ?? of lijkt dat zo ?

Kan natuurlijk ook een vrijdagkiekje zijn als iedereen binnen is.. Nog even naborrelen met een (of meer) potjes bier en dan hopla in de auto naar huis.. OWWW..Wacht.. Taxi.. :D

--== Freddy ==--

Edit : Na goed gekeken te hebben lijkt het gewoon de kroeg of andere uitgaansgelegenheid te zijn.. niks mis mee dus.

Ik dacht het ook toen ik ff vlug keek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat bedoel ik nou met reactie op reactie.

Voor de rest succes met jullie forum

Erg klote dat jij/jullie dit ongeluk hebben gehad, kan iedereen overkomen. Maar feit is wel, als ik jullie wel eens zie rijden dan is het hard, inhalend en klevend. Dat mag toch gezegd worden? En dan gebeurd ook niet altijd, dat weet ik ook wel. En ik ben ook niet roomser dan de paus......

Succes op het forum, zou leuk zijn als je ook eens iets leerzaams post!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, of van de erven van Stevie die boos zijn omdat Arie zijn naam niet goed schrijft.:D

Maar ik heb de eigenaar wel eens (meerdere keren) ontmoet op diverse werken. Tja, de een vind hem een harde werker, de andere zegt wat een aso!

Ik had afgelopen vrijdag ook wat haast met mn asfalt en als ik dan op de a2 achter een vrachtwagen zit die met 82 km/k zijn voorganger(s) in gaat halen met 1 km/h verschil, trek ik hem ook de derde baan op. En ik ga ook vrij vlotjes zeg maar.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik had afgelopen vrijdag ook wat haast met mn asfalt en als ik dan op de a2 achter een vrachtwagen zit die met 82 km/k zijn voorganger(s) in gaat halen met 1 km/h verschil, trek ik hem ook de derde baan op. En ik ga ook vrij vlotjes zeg maar.......

Kan je met haast de bekeuring betalen.

Groet Harrie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wacht de pb's vol verwachting af. ;)

Ik heb ook nog niks ontvangen van die "geweldige" chauffeurs, ik had trouwens mijn mening ook nog niet gegeven.

Bij deze,

Ik vind deze gasten een stelletje stomme minkukkels en hoop dat hun rijbewijs binnenkort wordt ingetrokken wegens onverantwoord rijgedrag.

Laat maar komen deze PB's, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden