[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Gestolen geen Vrachtwagen maar net zo belangrijk VW Caddy


gwvanduin

Recommended Posts

  • Forumlid

Gestolen

VW Caddy 1.6 tdi , kleur wit sinds vanochtend tussen 00:00 en 07:30 uur uit Capelle aan DEN IJssel nabij Evoluon Kenteken 4-VXL-28 Kleur Wit

naar het schijnt heeft er rond die tijd een oplegger gereden.....dus als 1 van jullie iets onderweg voorbij heeft zien komen

dan hoor ik het graag

Grtzz

en hopelijk gaat deze speurtocht tot een goed einde komen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nu aangepast, je moet het nu kunnen lezen

Object

Gestolen Bestelauto

Merk

Volkswagen

Type

Caddy 1.6 TDi

Kenteken

4-VXL-28

VIN / Chassisnummer

WV1ZZZ2KZCX151993

Geregistreerd als

Gestolen

Aangifte datum

[TABLE=class: data-table]

[TR=class: even]

[TD=class: data last]2 dec. 2013

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

Het blijkt nu dat er in die nacht meerdere caddy's in dezelfde omgeving zijn gestolen, dus mochten jullie een oplegger met Caddy's tegengekomen zijn in de nacht

van 2 december tussen 00:00 en 07:30 uur dan zou het heel goed kunnen zijn dat dat de gestolen caddy's kunnen zijn:mad:

bewerkt door gwvanduin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoi

iedergeval dank voor de feedback, jullie chauffeurs zijn de ruggegraat voor veel bedrijven en dat wordt vaak ondergewaardeerd daarom heb ik mijn oproep hier gedaan jullie zien meer dan de gemiddelde automobilist cq politie op de weg . alvast bedankt voor alle hulp :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
^^ Sorry Cor, maar wat boven jouw tekst is geplaatst, is gewoon leesbaar op het forum. Inderdaad is het in Tapa-talk minder goed leesbaar. Ik begrijp je opmerking, maar vindt het niet echt respectvol richting poster.

Hendrik

Ik reageer op wat ik zie Hendrik. Kan ik er wat aan doen, dat Tapatalk de tekst niet lezen kan??? Dit probleem zullen veel leden dus onderweg hebben?? Kan hier door iemand wat aan gedaan worden dan?? Dit is zeer storend voor ons om te lezen zo, en nu wordt er iemand ergens van beschuldigd (nou ja, beschuldigd??) die er ook niets aan doen kan.

Mijn excuus naar dit persoon, in ieder geval........

Verzonden met mijn ie-foon 4S via Tapapraat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Gast butlerbob

Zou eens richting Venlo gaan kijken of zijn al richting één of ander Oostblokland, Duitse politie controleert trouwens steeds meer op huiftrailers met bepaalde kentekens, dus wie weet dat ze ergens in Duitsland worden gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob

Oh had de datum even niet goed gezien, ja kan zo maar zijn dat deze allang in allerlei fijne deeltjes onderling al verkocht zijn, of een investering voor de komende zomermaanden zo'n caddy ombouwen tot campertje, ha ha ja erom lachen helaas maar het is wel triest en ook nog eens schering en inslag de laatste tijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden