[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

nieuwe smartphone


Gast Valkje

Recommended Posts

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Moet je s'nachts wel in een slaapzak en een paar berenklemmen voor de deur slapen.

Denk dat de smartphone'hype' van de Aldi inmiddels wel over zijn hoogtepunt heen is.

Hier bij de Aldi om de hoek hebben ze bijvoorbeeld al ruim 2 weken nog gewoon 3 smartphones

bij de kassa staan.

Overigens, je koopt voor evenveel geld ook een gloednieuwe 5'' dualsim smartphone met dezelfde

specificaties via een betrouwbare nederlandse webshop, dus een prijsstunter is de Aldi al lang

niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even een algemene off-topic opmerking tussendoor, niet direct tegen Grietje bedoeld...

Is het mogelijk om dat irritante onderschrift "Verstuurd van mijn GT-S5360- eifoon- I-Phone- aaifoon met Tapatalk" (of andere onzin) uit te schakelen als men op dit forum reageerd?

Dank U beleefd.........:rolleyes:

Een andere mogelijkheid is met BB-code de letters wat kleiner te maken en aan de rechterkant te plaatsen:

[noparse]

vanaf mijn Nexus 10 tablet met Tapatalk

[/noparse]

vanaf mijn Nexus 10 tablet met Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
een nieuwe iPhone 5 voor €199,-????waar dan????

Valkje zocht een nieuwe smartphone in de prijsklasse van € 200-300.

Van diverse forumleden kreeg ze de tip om eens bij de Aldi te gaan kijken, daar

reageerde ik op.

Hoe jij er bij komt dat ik blijkbaar het idee heb dat je voor € 199

een nieuwe iPhone 5 aan kan schaffen, is mij een raadsel....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Valkje zocht een nieuwe smartphone in de prijsklasse van € 200-300.

Van diverse forumleden kreeg ze de tip om eens bij de Aldi te gaan kijken, daar

reageerde ik op.

Hoe jij er bij komt dat ik blijkbaar het idee heb dat je voor € 199

een nieuwe iPhone 5 aan kan schaffen, is mij een raadsel....

Dat raadsel zal ik gelijk ontrafelen. Die smartphone van de Aldi kost namelijk €199,- vandaar......

Je had het namelijk over een gloed nieuwe 5 toch????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Denk dat de smartphone'hype' van de Aldi inmiddels wel over zijn hoogtepunt heen is.

Hier bij de Aldi om de hoek hebben ze bijvoorbeeld al ruim 2 weken nog gewoon 3 smartphones

bij de kassa staan.

Overigens, je koopt voor evenveel geld ook een gloednieuwe 5'' dualsim smartphone met dezelfde

specificaties via een betrouwbare nederlandse webshop, dus een prijsstunter is de Aldi al lang

niet meer.

Nou, hier in de streek andere ervaringen. Heemskerk, Beverwijk, Castricum, Zaandam, alles in no-time weg. Ik heb wel eens gedacht of er nog wel iemand werkt in deze streek:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Na eerst een iPhone 3g te hebben gehad ben ik overgegaan op de 4s.

Nu een jaar verder heb ik spijt daarvan, de volgende telefoon komt uit de htc stal.

geen muziek via itunes en hopelijk wel berijk.

Een goede provider is vaak het probleem bij ontvangst, niet de telefoon hoor. Ik heb T-mobile, en totaal geen ontvangst klachten met mijn 4s

Ach en muziek, zet ik over van mijn flaptop

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

mijn provider is Three, gratis ongelimiteerd internet en een bundel waar ik niet doorheen kom.

waar ik met de 3s geen probleem had heb ik dat met de 4s wel, totaal geen berijk terwijl de 5 van mijn vrouw vol berijk heeft als ze naast elkaar liggen.

radio streamen geeft een enorme hitte , niet vast kunnen houden heet als het laad snoer in de auto gebruikt word.

ik overweeg het volgende:

T68i meets a 101 Forward Control

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden