Spring naar bijdragen
Holland

"Wat deed die vrachtwagen van de Heineken bij de Grolsch brouwerij in Enschede?"

Recommended Posts

Wat deed die vrachtwagen van de Heineken bij de Grolsch brouwerij in Enschede?

Een nietsvermoedende voorbijganger keek gistermiddag wel heel vreemd op toen hij een vrachtwagen van Heineken bij de Grolsch Brouwerij in Enschede zag staan. Verdwaald? Of is er meer aan de hand?

Link: Wat deed die vrachtwagen van Heineken bij de Grolsch Brouwerij in Enschede?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kratjes van heineken ophalen bij de grolsch fabriek. Die komen daar terecht omdat supermarkt inneem automaten de groene kratjes van heineken nog wel is als grolsch kraten willen aan zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Valkje

mmm...ach...zolang die € 3,90 op mijn bonnetje staat...boeit mij niet veel waar die lege krat terecht komt,...:D

Zolang de volle maar gevuld zijn met wat er op het etiket staat..

alhoewel...misschien dat we eens met zijn allen ons als testpanel moeten opstellen om hier zeker achter de waarheid te komen ???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Kratjes van heineken ophalen bij de grolsch fabriek. Die komen daar terecht omdat supermarkt inneem automaten de groene kratjes van heineken nog wel is als grolsch kraten willen aan zien.

Maar dan nog gaan ze terug met dezelfde vrachtwagen naar het retouren-centrum van de supermarktketen. Daar wordt alles gesorteerd op merk. Maar daar zal best n's een foutje gemaakt worden. Daar werken mensen die nog minder verdienen dan een chauffeur:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

LOL

Moest bij een vroegere werkgever die voor Sligro reed eens een volle bak Spa rood en blauw lossen in Zoetermeer bij een groothandel.

Die had dat gekocht vanaf de sligro folder, want was goedkoper dan dat hij het zelf bij Spa kon kopen.

Moest ook gelost worden met een oplegger zonder reclame.

Ik zeg tegen Ruud ( Edje kent hem wel) er staat wel met grote letters Sligro op mijn oplegger.

Mwaaa zegtie, laai maar op, kan nou nie anders.

Lossen was zo gepiept daar, ze wisten niet hoe snel ze me daar weg konden werken:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee nee turboroodkapje. Bij Bavaria gingen we ook ongeveer 2x per jaar naar de Grolsch of Heineken of ze kwamen naar Lieshout toe om kratten uit te wisselen.

Je krijgt dan we scheve gezichten ala je daar het terrein op rijdt met een blauwe wagen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Je krijgt dan we scheve gezichten ala je daar het terrein op rijdt met een blauwe wagen...

Die flauwe kul had je vroeger in Eindhoven ook ,als je met b.v een Scania,Volvo of Mercedes, bij de fabriek kwam waar men die Schijnbewegingen fabriceert.:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Die flauwe kul had je vroeger in Eindhoven ook ,als je met b.v een Scania,Volvo of Mercedes, bij de fabriek kwam waar men die Schijnbewegingen fabriceert.:D:D
In zwolle was het niet anders.....

Sterker nog, als je met meerdere collega's kwam lossen en er was geen Scania bij, kon je het wel vergeten.

Spreek hier uit eigen ervaring :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sterker nog, als je met meerdere collega's kwam lossen en er was geen Scania bij, kon je het wel vergeten.

Spreek hier uit eigen ervaring :D

:D

en je had toen zeker geladen in Katwijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
:D

en je had toen zeker geladen in Katwijk.

Nee in Rotterdam Dolf. Dat waren versnellingsbakken uit Argentinië vandaan. Die vis mochten wij niet vervoeren op open auto's ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

^^ Het was even zoeken, maar ik had daar ooit iets over gelezen op Iepieleaks:

Scania testing the others

Scania has its own logistic company, called Scania Transportlaboratorium AB. One of the routes is from Sweden to the Scania production plant in Zwolle, The Netherlands. The fleet of Scania Transportlaboratorium has all brands, and that makes it the perfect way to do their own comparison test.

Bron: Iepieleaks

Hendrik

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Nee in Rotterdam Dolf. Dat waren versnellingsbakken uit Argentinië vandaan. Die vis mochten wij niet vervoeren op open auto's ;)

Bij Trio reden we dieseltanks vanuit Katwijk, ik dacht dat jij dat misschien bij Vos ook nog had gedaan met de MAN.

Met mijn DAF mocht ik altijd alleen laden en dan wisselen met een Scania rijder. Toen ik ook een Scania kreeg mocht ik zelf door naar Zwolle om daar te wisselen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Bij Trio reden we dieseltanks vanuit Katwijk, ik dacht dat jij dat misschien bij Vos ook nog had gedaan met de MAN.

Met mijn DAF mocht ik altijd alleen laden en dan wisselen met een Scania rijder. Toen ik ook een Scania kreeg mocht ik zelf door naar Zwolle om daar te wisselen.

De tanks gaan nu met een Scania LZV van Vos naar Zwolle.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites