Spring naar bijdragen
Domino

Paulien te Pas zoekt chauffeur om nogmaals te kunnen bedanken.

Recommended Posts

Even op die link geklikt, waarom zoeken al die mensen elkaar? Zijn ze hun eigen vent/wijf beu? En denken ze echt dat die andere er nog steeds uitziet als 20???:D:D Want daarom zoeken de meeste elkaar.:ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De broek was waarschijnlijk ook blauw een half uur daarvoor.......:D Bedoel maar, zo een groote vrachtwagen stopt, een soort monster dat rookt, weerzinwekkend ruikt en boeren en scheten laat rolt eruit en pakt je zomaar op......:p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Even op die link geklikt, waarom zoeken al die mensen elkaar? Zijn ze hun eigen vent/wijf beu? En denken ze echt dat die andere er nog steeds uitziet als 20???:D:D Want daarom zoeken de meeste elkaar.:ja:

Heb jij nog nooit het gevoel van dat je wel eens zou willen weten hoe het het met deze of gene vriend/vriendin of klasgenoot is die je om wat voor reden dan ook uit het oog verloren bent??

En een goede vriend/ vriendin of klasgenoot wil toch niet zeggen dat je jouw relatie beu bent??

Adres onbekend is een programma wat al decennia,s bestaat , ver voor het internetgedoe en een zeer gewaardeerd programma wat heel wat familie,s weer herenigd en vriendschapsbanden weer aangehaald heeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou ze wel willen zien Ge, maar andersom zeer waarschijnlijk niet:rolleyes:. Toch zie je dat vaak, iemand die naar een oude (school) liefde zoekt, thuis gaat t wat minder, denkende dat er niks veranderd is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zou ze wel willen zien Ge, maar andersom zeer waarschijnlijk niet:rolleyes:. Toch zie je dat vaak, iemand die naar een oude (school) liefde zoekt, thuis gaat t wat minder, denkende dat er niks veranderd is.

Je bent in de war met een ander KRO TV programma wat Memoiries heet , Adres onbekend (wat radio is) heeft een heel andere insteek , dienstmaatje , klasgenoot , buurjochie/meisje waar je als kind mee op straat speelde of iemand waar je mee samenspeelde in je sportteam e.d. terugvinden, dus meer een hang naar nostalgie om herinneringen uit te wisselen en te delen.

Je verwart liefde met vriendschap , want daar heeft dit programma niet zo veel mee te maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vind het in ieder geval een leuk gebaar dat ze de man na die tijd nog steeds in ieder geval niet vergeten is die haar dierbare kindje gered heeft!!

Enne idd dit is een heel ander programma dan memories :p

Heb iig de link even gedeeld op Facebook, ik hoop dat het haar lukt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast combidriver

Klopt ook helemaal Ibo. Ik word tegenwoordig bijna maandelijks wel opgezocht door "oude" jeugd liefdes.

En toen werd ik weer wakker :LOL:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tsjaa... heb een jaar geleden ook weer contact gezocht met m'n oude vriendin... was beetje verwaterd... ze woonde toen al samen en was zwanger.. we gingen ff de stad in, maar niet net als vroeger wa drinken... nee ze moest kleertjes hebben voor het ongeboren kind.. nou sorry.. maar da was niet net zoals vroeger.. die klik was er niet meer.. echt jammer.. naderhand ben ik nog op kraamvisite geweest, maar daarna nooit meer iets van haar vernomen.. misschien wel beter zo..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast combidriver
^^^ dat is mijn kleinzoon Veronica. Hij is het, die mijn leven weer zin heeft gegeven. Ik ben mijn zoon en schoondochter dan ook dankbaar voor dit mooie geschenk. Ja, ik ben een trotse opa :LOL:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Klopt ook helemaal Ibo. Ik word tegenwoordig bijna maandelijks wel opgezocht door "oude" jeugd liefdes.

En toen werd ik weer wakker :LOL:

Maar jij kunt natuurlijk wel met die lekkere worst schermen........LOL

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Begreep dat de burgemeester van Maastricht, ene heer O. Hoes je nog zocht

Denk het van niet. De heer Onno H. is momenteel druk met een persconferentie....

post-2002-1394790543,5727_thumb.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gewoon een recente foto van jezelf hier plaatsen Cor,dan blijven ze wel weg.:D:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites