[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eine ganz gute Brummifahrer


arie67

Recommended Posts

  • Administrators

Zij willen zo strak voor de deur staan:D

Aan de andere kant: 'n paar weken terug moest ik lossen in Vaals, waar de doorgaande weg richting Aachen 'under construction' is. De rechterbaan ri. Aachen is weg; dus vanaf de linkerrrijbaan op een bepaald moment linksaf naar de klant zien te komen. En dat is ernstig krap op een smal strookje asfalt afgezet met allerlei pionnen en hekwerk...

Prompt tik ik dus met de uitzwaai van de trailer zo'n metalen schild om: met de Duitse politie meteen achter me als getuige.

Maar deze mensen zijn niet zo moeilijk: met een gebaar van 'rijd maar verder' stapte er één uit om dat ding weer overeind te zetten:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zij willen zo strak voor de deur staan:D

Aan de andere kant: 'n paar weken terug moest ik lossen in Vaals, waar de doorgaande weg richting Aachen 'under construction' is. De rechterbaan ri. Aachen is weg; dus vanaf de linkerrrijbaan op een bepaald moment linksaf naar de klant zien te komen. En dat is ernstig krap op een smal strookje asfalt afgezet met allerlei pionnen en hekwerk...

Prompt tik ik dus met de uitzwaai van de trailer zo'n metalen schild om: met de Duitse politie meteen achter me als getuige.

Maar deze mensen zijn niet zo moeilijk: met een gebaar van 'rijd maar verder' stapte er één uit om dat ding weer overeind te zetten:ok:

Weet de situatie in Vaals,drama daar.. Zeker als die duitsers een feestdag hebben en massaal naar vaals komen.. Bij mn vorige baas hadden we daar ook een filiaal wat bevoorraad moest worden..:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast combidriver
Mogen we Maarten nu ook "ouwe" noemen?:D Wel zo tof hier, je hebt geen uitzwaai van de oplegger.

^^^ klopt, bij jullie komen de opleggers meters naar binnen in de bocht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden