[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

illegale immigranten


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Forumlid
vraag mij niet het hoe en waarom en waarom er zoveel meiden op hun 15e of 16e al een kind hebben, heeft ook allemaal te maken met de "social security"

voor uitkering en council house voor onderdak.

een National Insurance nummer vragen bij een Jobcentre en ziekenzorg NHS word betaald via de staat.

hoe denk je dat ik dat doe?

zilverenkruis knikkerde mij uit de verzekering wegens geen inkomen(uwv betaalde drie maanden niet, de konijnen en duiven kwamen mij mijn strot uit maar je moet toch wat) en ingeschreven op engels adres (ik stond ook in nederland ingeschreven) de NHS verzorgde mij beter dan zilverenkruis dat deed.

ik doneer bloed, sta als orgaan donor geregistreerd als klein iets wat ik terug kan doen.

maar voor de rest, er is hier veel armoede, mensen die minimum loon krijgen en daarom beter af zijn om niet te werken dan brandstof stoken om op je werk te komen.

alles beter voor de nieuwkomers dan waar ze vandaan komen, dat begrijp ik wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Engeland werkt inderdaad als een magneet voor deze mensen, hier kunnen wij niets aan doen, helaas zijn de chauffeur en de ondernemer de pineut als ze gevonden worden.de illegalen krijgen een uitkering en de chauffeur en de ondernemer krijgen de bekeuring. De sloten werken redelijk goed maar worden een probleem, weet dit uit eigen ervaring, als je trailers wisselt en bij een klant staat met de verkeerde sleutel. het idee on ze eruit te vriezen is goed maar als je een vracht groente geladen heb is deze gegarandeerd weg te gooien.

Mijn verzoek om deze incidenten te melden heeft in eerste instantie de intentie om het een en ander in kaart te brengen zodat wij als bedrijfstak druk kunnen uitoefenen op de mafkezen in Brussel en Londen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast butlerbob
Engeland werkt inderdaad als een magneet voor deze mensen, hier kunnen wij niets aan doen, helaas zijn de chauffeur en de ondernemer de pineut als ze gevonden worden.de illegalen krijgen een uitkering en de chauffeur en de ondernemer krijgen de bekeuring. De sloten werken redelijk goed maar worden een probleem, weet dit uit eigen ervaring, als je trailers wisselt en bij een klant staat met de verkeerde sleutel. het idee on ze eruit te vriezen is goed maar als je een vracht groente geladen heb is deze gegarandeerd weg te gooien.

Mijn verzoek om deze incidenten te melden heeft in eerste instantie de intentie om het een en ander in kaart te brengen zodat wij als bedrijfstak druk kunnen uitoefenen op de mafkezen in Brussel en Londen.

Dit "eruit vriezen" is maar even hè je gaat natuurlijk niet een vol uur die vriezer aanzetten dan kan je inderdaad je planten/bloemen/groenten en fruit wel weggooien, maar het helpt wel hoor heb ik weleens vernomen van diverse collega's die dat even een min. of 5 aanhielden, het is een soort van windkracht 10 even en koud uiteraard de meesten begonnen wel te bonken of te schoppen tegen de deuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Huub je bent de draad weer kwijt het gaat niet om de rechten van deze mensen het gaat om de veiligheid van de chauffeurs, uiteraard hebben deze mensen rechten ik heb nergens gelezen dat deze rechten het recht om een steen tegen een voorruit te gooien omvat.

Als iji een steen van een viaduct afgooit en je raak een auto word je aangeklaagd wegens poging tot doodslag, de illegalen mogen doen wat ze willen en Europa is verplicht om voor onze veiligheid te zorgen.

Een steen tegen de vooruit aan gooien is een ander verhaal

Maar zit ik bij jou in de auto Heb ik de zelfde rechten als jij

En paspoort maakt niks uit

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De wereld is helemaal verrot dat dit kan gebeuren... Je kunt er niks aan doen dit is een groot probleem in Europa en alleen maar door dat al die illegalen in hun thuisland zien hoe goed we het hier in de eu hebben maar niet snappen dat je daar toch voor werken moet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat ik niet snap, maar dat kun je misschien wel een beetje uitleggen Engelandvaarder, waarom hebben ze dan van die aparte wetten in Engeland als de bevolking het er zelf niet mee eens is?

Engeland is (in theorie misschien alleen) toch ook een democratie? Is er dan toch misschien een meerderheid bij jullie die het juist wel wil dat illegalen zo gastvrij worden onthaald?

Dit probleem kan volgens mij het best in europees verband worden opgelost, dan moeten de engelsen ook meewerken. Maar voorlopig blijft iedereen maar roepen dat de hoge heren in Brussel te veel macht krijgen en is men bang voor 'Europa'. Niet zo gek dat Frankrijk en Groot-Britannie dan verschillend beleid houden.

Dit probleem met de illegalen is trouwens al heel oud. 'K kan me herinneren dat het 15 jaar terug ook al speelde. Alleen de methodes zullen misschien wat veranderen, met nu dan stenen door ruiten.

Doden aan de kant van de illegalen vielen er al veel langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Jij snapt 'm:D. Het zijn meest moslims, die illegalen, die komen niet graag uit de kast, zeker niet uit een roze:D.

Toen ik nog met een zwarte reed, had ik ook eens illegalen in de palletbak. Heb ik hier dacht ik al eens geschreven. Dat was in Marokko, in Tanger, de havenplaats, die gasten dachten dat ze richting Spanje gingen, maar ik moest lossen in Casablanca dus de andere kant op. Foutje van hun planner zeker:D. Heb ze er halverwege langs de autobaan uitgelaten. Wat zullen die gasten op hun neus gekeken hebben:eek:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 months later...

Beste allemaal,

 

Ik ben journalist en ik ben op zoek naar mensen die regelmatig naar Calais rijden en daar met het vluchtelingenprobleem te maken krijgen. Als je dit weleens hebt meegemaakt, en je zou me wat over je ervaringen willen vertellen, wil je me dan een privébericht sturen? 

 

Ik hoor het graag!

Bregje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast El Mas Loco

Wat ik niet snap, maar dat kun je misschien wel een beetje uitleggen Engelandvaarder, waarom hebben ze dan van die aparte wetten in Engeland als de bevolking het er zelf niet mee eens is?

Engeland is (in theorie misschien alleen) toch ook een democratie? Is er dan toch misschien een meerderheid bij jullie die het juist wel wil dat illegalen zo gastvrij worden onthaald?

Dit probleem kan volgens mij het best in europees verband worden opgelost, dan moeten de engelsen ook meewerken. Maar voorlopig blijft iedereen maar roepen dat de hoge heren in Brussel te veel macht krijgen en is men bang voor 'Europa'. Niet zo gek dat Frankrijk en Groot-Britannie dan verschillend beleid houden.

Dit probleem met de illegalen is trouwens al heel oud. 'K kan me herinneren dat het 15 jaar terug ook al speelde. Alleen de methodes zullen misschien wat veranderen, met nu dan stenen door ruiten.

Doden aan de kant van de illegalen vielen er al veel la

 

Wat zou u doen als je weet dat je aan de andere kant van de grote plas als kan krijgen [uitkering ,huis ,gezondheidszorg,kinderbijslag,en weet ik veel meer] .. :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste allemaal,

 

Ik ben journalist en ik ben op zoek naar mensen die regelmatig naar Calais rijden en daar met het vluchtelingenprobleem te maken krijgen. Als je dit weleens hebt meegemaakt, en je zou me wat over je ervaringen willen vertellen, wil je me dan een privébericht sturen? 

 

Ik hoor het graag!

Bregje

Hmm, rijd met een tank, en als zo'n .....'stakker'......iets zou willen moet'ie op de blaren zitten...........enig recherche werk kan ik van uw zijde wel verwachten toch ??

 

Denk niet dat wij....de beroeps groep die in GB altijd aan het kortste eind trekken !......... u van enig 'normaal' voorbeeld materiaal zouden kunnen/moeten voorzien.

 

Beter zou het zijn dat u en de rest van uw colega's het beleid van de Britse justitie (de overbrenger is altijd schuldig) in twijfel zou trekken !

 

Als dit uw insteek is zit ik op het verkeerde spoor, maar de praktijk wijst anders uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Fleur,

 

Ik begrijp niet precies wat je bedoelt, maar ik kan het in ieder geval zo zeggen: in de media is veel aandacht voor het immigrantenprobleem in Calais, maar dat wordt nooit van de kant van de chauffeurs bekeken. Ik wil die kant van het verhaal belichten.

 

Groeten,

Brechtje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Das heel makkelijk, Bregje.

Pak de bakfiets, laadt een tentje primus en wat eten op en ga naar Calais. Wat je daar als journalist te zien krijgt is 100x meer dan de "pers" in de media laat zien. Praat met chauffeurs die bij de boot staan te wachten, wel achter de hokken, want ervoor zijn er maar weinig die stoppen...

En denk niet wat een zielige mensen langs de weg lopen in spijkerbroeken en dekens...

De zielige mensen hebben geen geld om hun eigen land te ontvluchten en een reis dwars door europa te maken.

Wat je rond Calais tegen komt is 99,9% uitschot!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden