[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Lengtetransport naar Timisoara(RO)


Martin1975

Recommended Posts

  • Forumlid

Eind van de week ga ik vertrekken met lengtetransport naar Roemenie, is totaal alleen 20m lang, mij is verteld dat lengte ontheffingen Hongarije en Roemenie aan de grenzen te koop zijn, iemand ervaring mee waar je die moet halen en zijn er verder nog dingen waar ik op moet letten? Had ook gehoord over weegbruggen, wegen ze daar per as en moet je altijd wegen nu de grenzen open zijn.

Bedankt voor de tips alsvast

Groeten Martin !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Had toch wel iets van een reactie verwacht ! Ben inmiddels terug en het was Boekarest geworden, ontheffingen kopen aan de grens wijst voor zich, beide landen koop je hem aan de weegbrug en Hongarije 16€ te betalen met Shell of cash en Roemenie 66€ cash. Let wel op je afmetingen en gewicht, had deelbaar teruggeladen in Timisoara dus moest aan de normale afmetingen voldoen. Terug bij grens Nadlac sprongen ze gelijk naar buiten en beweerde dat ik te lang en te hoog was, na nagemeten te zijn door 2 man klopte het toch. Daarna in Hongarije op de weegbrug, was er bang voor maar duimpje ging omhoog dus kon verder, wel op autobaan onder Boedapest nog een keer nagewogen bij een volgens mij altijd bemande post. Kon toen meelezen en was 39.260kg dus op zich netjes. Iemand idee wat er voor marge is voor die landen, is het streep 40ton of meer?!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Had toch wel iets van een reactie verwacht ! Ben inmiddels terug en het was Boekarest geworden, ontheffingen kopen aan de grens wijst voor zich, beide landen koop je hem aan de weegbrug en Hongarije 16€ te betalen met Shell of cash en Roemenie 66€ cash. Let wel op je afmetingen en gewicht, had deelbaar teruggeladen in Timisoara dus moest aan de normale afmetingen voldoen. Terug bij grens Nadlac sprongen ze gelijk naar buiten en beweerde dat ik te lang en te hoog was, na nagemeten te zijn door 2 man klopte het toch. Daarna in Hongarije op de weegbrug, was er bang voor maar duimpje ging omhoog dus kon verder, wel op autobaan onder Boedapest nog een keer nagewogen bij een volgens mij altijd bemande post. Kon toen meelezen en was 39.260kg dus op zich netjes. Iemand idee wat er voor marge is voor die landen, is het streep 40ton of meer?!

Voor zo ver ik weet is het 40 ton en geen gram meer

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden