[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Dutch Marines Rowing Challenge 2015


Pierre

Recommended Posts

  • 2 weeks later...

^^ Daar hoef je je geen reet van aan te trekken 'krijger' 

 

Hebben in '71 al eens de totempaal van die lym..... :zegtniets:  Engelsen gejat (standaard met scheepsbel+speciaal door de bootsman geknoopt koord  :D , en de boei met de naam van die praam)

 

Hahaha, kwamen ze met 35 man, incl 'bootsman' netjes vragen of ze hun spullen terug konden krijgen.... :p

 

Hebben we het manschappen verblijf maar weer open gegooit en zijn met z'n allen verschrikkelijk dronken geworden.................... :cool:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ok vriend, laat die zaterdag iets lopen wat me aan het hart ligt, maar is het dik waard !

Neem wel een voor mij speciaal attribuut mee, om 'my brothers in arms' (ligt nu iedere marinier in een deuk) een saluut te brengen.

 

Ga die *&*$^#%^%IYEIYP&^%*%$%&*)_)()(_)^se planner vertellen dat ik ruzie ga zoeken met.........250 man............. :( .............en dat hij verder het laza........de hartelijke groeten gaat krijgen (en toen begon het gezeik)

 

Doe m'n best Pierre om er in Vlissingen bij te zijn.

En lientje, zullen we samen eens de hoed af nemen.............................. :p

 

Weet niet hoe vaak deze mannen jouw achterwerk hebben 'gered', maar ik ben de tel kwijt............. LOL

 

Allez 'krijger(s)'zet hem op, en om het maar eens op z'n Lymies te zeggen..............."gods speed"

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo lang als dit topic bestaat lees ik mee. Donders interessant om te lezen hoe het in de voorbereidingen gaat.

 

Voordat het te laat is wil ik Pierre en zijn crew heel veel succes wensen in de monstertocht naar Londen. Hopelijk vliegt er een helikopter mee om spectaculaire beelden op te vangen en deze online te zetten.

 

En ja, dan de vraag:

 

Wat ga je doen wanneer dit alles voorbij is?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

T zal die optocht van flikkers zijn Pierre.... Bind Peter vast met zijn buik tegen aan de mast, geef de sloep een duw de grachten in en ga terug naar Tilburg....... Dat zal m leren... :D  :D

 

Oh, snapte dat wel hoor dat ze die schuit laten zakken. Waarom wisselen jullie niet bemanning door met een kleine motorboot naar de sloep te varen inplaats van het tijd rovende in en uitvaren van dat schip?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden